środa, 13 kwietnia 2022

Czarny słodki świr

 Z okazji swoich 3 urodzin Świry Rękodzieła zrobiły 3-etapową zabawę.
W pierwszym etapie mieliśmy wybrać ulubiony kolor. W drugim wybrać jaki styl
bardziej do nas pasuje: słodki świr, czy mroczny świr? W trzecim etapie mieliśmy
wybrać sobie jeden kubeczek z numerem, pod którymi jak się potem okazało były
pochowane różne elementy, które trzeba było wykorzystać w swojej pracy.
No i na koniec trzeba było te 3 elementy połączyć i stworzyć z nich pracę.
 

Z moich wyborów wyszedł: Czarny Słodki świr z Kwiatkiem.
No weź tutaj człowieku stwórz w czerni coś słodkiego :)
Szczerze? To pomysłów miałam kilka, ale musząc wybrać
tylko jedną rzecz, postawiłam na opaskę do włosów.

Kolor czarny jest


Kwiatek też się znalazł


No i mam nadzieję, że wygląda słodko :)

12 komentarzy:

  1. Oczywiście, że wygląda słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna opaska:)
    Mama mi kiedyś takie robiła, chyba ją poproszę żeby mi taką znów wydziergała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo elegancka ta opaska.
    Pozdrawiam przedświątecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne ogarnęłaś temat, opaska sl7czna.Radosnych świąt.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz słodko w słodkim Świrze, Lidziu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lidziu jest słodko !! A opaska zawsze się przyda i do tego z kwiatkiem!!
    Pozdrawiam i powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  7. Kwiatek dodał słodyczy i opaska wyszła świetnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mhy spisałaś sie rewelacyjnie Lidziu, brawo 💪

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka opaska jest i praktyczna i ozdobna, wyszła super.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo słodko :) Ciekawy wzór opaski zrobiłaś :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)