czwartek, 1 kwietnia 2021

Karteczki marcowe

 Czyli dziś znów kartek kilka, które powstały w ostatnim czasie. 

Zacznę od kartki, która powstała jeszcze w styczniu, została zrobiona

dla zwyciężczyni mojego zeszłorocznego wyzwania czytelniczego


I teraz już karteczki, które powstały w marcu.

I tak kartka na urodziny córki Beatki.

Ponieważ Agnieszka lubi koty, to na kartce też to zwierzątko się znalazło :)


 Kartkę tą zgłaszam na marcowe bingo.
Linia jaką wybrałam, to: błękit, kropka, motyl.
Kropeczki mam zrobione konturówką, najlepiej widać je na balonie sercu
 
Następna kartka powstała na urodziny naszej blogowej koleżanki
 
 Kolejne dwie karteczki są wielkanocne

A ostatnią zrobiłam dla swoich Teściów na rocznicę ślubu.
Stempelek jest prezentem od Agusi, którym to w całości pochwalę się po świętach :)

Nie mam niestety super sprzętu i zdjęcia robię zwykłą komórką.
Dlatego uwierzcie mi, że te wszystkie rzeczy prezentują się zawsze
o niebo lepiej i ładniej niż na zdjęciach możecie zobaczyć :)

25 komentarzy:

  1. Karteczki cudne! A ta pierwsza najładniejsza :-)
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lidziu, kartki są prześliczne.
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne karteczki, ale dzisiaj oczarowała mnie kartka dla Twoich teściów. Jest obłędna! Wszystkiego najlepszego dla Jubilatów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Są przepiękne wszystkie.Ja też robię zdjęcia komórka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Liduś, podziwiam wszystkie karteczki.
    Tulaski.

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniałe karteczki Lidziu :) Pieknie wykorzystałaś stempelek :) radosnej Wielkanocy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super ta kartka dla teściów na rocznice ślubu taka pogodna i piękna. Miłego wieczoru:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wysyp pięknych prac. Super karteczki! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne prace. Dobrych, radosnych i spokojnych Świąt Wielkiejnocy.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie karteczki bardzo ładne:) Z kotkiem urocza, ale ta na rocznicę ślubu jest po prostu świetna :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne karteczki Lidziu a ostatnia najpiękniejsza:)
    Serdecznie Ci dziękuję za e-kartkę z pięknymi życzeniami. Tobie i Twoim bliskim również życzę radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne karteczki:) Też robię wszystkie fotki telefonem, więc wiem o co chodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne karteczki.
    Radosnych świąt Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne karteczki Lideczko.
    Wszystkiego najlepszego dla teściów w ich rocznicę ślubu 👰‍♂️🤵‍♂️💕
    Ściskam 😘

    OdpowiedzUsuń
  15. Lidziu sprzęt nie ważny, ważny fotograf i dobry program do obrabiania zdjęć.
    Karteczki super powstały, i takie Twoje właśnie. Stempelek od Agi boski i trochę Ci ich zazdroszczę :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne karteczki wszystkie, ale moje serce skradła ta ostatnia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie karteczki bardzo śliczne, ale ta z kotkiem jest przesłodka!
    Podziwiam Lidziu za ilość i różnorodność;) Ja też zdjęcia robię wyłącznie telefonem, wiec nie jesteś sama ;)
    Pozdrawiam słonecznie i Wesołych Świąt życzę!

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne karteczki Lidziu :) szczególnie podoba mi się ta ze stempelkiem dls Twoich teściów:) ja też wszystkie zdjęcia robię tylko telefonem komórkowym ;) Zdrowych i spokojnych Świąt Wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe kartki, każda z nich jest wyjątkowa i niepowtarzalna!
    Lidziu droga...
    Zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych,
    przepełnionych wiarą, nadzieją i miłością.
    Radosnego wiosennego nastroju,serdecznych
    spotkań w gronie rodziny i przyjaciół oraz
    wesołego „Alleluja”.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne karteczki, Liduś. Nawet nie wiesz jak lubię podziwiać dzieła Twoich zdolnych rączek. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczności Lidziu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Urocza karteczka! Witam w Szufladowym bingo!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)