sobota, 19 stycznia 2019

M jak Mariusz

Dziś swoje Imieniny obchodzi Mariusz, czyli mój brat :)
Braciszku jak czytasz, to wszystkiego co najlepsze Ci życzę!

W tym roku postanowiłam prezent dla Niego zapakować
trochę bardziej oryginalnie niż w zwykłą papierową torebkę.

Tak więc w ruch poszedł karton i nożyczki, wycięłam kształt
litery "M" i zaczęłam wszystko razem sklejać

 Po sklejeniu przyszedł czas  na malowanie brzegów

I na oklejenie wszystkiego papierem

W ruch poszły koronki a także pomponiki i gotowe.

Żeby włożyć lub wyciągnąć coś ze środka należy ściągnąć górę.

Robiłam taką literkę pierwszy raz i popełniłam pewien błąd,
bo kompletnie nie pomyślałam że już po oklejeniu tym wszystkim
będzie grubsze i troszkę mi wierzch wystaje, no ale już trudno.

W środku literka ma przegródki i została wyklejona koronkami

A do środka napakowane różne upominki,
takie jak na przykład ta buteleczka z naleweczką :)

Jeszcze tylko kilka szczegółów z bliska

I takie to właśnie oryginalne opakowanie powstało

34 komentarze:

  1. Lidziu :)
    Twoja kreatywność nie ma granic :)
    Wspaniały schowek na dobroci w kształcie inicjału :)
    Wielkie brawa Kochana :)
    Buziaki :)*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł. Bardzo ładnie wyszła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lidziu nie przestajesz mnie zadziwiać swoimi pomysłami SUPER.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lidziu literka Ci wyszła pierwsza klasa ! bardzo oryginalny i nietuzinkowy prezent :) Brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty to masz świetne pomysły na opakowanie prezentu

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowita jesteś! Świetny pomysł na opakowanie, a wykonanie, nawet jak mówisz z błędem, dla mnie jest rewelacyjne! Brat na pewno będzie zaskoczony i zadowolony.
    Miłego dnia Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lidziu, artystko - prezent jest rewelacyjny.
    Sto lat dla Brata!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo oryginalnie zapakowany prezent :) Takiego sposobu jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lidziu tak miało być.:) Znakomity pomysł na zapakowanie prezentu, ale i też na ozdobę. Twój braciszek to ma dobrze. Życzę miłego świętowania i wszystkiego dobrego dla Pana Mariusza. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super bardzo mi się podoba ☺

    OdpowiedzUsuń
  11. zaskoczenie znowu,jakże miłe...a wiesz ile smakołyków by weszło do E ,haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu! W "E" jak w "E" , Ale ile w "K" By się smakołyków w mieściło hi hi - Pozdrawiam

      Usuń
  12. Ty jesteś kopalnią pomysłów:))super to zrobiłaś:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. takie pudełeczka to jeszcze nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Lidziu, cóż za oryginalny pomysł na zapakowanie męskiego podarunku - jestem pod ogromnym wrażeniem Twojej kreatywności i pomysłowości :-))) Pozdrawiam cieplutko i życzę miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś bombą kreatywności! Bardzo podoba mi się to opakowanie...fajniejsze niż same prezenty;)))
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Córcia! Ja miałam okazję z bliska obejrzeć to cudo, Jest Przeurocze buziaczki pa

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne opakowanie prezentu! Serdeczności zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Lidziu ekstra pomysł i swietne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł Lideczko! Ty zawsze masz niesamowite pomysły. Brat chyba oniemiał z wrażenia:)
    Ja sama byłam zadziwiona co też Ty wymyśliłaś. Ale z drugiej strony nie dziwię się bo Ty zawsze nas zaskakujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne!!!! Ale miałaś Kochana pomysł :))). Genialne!! Lidziu jesteś niesamowicie kreatywna, zawsze zaskakujesz!:)) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjny pomysł i wykonanie !
    Brat na pewno będzie uszczęsliwiony z powodu takiego prezentu :)
    Pozdrawiam
    K.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny pomysł na opakowanie upominku. Tez mam brata Mariusza. gdybym zajrzała tu wcześniej..... pewnie bym odgapiła. Lidziu brawa za kreatywność, Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesteś niesamowita ! Przepięknie opakowany prezent i oczywiście dołączam się do życzeń dla brata :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kapitalny i bardzo oryginalny pomysł Lidziu!
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  25. Lidziu kłaniam się nisko. Masz niesamowite pomysły . Super opakowanie na prezenty wyszło. Naparowałaś się trochę ale efekt końcowy rewelacja!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Oryginalne, pomysłowe i piękne opakowanie :-)

    Co do książki z biblioteki, to zapytaj o możliwość rezerwacji jej - wtedy nikt Ci jej nie podbierze. Prawdopodobnie możesz zarezerwować ją sama przez internet logując się na swoje konto czytelnika.

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Lidziu, ale Ty jesteś pomysłowa.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  28. Twoje pomysły nigdy nie przestana mnie zaskakiwać, za to są kopalnią inspiracji:-)
    Prezent wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)