niedziela, 1 kwietnia 2018

Niedziela z hafciarskim alfabetem - F

No tak przypadło, że w niedzielę Wielkanocną przypadła
kolejna literka w hafciarskim alfabecie. A będzie to dziś litera


Powiem szczerze, że z niektórymi literkami na prawdę jest problem.
Bo co też może być na literkę F? Do głowy przyszło mi tylko jedno

F jak Fizzy Moon

Czyli pewnie większości z Was znane, urocze misie, które miałam okazję
haftować już wiele razy. A w ostatnim roku brałam udział w zabawie u
Ani Jacewicz, gdzie haftowaliśmy te słodziaki przez cały rok.

U mnie głównie powstawały z nimi kartki

Ale były też zakładki, notesy czy pudełko...

I na pewno jeszcze nie raz zobaczycie te misie na moich pracach,
bo nie sposób się im oprzeć. Zresztą ja mam słabość do misiów wszelakich :)

**********************************

A potem jeszcze chwilę posiedziałam, pomyślałam i dodatkowo mam:

F jak Face book

Czyli wszystkim znany i popularny portal społecznościowy.
I może Was zaskoczę, może nie - ale mnie tam nie znajdziecie!
Zdjęcie znalezione w internecie
Wiem, że jest Was tam sporo i można tam także pooglądać prace
hafciarskie i nie tylko, wielu osób, a także wziąć udział w forach,
zabawach czy konkursach, bo i takie są tam organizowane.
Pewnie wielu rzeczy nie widzę i nie mając tam konta wiele tracę,
ale mimo to, ja nie chcę tam być. Mi wystarczy, że mam bloga :)

********************************

F jak Forum

Zapisana jestem tylko i wyłącznie na jednym forum "Złote-rączki".

Zapisałam się tam jeszcze zanim założyłam bloga, bo szukałam ludzi
takich jak ja, dla których rękodzieło jest w życiu bardzo ważne.
Chciałam móc poznać takie osoby, zobaczyć ich prace, wspólnie się bawić.
Chwilę potem założyłam bloga i niestety na to forum zaglądam już coraz rzadziej.

************************************

F jak Fotografia

No wiadomo, bez tego ani rusz. Przecież każdą swoją pracę jaką
zrobię, czy to haftowaną czy inną, pierwsze co, to fotografuję na wieczną
pamiątkę, no ale przede wszystkim żeby wrzucić na bloga :)
Prace hafciarskie akurat najbardziej lubię fotografować, bo z nimi nie ma problemu,
że się świeci, czy błyszczy i odbija światło, no chyba że oprawiam haft w ramkę.
U mnie tym bardziej jest problem, bo aparat odmówił posłuszeństwa, więc póki co
robię zdjęcia komórką, a ta niestety ale czasami pozostawia wiele do życzenia.
Dlatego tak się zachwycam na Waszych blogach jakością zdjęć :)


**************************

F jak Frywolitka

Wiem że nie jest to związane z haftem krzyżykowym, ale jest to
technika która bardzo mi się podoba, a której sama nie potrafię.
Próbowałam tam raz kiedyś, na zwykłej igle i niby wiem o co chodzi
a i tak powychodziło krzywo i byle jak i póki co dałam sobie z tym spokój.
Już jakiś czas temu wyszłam z założenia, że przecież nie muszę umieć wszystkiego.
Lepiej robić tylko 3 rzeczy a porządnie, niż 30 byle jak :?)

***********************

Na dziś to tyle, miłego świętowania Wam życzę!

9 komentarzy:

  1. No to udało Ci się na taką trudną literkę znaleźć sporo skojarzeń :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby trudna litera, a ile świetnych skojarzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Radosnych, pogodnych, spędzonych w rodzinnej atmosferze świąt Wielkiej Nocy życzę

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie sobie z "eFką" poradziłaś :-)

    Życzę Ci wiosny w sercu, pogody ducha,
    radości z czasu spędzonego z bliskimi
    i odpoczynku od pędzącej codzienności.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lidziu, już czekam na następną literkę.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. I mnie nie ma na "fejsie":) Wystarczy mi blog. Czekam na następne ciekawostki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niby żadnych skojarzeń, a trochę się nazbierało :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem sporo tych skojarzeń , ja bym juz dawno poległa więc podziwiam wszystkie kreatywne osóbki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)