sobota, 28 stycznia 2017

Kartkowanie z dziewczynami

Pozapisywałam się, gdzie tylko mogłam na robienie kartek :)
A to dlatego, że one wszystkie mi się przydadzą w ciągu roku.
Co ja mówię, oprócz tych świątecznych, to ja je wszystkie wydaje
na bieżąco, bo tyle różnych uroczystości mam w rodzinie.

Na początek kolejna kartka na wyzwanie u Ewuni.
Miało się znaleźć coś małe, średnie i duże...

U mnie w tych trzech wielkościach są jajeczka na taczce :)
Tutaj zbliżenie na sam obrazek (znaleziony gdzieś w internecie)

A tutaj już wkomponowany w karteczkę

I jak zawsze dokarmiony słoiczek

*******************************

Skoro już jestem przy kartkach Wielkanocnych,
To zapisałam się również na Wielkanocną zabawę kartkową
w Klubie Twórczych mam.

Tutaj tworzymy karteczki zgodnie z wytycznymi
.Moja pierwsza kartka to grafika nr 2 + mapka

A druga kartka to grafika nr 2 + wytyczne: jasne tło, kwiaty, warstwy

******************************

I trzecia zabawa w której biorę udział to
Tutaj robimy po dwie kartki i mają być one haftowane.

Dzień Babci i Dziadka

I moja karteczka

A druga kartka miała być ślubna, w kolorach pastelowych,
dodatkowo przyozdobiona półperełkami czy dżetami.

I druga karteczka

A jako, że u mnie aktualnie żadne śluby raczej się nie szykują,
to zmieniłam napis na kartce i będzie na rocznicę ślubu dla Teściów :)

Dziś na razie tyle, teraz się idę "zanurzyć" w serduszka,
bo Walentynki tuż tuż, a jest tyle osób do obdarowania... :)

39 komentarzy:

  1. Kartki są piękne,mnie szczególnie podoba się ta na jasnym tle,jest bardzo delikatna i elegancka,no i dla dziadka jest super,a pozostałe też są bardzo ładne,pozdrawiam cieplutk

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj Lidziu poszalałas z tymi karteczkowymi zabawami! Te z krzyżykami skradły moje serducho!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Córeńko A mnie się wszystkie podobają , Są Śliczne - Buziaczki pa

    OdpowiedzUsuń
  4. O ja, szczęka mi opadła ! POoziwiam Lidziunia, bo jakoś ostatnio z kartkami mi nie po drodze, choć nawet chyba bym chciała, a Ty bierzesz udział aż w tylu wyzwaniach i do tego tworzysz takie piękne karteczki w - jakże by inaczej - mega hurcie, niskie ukłony i wielkie brawa !
    Cieplutko przytulam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coż za wysyp pieknych karteczek. Idziesz na hurcik,ale tym razem ilość idzie w parze z jakością. Brawo kochana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super prace! Wszystkie mi się podobają ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki! Podziwiam, bo ja nie daję rady z dwoma wyzwaniami;)
    Buziaczki Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne karteczki zrobiłaś,ale jakżeby mogło być inaczej:))Ty po prostu zdolna dziewczynka jesteś:))buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki ,hafciki wiodą prym :-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie są śliczne, ale mi najbardziej spodobała się ta pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe wszystkie karteczki. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem Lidziu, kiedy Ty masz na to wszystko czas? Karteczki są śliczne, wykonane bardzo starannie. Podziwiam i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. O raju, ty to masz motorek w łapkach. Piękne karteczki stworzyłaś 😃

    OdpowiedzUsuń
  14. Liduś, teraz już jestem pewna: masz udomowionego krasnoludka - pomocnika:)
    Karteczki są przepiękne, a już haftowane to prawdziwe mistrzostwo.
    Mocno ściskam:)<3

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne karteczki Lidziu :) kiedy Ty robisz te kartki haftowane to ja nie wiem... ja nie nadążam...

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne karteczki :) I oczywiście jak zwykle w dużej ilości :) Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale piękny wysyp kartek :)Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniale karteczki i jak zwykle oszalamiajaca ilosc, wszystkie piekne i do tego te cudne hafciki. Pozdrawiam serdecznie i zycze milego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne karteczki:-) Ta myszka dla dziadka jest rewelacyjna!
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie karteczki bardzo mi się podobają, a najbardziej te haftowane :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne karteczki! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem pod ogromnym wrażeniem - i pięknych kartek i ilości zabawa, w których bierzesz udział, nie mówiąc już o tych, które sama organizujesz.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne karteczki. U mnie zawsze coś powstaje na ostatnią chwilę, choć już 2 lata temu obiecywałam sobie że co miesiąc będę robiła kilka karteczek. Obawiam się,że nie pomogłaby nawet taka zabawa. Ech...

    OdpowiedzUsuń
  24. Lidziu, pięknie ogarniasz tyle zabaw i na każdą masz swój pomysł.
    Karteczki są prześliczne, zwłaszcza haftowana dla Dziadka - znowu cudny wzorek!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Lidziu super sa te kartki , też miałam ochotę na inne zabawy.. ale poszłam pod zimny prysznic , i tak już prawie nic innego nie robie tylko kartki. Żal że doba za krótka. Podziwiam Cie niezmiennie i gratuluję doskonałej organizacji czasu. A moja dzisiejsza faworytka to myszka dla Dziadka :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak zwykle, Lidziu, piękne prace. Podziwiam hafty i ilość poczynionych prac. Ja już nie daję rady; jestem wypalona, niestety :p serdeczności życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Słodkie zwierzaki z pierwszej kartki skradły moje serducho :))

    OdpowiedzUsuń
  28. cudne karteczki! takie radosne i kolorowe, aż zachciało mi się wiosny i ciepełka!!!! dziękuję za udział w moim candy i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Lidziu Twoje karteczki nie od dziś mnie zachwycają ,wszystkie są bardzo udane,szczególnie ta pierwsza,jest przesłodka.
    Buziaki niedzielne zostawiam i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Lidzia, piękne te Twoje kartki, niebanalne.
    Dzięki za udział w zabawie karteczkowej w Klubie Twórczych Mam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne karteczki, choć ja jak zwykle za xxx....

    OdpowiedzUsuń
  32. Lidziu !!!
    Ale świetne karteczki :)
    Wszystkie wspaniałe :)
    Ale ta z myszką jest SUPEROWA !!!
    Buziaczki :-* :-* :-*

    OdpowiedzUsuń
  33. Sliczne kartki ☺ dziekujemy za udzial w zabawie ☺

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziękujemy za udział w wyzwaniu KTM

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystkie są prześliczne:) Mysia od razu skradła moje serce:) Bardzo Ci dziękuję za udział w wyzwaniu KTM:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Super karteczki :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  37. Prześliczne karteczki:) a ślubny hafcik najpiękniejszy jak dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)