piątek, 18 lutego 2022

Zimowy facet :)

 Luty, niby środek zimy, a u nas zamiast śniegu, mamy deszcze i wiatry.
Dlatego postanowiłam sama sobie wprowadzić element zimowy.
A posłużyły mi do tego dwie styropianowe kulki...


I włóczka, którą te kuleczki "ubrałam"


Do kompletu powstał szalik i kapelusik.


Już wiecie, co to za zimowy facet, czy jeszcze jedna mała podpowiedź?


No i teraz to już chyba wszystko jasne. Zrobiłam bałwanka :)

Tutaj spojrzenie na niego z kilku różnych stron



A teraz czekam, aby do wiosny :)

28 komentarzy:

  1. Świetna praca. Bałwanek przesympatyczny. Sama chciałam zrobić ich kilka, ale do świąt nie zdążyłam. Może uda się na przyszłe święta,Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super bałwanek:) i taki wesoły:) Widać podoba mu się ten kapelusz i długi, ciepły szalik.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny bałwanek! a tak na marginesie, z obserwacji poprzednich lat to chyba tylko takie bałwanki nam pozostaną, o na te śniegowe nie ma szans.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Lidziu bałwanek jest przeuroczy! Cudny i sympatyczny :)). Skojarzył mi się z bohaterem bajki z mojego dzieciństwa - bałwankiem Buli :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczny i jakpięknie zrobiony! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodziak, balwanek wesoły, zadowolony ,chyba wie że słonko go nie dopadnie dlatego wypatruje wiosny. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki słodziak🙂 ale ja już o zimie nie myślę, z niecierpliwością czekam na wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny taki zimowy bałwanek, przynajmniej nie stopnieje przy braku śniegu i dodatnich temperaturach.
    Lidzi jak zawsze mnie zaskoczyłaś pomysłem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysłowy bałwanek. Bardzo mi się podoba jego wykonanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeuroczy bałwanki 😀
    A miesiąc Luty to jeszcze zima !

    OdpowiedzUsuń
  11. Lidziu, bałwanek uroczy, ale myślę, że on na wiosnę nie czeka z radością:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ niesamowity bałwanek,wspaniała praca, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ elegancik z tego bałwanka :) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny! Miałaś świetny pomysł, nie mogę się na niego napatrzeć! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Boski , uroczy i do zakochania!
    Jak zawsze u Ciebie mistrzostwo Lidziu :*
    Uściski ślę.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uroczy jest twój bałwanek Lidziu i nawet wstrzelił się w tą pogode za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lideczko bardzo uroczego i eleganckiego gościa wyszykowałaś! Kapelusz, szaliczek no cudnie się prezentuje 😊
    Pozdrawiam ciepło 🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  18. Lidziu, bałwanek jest cudny. I tak ładnie mu z tym kwiatuszkiem wiosennym przy kapelusiku. Ja też już oczekuję wiosny z utęsknieniem, ale zimowy aniołek jeszcze powstał:)))
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  19. Niewiele trzeba aby takiego bałwanka wykonać, a tak na prawdę bardzo wiele. Jak się nie ma talentu to zostaje tylko podziwiać.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Twój bałwanek taki już trochę wiosenny, bo ma kwiatka na kapeluszu :)
    Pozdrawiam cieplutko i oby do wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! Ale bombowy bałwanek, no rewelacja!Brawo Lideczko=D

    OdpowiedzUsuń
  22. uroczy bałwanek, też wyczekuję wiosny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)