sobota, 8 sierpnia 2020

Roczny kocyk pogodowy - Sierpień

 Pora na kolejną odsłonę rocznego kocyka pogodowego

Cały czas kocyka przybywa i ani się obejrzę, a będzie skończony.
Najgorsze jest to, że nie może mi wejść w krew, żebym co dzień ten
jeden kwadracik zrobiła, tylko potem robię cały miesiąc od razu :)

Tak samo jest zresztą z okładką, która teraz wygląda tak

***********************************

Kochani, gorąco dziękuję wszystkim, którzy pamiętali o moich imieninach.
Za pamięć, za życzenia, za kartki i upominki. A dostałam takie od:

Gosi - karteczkę i prezent 


Basi -  karteczkę i magnes


Basi - karteczkę i naklejki

Jeszcze raz kochane moje z całego serca Wam za to dziękuję.
Pochwalę się jeszcze jednym prezentem, który dostałam tak za nic,
ze szczerego serca od Moni, kochana wielkie dzięki za tyle dobroci

Madzia, wysyłając do mnie kartkę na wymiankę do środka
włożyła mi jeszcze zakładkę w kształcie koniczynki, oraz
prawdziwą koniczynę - czterolistną! Dzięki wielkie Madziu :)


A na koniec jeszcze pochwalę się zdobytym wyróżnieniem
na blogu Diy za inspirację - morskie fale

**********************

A na koniec jeszcze odnośnie nowego bloggera, którego mam
od wczoraj. A właściwie miałam, bo przywróciłam sobie wersję
poprzednią i oby była ona dostępna jak najdłużej.

Na początku stwierdziłam, że nie taki diabeł straszny jako go malują.
Ale po chwili pisania posta stwierdziłam, że dalej nie zamierzam się
z tym męczyć i przełączyłam się z powrotem. Owszem idzie znaleźć co
pod jaką ikonką się znajduje, choć moim zdaniem to wszystko jest teraz
o wiele mniej czytelne, ale to kwestia przyzwyczajenia, nie ma problemu.
Ale kompletnie mi się nie podoba jak on rozciąga zdjęcia, jak szeroki jest
rozstaw pisma, że ja zawsze wstawiam napisy i zdjęcia wypośrodkowane,
a on sobie je ustawia gdzie chce i jak chce, co wygląda źle i dla mnie jest
nie do przyjęcia. Zastanawiam się, po co ktoś zmienia coś co jest dobre i
co się przez tyle lat sprawdzało? I to zawsze na rzecz gorszą - bez sensu!

Ja już napisałam im swoją opinię na ten temat. Kilka innych osób również.
Może im więcej osób im napisze, to pozwolą nam zostać przy starej,
sprawdzonej wersji? Taka to moja mała, cicha nadzieja :)

Miłego weekendu Wam życzę!

17 komentarzy:

  1. Przede wszystkim Lidziu najlepsze życzenia! Ja, jak zwykle zresztą, zapomniałam:( Jednak żyję w zbyt dużym tempie i nie wiem jak długo tak wytrzymam:( Świetny kocyk i okładka.
    Co do blogera to też napisałam i udało mi się na szczęście przywrócić starą wersję.
    Trzymaj się kochana w tym upalnym dniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Liduś, gratuluję wyróżnienia. Kocyk i okładka pięknie się rozrastają.
    Raczej nie ma co liczyć na to, że nie wejdzie nowa wersja bloggera. Chyba takie zmiany są nieuniknione. Ja się już nawet przyzwyczaiłam. A większa czcionka i interlinie nawet mi odpowiada, bo przyznam, że ze swoim słabym wzrokiem nieraz ciężko mi się czyta "maczek".
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje pogodowe robótki są coraz jaśniejsze i wyglądają ślicznie :)
    Najlepsze życzenia od kolejnej zapominalskiej, duża buźka !
    A co do blogera, to ja też nie rozumiem dlaczego na siłę trzeba coś zmieniać i zawsze na gorsze :( Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego :)
    Fajnie wyglądają już te prace pogodowe :)
    Przesyłam moc uścisków.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego, z tym blogerem też nie wiem po co te zmiany.Najpier mi Bloxa zabrali,teraz blogera przestawiaja, chyba dla kasy.

    OdpowiedzUsuń
  6. ⚘🌹⚘🌹⚘🌹⚘🌹⚘🌹⚘🌹⚘🌹⚘🌹
    Lidziu wszystkiego najlepszego
    z okazji imienin
    ⚘🌹⚘🌹⚘🌹⚘🌹⚘🌹⚘🌹⚘🌹⚘

    OdpowiedzUsuń
  7. Spóżnione życzenia imieninowe Lidziu! Wszystkiego najlepszego:)))
    Też nie potrafię dojść do ładu z tym nowym blogerem...
    Pozdrawiam słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lidziu, wszystkiego najlepszego z okazji imienin!
    Pogodowy kocyk i okładka coraz większe...
    Też mam problem z nowym blogerem...
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Lidziu spoznienie sto lat przesyłam i mnóstwa radosci zycze i zdrowka !
    Kocyka przybywa , to widac i gratuluje wytrwalosci ! Nowy blogger tez mi nie odpowiada....:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepsze życzenia, Lideczko.
    Kocyk wygląda świetnie, kolorystyka taka trochę minecraftowa, Młodemu by się podobał :-).
    Lisziu, żadna to dla mnie sprawa czy kłopot, te papiery i tak pewnie bym wyrzuciła lub komuś podarowała, a cieszę się, że Ty skorzystasz. Mam tylko nadzieję, że rzeczywiście coś z nich powybierasz, jest ich sporo, ale są pocięte i to stare kolekcje, na które ja już nie mam pomysłu. Ściskam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego z okazji imienin a kocyk rewelacyjny, ciekawa kolorystyka, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. Lidziu zarówno kocyk jak i okładka prezentują się rewelacyjnie , gratuluję postępów. Gratuluję również wyróżnienia, jak najbardziej zasłużone. Co do nowego Bloggera , nadal działam na starym i zgadzam się z Tobą , oby było jak najdłużej .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocyk fajnie rośnie :) Prezenty świetne:)
    Jak przełączyć blogera na stare ustawienia ? Mnie też te zmiany denerwują :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się wchodzi w "projekt", to z boku po lewej stronie miałam napis "wróć do poprzedniej wersji" czy tak jakoś. Kliknęłam i jest, choć pewnie tylko na jakiś czas.

      Usuń
  14. Lideczko ))uściski imieninowe Tobie przesyłam:))Ja żyję poza czasem i poza blogosferą:))nie mogę się zmobilizować do pisania.Mam nadzieję ,że wrócę:))
    Kocyka fajnie przybywa :)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj... Zapomniałam o Twoich imieninach... No to dziś nadrabiam - sto lat, sto lat i wszystkiego najlepszego :-) Imieninowe wyrazy pamięci piękne :-)

    I ja mam mały problem ze zdjęciami w nowym interfejsie - za nic nie mogę zapamiętać jak to zrobić, żeby podpis do zdjęcia był pod zdjęciem, a nie w linijce pod nim.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lidziu przepraszam że tak na ostatnią chwilę.. ale ciągle mam jakieś zaległości :(
    Ostatnio ledwo wyrabiam ze wszstkim. Twój kocyk wygląda coraz piękniej.. jak i okładka. Dziękuje Ci że się z nami bawisz na DIY. I gratuluje wszystkich wyróżnień :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)