sobota, 2 października 2021

Chellenge nr 3

 We wrześniu przyszła kolej na drugą Kasię, która w naszym wyzwaniu podała hasło

"Idzie jesień" a wykorzystać miałyśmy te elementy do wycinania Mintay - Woodland


 

 I tak sama pomysłodawczyni zrobiła piękny jesienny box


Druga Kasia zrobiła śliczną kartkę


Natomiast ja zrobiłam mini albumik, w którym umieściłam

wszystkie elementy z tego papieru, co do jednego :)




A tak wyglądają nasze prace razem.


W tym miesiącu znów jest moja kolej na wymyślenie elementu wspólnego,

dziewczyny już swoje wytyczne dostały, a jakie to dowiecie się za miesiąc.

Aż sama jestem ciekawa jakie prace powstaną? :)

MIŁEJ NIEDZIELI WAM ŻYCZĘ!!!

18 komentarzy:

  1. Wszystkie prace bardzo piękne, podrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace, a Twój albumik jest przepiękny, w sam raz do oglądania w długie, zimowe wieczory.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne są te Wasze wyzwania :) Powstały przepiękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kartki. Piękny album zrobiłaś. Fajne wyzwania! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prace powstały:))albumik cudny:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Super się bawicie Lidziu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace. Albumik przeuroczy 🥰

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna zabawa, piekny albumik stworzylas.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe jesienne inspiracje Lidziu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze, jesienne skarby. Bardzo mi się podoba Twój albumik. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Lidziu,fajne macie te wyzwania :-) Cudne prace powstają :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zabawa i piękne prace tworzycie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie się inspirujecie, pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  14. Super prace! Twój album jest naprawdę śliczny i tyle rzeczy możesz w nim umieścić!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne prace powstały i przepięknie jesienne.
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie Wam wychodzi to tworzenie :):):)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)