wtorek, 23 marca 2021

Serwetki

O pierwsze dwie zostałam poproszona.

Jakoś tak wychodzi, że poprzedni rok był u mnie typowo hafciarski,

a w tym póki co do haftu serca nie mam, za to chętnie sięgam po szydełko.

Lubię patrzeć jak z każdym okrążeniem serwetka "rośnie"...

A potem cieszyć się już efektem końcowym :)

Wzory obu serwetek przyszła ich właścicielka wybrała sobie sama.


A niedawno powstała jeszcze trzecia, ale zrobiona z włóczki.

Czasem lubię od tak sobie przetestować jakieś wzory, żeby zobaczyć jak wyjdą



Tymczasem sporo innych rzeczy się u mnie potworzyło,

kolejna część w planach, ale pokazać najwcześniej będę mogła po świętach :)

Trzymajcie się ciepło i zdrowo!

33 komentarze:

  1. Ja się wziełam za serwetkę, ale idzie mi strasznie wolno, za to lepiej mi się wyszywa, więc Cię rozumiem. Jednak Twoje serwetki są przecudnej urody i bardzo miło jest na nie popatrzeć, więc dziergaj ile możesz:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje serwetki Lidziu są przepiękne :-) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne te serwetki :) Kiedyś nie zwracałam tak uwagi na szydełko ale teraz uwielbiam wszystko co szydełkowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te serwetki. Szczególnie te białe - takie lubię najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne wydziergałaś serwetki, Lidziu. Rewelacyjnie komponują się z tymi tulipanami. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój rok jest zdecydowanie szydełkowy :) Piękna serwetka, na mnie czeka motek ecru, może się doczeka w końcu, bo aktualnie to ino chusty :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne są Lidziu.Ta kombinowana z wl8czki bardzo ciekawa.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. A wiesz Lidziu , że i mnie ostatnio bardziej ciągnie do szydełka niż do krzyżyków. Jedyna z czym ma problem to ze schematami na szydełko. Mnie się najlepiej robi z filmików AureliiMyszkiSzaraj, tym bardziej ze ma w swoich zbiorach chyba wszystko!!
    Twoje białe serwetki cudne są bardzo mi się ich wzory podobają. I nie prawdą jest że się szydełka nie da nauczyć. To wszystko bzdura, trzeba tylko chcieć. Ja jestem na to doskonałym przykładem. Jestem kompletnym samoukiem. Poza tym szydełko można zabrać wszędzie bo niewiele do niego potrzeba i zmieści się wszędzie, nawet w damskiej torebce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne serwetki powstały :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Liduś, cudne serwetki, a zwłaszcza druga mnie urzekła. Masz wszechstronny talent, kochana.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach jak ja kocham serwetki! Pięknie je zrobiłaś, jeszcze ukrochmalić i już na święta gotowe. Nie mam faworyty bo wszystkie bym zwinęła:) Całuski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też bardzo lubię serwetki. Twoje Lidziu są wspaniałe! Ta włóczkowa bardzo oryginalna.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja właśnie wczoraj podziwiałam u mojej mamy piękna serwetę okrągłą zakończoną frędzelkami. Piękna robota. Podziwiam wszystkie Panie które umieją dziergac te cudeńka. Pozdrawiam Lidziu.

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie też serwetkowo:))))tylko ja swoje wkładam dodatkowo w koła:)))bo przecież moje adhd nie usiedzi cicho:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne serwetki. Ja najbardziej lubię wykonane w bieli, beżach, ecru i do takich błyszczą mi się oczy;) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne serwetki Lidziu :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dwie pierwsze serwetki klasyczne i śliczne a trzecia baaardzo wiosenna!
    Uściski Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lidziu bardzo ładne serwetki. Ta ostatnia zaciekawiła mnie, nie sądziłam że z włóczki tak ładnie wyjdzie :).
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu kochana, bardzo dziękuję za piękną kartkę z życzeniami :).

      Usuń
  19. Pięknie śmigasz tym szydełkiem Lidziu , cudowne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  20. cieszę się że tak ci po drodze z szydełkiem,brawo

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja strasznie dawno nie robiłam serwet. Twoje są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Serwety są świetne pozdrawiam.A tak przy okazji życzę zdrowych i spokojnych Świąt Wielkanocnych

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj jakie śliczne.Dawno nie robiłam serwetek.Robić lubię bardzo gorzej z krochmaleniem. nie cierpię.

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne serwetki- fajny pomysł na wypróbowanie nowy wzór. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Lidziu coś w tym jest, u mnie też częściej w dłoniach szydełko i sznurek. Częściej zasiadam do maszyny i szyję, lub karteczki robię😊
    Serwetki piękne poczyniłaś, no ale Ty wszystko potrafisz !
    Pozdrawiam wiosennie 😊🌺

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniałe serwetki - cudnie ci wyszły :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Lidziu podziwiam te piękne serwetki.
    Może kiedyś i ja w końcu się nauczę 🤔

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)