niedziela, 24 czerwca 2018

Niedziela z hafciarskim alfabetem - R

Czas na kolejną literkę z hafciarskim alfabecie. Dziś literka


Robię ostatnio tyle rzeczy naraz żeby z wszystkim zdążyć na czas,
że nie miałam w ogóle czasu żeby posiedzieć i pomyśleć nad ta literką.
Dlatego skojarzenia będą tylko dwa, te które od razu wpadły mi na myśl.

R jak Richelie

Rodzaj haftu, który bardzo mi się podoba, a którego jeszcze
nigdy nie miałam okazji spróbować. Wiele jest takich rzeczy, ale co zrobić
kiedy doba się nie rozciąga. Może jak dożyję do emerytury wtedy znajdę
czas na te inne rzeczy? :)

*********************

R jak Religia

Czyli prace, które w moim dorobku się znalazały.
Nie pokazuję tutaj wszystkich, bo niektóre można było zobaczyć
już wcześniej przy innych literkach, tutaj tylko przykładowe prace


*********************

I to dziś na tyle, bignę dalej do swoich spraw,
a Wam jak zawsze życzę miłej niedzieli :)

14 komentarzy:

  1. Lidziu, nawet mój obrazek się tu znalazł.
    Pozdrawiam cieplutko i przesyłam buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne hafciki. :) Idzie się zakochać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Haft Richelieu moje marzenie, a religijne obrazki piękne. Pozdrawiam i życzę przyjemnej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  4. Richelieu jest piękny - życzę Ci, żebyś znalazła na niego czas jeszcze przed emeryturą :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Za tematyką religijną w hafcie nie przepadam, chociaż oczywiście są wzory, które są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z richelieu miałam do czynienia w podstawówce na tzw. ZPT :).
    Lubiłam ten haft i żałuję, że nie zostawiłyśmy z mamą tamtych prac. Byłaby fajna pamiątka :).

    Fajne wzorki wyszyłaś :).

    OdpowiedzUsuń
  7. :) richelie tez tylko podziwiam :) sciskam Lidziu !

    OdpowiedzUsuń
  8. Może mało ale treściwie :-) I tak jestem pełna podziwu dla Ciebie jak to okrniasz wszystko.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Lidziu, i ja czekam na emeryturę, aby zrealizować plany i marzenia...
    Pozdrawiam wakacyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. R jak... ruch! Widzę, że masz sporo na głowie, więc i ruchu zapewne Ci nie brakuje;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne hafty religijne. Pozdrawiam Lidziu.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejne świetne skojarzenia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Córeńko! Jeszcze R jak radość z Haftowania :-) Hafciki są prześliczne, Zresztą dwa są u Mnie to wiem jakie są Cudowne - Buziaczki Pa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)