piątek, 10 grudnia 2021

Dziś ruszyły w drogę

 Karteczki do Was, to znaczy do nie których z Was, tzw "wybrańców".

Wspominałam już przy poprzednich świętach, że z ciężkim sercem ale musiałam

ograniczyć liczbę wysyłanych kartek, kiedy przekroczyłam liczbę 60 sztuk.

Teraz zeszłam do połowy i wysłałam ich tylko 30 sztuk.

No ale nawet przy tej ilości trzeba te kartki stworzyć.

Dostałam kiedyś od Karolinki i Kamilki ten kreatywny blok


 Wzięłam się więc za składanie tych kartek, dzięki czemu powstały takie fajne


16 komentarzy:

  1. Super kartki powstały z tego bloku. Ja mam podobnie , patrzyli na mnie jak na idiotkę jak se kazałam wysłać tych kartek prawie 60. Teraz tez zeszłam do połowy ale biorąc pod uwagę cenę znaczków to i tak dużo, jeszcze połowa nie dochodzi :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki, masę ich wysłałaś, ja tylko 3 st.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne kartki zrobiłaś!!! Cudnie wykorzystany blok:) Każda jedna mnie zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety drożyzna straszna, wysyłałam prawie 80 kartek, teraz co rok na zmiane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zimowe karteczki stworzyłaś Lidziu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne, kolorowe i świąteczne Lidziu:)
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  7. Liduś, cudne karteczki wyszły, nie mogę się napatrzeć. Moje już w poniedziałek wyruszyły w drogę.
    Uściski i buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne są Lidziu! Uwielbiam taki radosny klimat kartek bożonarodzeniowych! Piękne!
    Co do kartek to ja rozumiem. W tym roku również ograniczyłam i to mocno wysyłanie. Moje pójdą w świat w poniedziałek :).
    Buziaki Lidziu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kartki. Fajny bloczek dostałaś.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne karteczki powstały :) Ja w tym roku też mam do wysłania około 30 :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne karteczki Lidziu.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)