wtorek, 16 czerwca 2020

Kolory ogniska

Taki jest temat kolejnego konkursu zorganizowanego
na blogu Świry Rękodzieła.

Od razu pomyślałam o pewnym wzorze, na wyhaftowanie którego miałam ochotę.
 I jak dla mnie, zawiera on wszystkie kolory ogniska. Od małej, bladej iskierki

Przez jasne płomienie, gdy się już rozpali

Przez pomarańcz i czerwień, gdy już osiągnie odpowiednią temperaturę

Aż po brąz a nawet czerń, gdy już jest wypalone

I taki właśnie jest mój haft z elfem

A hafcik ten ozdobił kolejny notes, tym razem formatu A4

Nawet na okładce są płomienie z ogniska:)

Oraz wszystkie inne dodatki w tych konkretnych kolorach.

A ja w międzyczasie pozaglądam sobie na Wasze blogi, bo przez
ostatni tydzień nie było mnie i już się za Wami stęskniłam :)

25 komentarzy:

  1. Fantastyczny notes Lideczko! Motylkowa panienka jest prześliczna i te wszystkie dodatki wkoło niej świetnie pasują:-) Mnie podoba się bardzo!
    Pozdrawiam cieplutko i powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka wyszła :)
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no tak zapomniałam że ja z Tobą to szans nie mam bo zawsze cos lepszego wymyślisz :-) Lidziu cudnie jest . ten hafcik skradł moje cerce. jest przepiękny a jego wykorzystanie również wyszło extra, Jeszcze ta okładka z płomieniami no rewelacja. Gratuluję i życzę powodzenia w zabawie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Lidziu przepiekny elfik :)). Żar ogniska z niego aż tryska! Świetny, bardzo energetyczny, ognisty notesik :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój notes bez dwóch zdań kojarzy się z ogniem :) bardzo ładnie go zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny haft i rewelacyjny notes! Uwielbiam te kolory :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie
    https://www.youtube.com/watch?v=Lc2YiCWfsp8

    OdpowiedzUsuń
  8. Liduś, jaki śliczny jesienny elfik. Notes jest rewelacyjny i bardzo ognisty.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lidziu no rewelacyjny hafcik i jego zastosowanie, dobór kolorow swietny i niesamowity efekt końcowy, brawo Ty!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gorąco 😍😊 tu🔥
    i fajnie wyszło ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie az brak mi odpowiednich słów by wyrazić podziw .

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealnie wpasowała się elfinka w temat wyzwania! Fajny ognisty notesik powstał:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała, energetyczna kolorystyka a haft pasuje idealnie. To śliczny notes Lidziu.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Notesik jest świetny, świetne, żywiołowe kolorki :) Pozdrawiam cieplutko i życzę dobrej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny notes Lidziu stworzyłaś. Super kolory☺

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny, ognisty elf! Cały notes też zacny :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lidziu bardzo ognistą i płomienną pracę dziś zaserwowałaś .
    Jesienny elf jest prześliczny pięknie prezentuje się na gigantycznym notesie.
    Pozdrawiam cieplutko Lidziu i przesyłam tulaski tulaski 🍁🍁🍁

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudny ten haft! Gorrrący:) I dobrze go wykorzystałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudownie ognista praca! Dziękuje za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ Ty cuda robisz! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Świrów Rękodzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie ciepło bije od tego notesu, a rudowłosa motylkowa wróżka jest przeurocza. Piękna okładka :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowna ognista okładka! Ile pracy:) dziękujemy za udział w zabawie świrów rękodzieła.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale cudny Elfik :) Oddałaś iście ognisty klimat !!! WOW :)
    Powodzenia w zabawie :) Całuję :)*

    OdpowiedzUsuń
  24. No no ale cudowny notes a elfik uroczy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)