niedziela, 7 kwietnia 2019

Pora zacząć święta

W zasadzie dopiero wczoraj znalazłam chwilę, żeby zrobić
choć kilka karteczek wielkanocnych, bo już właściwie
czas je wysyłać, a ja jestem jeszcze z nimi w lesie.

Zresztą ze wszystkim jestem w lesie, ale to tak bywa, że jak
w rodzinie choroba, to inne rzeczy schodzą na dalszy plan.
Dlatego też z góry przepraszam te wszystkie osoby, które w tym
roku kartki ode mnie nie dostaną. Ale udało mi się ich zrobić
zaledwie kilkanaście sztuk a nie mam czasu zrobić kolejnych.

Owszem mogłabym resztę dokupić, ale przyznaję się bez bicia, że w tym
miesiącu nie wyrobię już finansowo. Podróże, lekarstwa i wiele innych
rzeczy niestety ale swoje kosztują, ale staram się pomóc Rodzicom
na ile mogę, a do tego jeszcze ta podwyżka cen znaczków.
A ja tych kartek do Was wysyłałam już ponad 50 sztuk...
Sama też zrozumiem jak do mnie kartek nie wyślecie, po tej podwyżce
to pewnie spora część osób zmniejszy ilość wysyłanych kartek.

Ale dosyć marudzenia, dziś pokażę pierwsze z tych kartek.
Zrobione "na jedno kopytko" tylko w różnych kolorach :)


I na koniec jeszcze wszystkie razem


 W końcu piękna wiosenna pogoda i słonko cudnie świeci.
Choć nie wiem jak u Was, ale u nas jest jeszcze bardzo zimny wiatr.

27 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki Lidziu, sporo pracy włożyłaś w ich wykonanie.:) Kochana rozumiemy jaką masz sytuację i raczej nikt się nie pogniewa jeśli nie dostanie kartki. U mnie wiatr ciut się uspokoił, nie jest już taki zimny, ale w ogródku susza. Pozdrawiam cieplutko i przesyłam uściski dla Twojej Mamy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lidziu, kartki zrobiłaś piękne :) A że nie do wszystkich wyślesz... przecież są rzeczy ważne i ważniejsze. I masz rację, po tym podniesieniu cen na znaczki ja też wysłałam mniej kartek. U mnie od rana jest zimno i pochmurnie, ale za to jutro ma być już cieplej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe karteczki wyhaftowałaś :) poczta w tym roku chyba wszystkich pokonała. Pozdowienia dla Mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lidziu to nic,że wszystkie " na jedno kopyto ":D
    Bardzo ślicznie karteczki skomponowałaś,
    każda od A do Z w innej tonacji , podobają mi się bardzo !
    Najbardziej ta w błękicie ,bo to mój kolorek.
    U mnie sobota była deszczowa i niedziela też taka się zapowiada :D
    Serdeczności ślę i zdrówka dla mamy życzę :* Ania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne kartki zrobiłaś Lidziu.Każdego ta podwyżka cen znaczków dobija. Robią wszystko w naszej poczcie by ludzi zniechęcić do pisania listów i wysyłania kartek. Wszystkiego dobrego życzę i szybkiego powrotu do zdrowia dla mamusi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lidziu, najważniejsze, żeby zdrowie było :) A kartki prześliczne zrobiłaś! Buziaki dla Ciebie i Mamy :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki zrobiłaś i do tego każdą ze ślicznym haftem:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karteczki przygotowałaś!
    Lidziu, na pewno wszyscy doskonale rozumieją. Poczta już była droga, a po obecnej podwyżce wysyłanie takich hurtowych ilości nie ma sensu, lepiej choćby połowę tej kwoty przekazać potrzebującym. Sama zgrzytałam zębami i powiedziałam - dość, ostatni raz!
    Buziaczki Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wystarczy jedna wirtualna kartka bo najważniejsze są dobre słowa i szczere życzenia:) Piękne kartki. Życzę zdrowia Tobie i twoim bliskim bo jak ono jest reszta jakoś się ułoży:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne karteczki Poczta zaszalała. Wszyscy rozumieją że będzie mniej karteczek

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowie jest najważniejsze, więc tego życzę i Tobie i Twoim bliskim. Kartki są ładne i na pewno przyniosą więcej radości tym, którzy je dostaną, niż kupne. Co do poczty... Chyba nie będę komentowała. Ostatnio ta firma ma u mnie spory minus za nie dostarczanie poczty w terminie, gubienie przesyłek i arogancję pracowników. Nic to, wszystko kiedyś się ułoży, prawda? ;) Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. też mam ten problem....choroba w rodzinie i wszytsko zeszło na dalszy plan,śliczne kartki

    OdpowiedzUsuń
  13. Lideczko, piękne są Twoje karteczki.
    To zrozumiałe, kochana, że najważniejsza jest teraz Twoja Mamusia i jej zdrowie. Tulę mocno, mocno.

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne kartki, doskonale Cię rozumiem, bo jak moja mama wylądowała w szpitalu, to też nic innego się nie liczyło. Dużo sił życzę i w modlitwie pamiętam

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepięknie Lidziu oprawilas te hafciki ;)
    Co do kartek to ja jakos straciłam werwę na ich wysyłanie.... Wiec Kochana ja wszystko rozumiem i spokojnie zyczenia przyjmę w komentarzu na blogu :) sił zycze do trudnosci zycia codziennego Lidziu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lidziu, zdrowie Mamy jest teraz najważniejsze, co do poczty nie będę pisać bo zwyczajnie brak słów. Karteczki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba każda z nas ma podobne dylematy :) To przykre ale przyjdzie powoli zmniejszać ilość wysyłanych kartek. Myślę, że i zwykłe, blogowe życzenia będą cieszyć, w końcu liczy się pamięć.
    Śliczne karteczki zrobiłaś Lidziu. Gorąco pozdrawiam i przesyłam uściski dla mamy!

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubie kartki na jedno kopyto , myśleć trzeba nad pierwszą -) Lidziu super wyszły , lubię te wzorki wyszywać.
    Ty się nie przejmuj kartkami , najważniejsze zdrowie mamy reszta to mało ważne drobiazgi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne :-) U mnie też na jedno kopyto, choć nie lubię haftować kilka razy tego samego wzoru, ale że wzorów wielkanocnych jest jak na lekarstwo, to innego wyjścia nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  20. Karteczki śliczne, hafcik każdy inny i pięknie wykonany :)
    Nie zawsze jest tak, jak by się chciało, ale trzymaj się ciepło, nie martw się brakiem karteczek i oczywiście pozdrów i uściskaj mamusię :) Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  21. Poczta polska mocno przegina- znaczki drożeją, a listy i kartki wysłane tzw. zwykłym, przepadają bez wieści. Na Święta wysłałam 14 kartek, 5 nie dotarło, teraz w marcu wysyłałam dwie urodzinowe, "przyspieszonym"- obie nie doszły. To tak jakby przygotować, wypisać, zaadresować i zaraz potem wyrzucić do kosza. WRRRR!!!
    Twoje karteczki bardzo fajne, ja też często robię "seriami". Uściski i życzenia zdrowia dla Twojej Mamy Lidziu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jejku, Ty to jesteś samonapędzająca się maszyna do robienia wszystkiego chyba;) Co do podwyżek, też mi się to nie podoba...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. dziś dostałam pierwszą kartkę świąteczną i dotarło do mnie,że już pora:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Lidziu, kartki śliczne!!! Poczta to chyba nas wszystkich chce wykończyć :(( Wiem jak to jest z chorobą w rodzinie, trzymaj się dzielnie, rodzice są najważniejsi, a reszta może poczekać.

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne są te kartki z haftami

    OdpowiedzUsuń
  26. Twoje kartki, Lidko, zawsze są dopracowane i bardzo ładne.
    To prawda, że z tymi podwyzkami trochę przesadzili, ostatnio wysłałam małą kopertę i zapłaciłam 15 zł, równiedobrze mogłam zamówić kuriera...
    A mamusi Twojej życzę dużo zdrowia .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)