wtorek, 7 czerwca 2022

Ostatnia zaległa :)

 Aż sama nie wierzę, że to już ostatnia zaległa bombka,
teraz mam ich pełen komplet. Jak dotąd jest ich 20 sztuk.




Bombkę, jak zawsze, zgłaszam na zabawę u Kasi


Bardzo mało mnie ostatnio na blogu, taki czas, taka praca.
Ale nie zapomniałam o Was. Zaglądam na Wasze blogi, więc wiem
co się u Was dzieje na bieżąco, ale na komentowanie już niestety czasu brak.
Robię to wyrywkowo od czasu do czasu. A z racji tego mojego braku czasu
niestety ale też znacznie mniej rzeczy tworzę i też coraz mniej wysyłam do Was
kartek czy prezentów. Wiem, że przez to spore grono osób przestanie do mnie
zaglądać, ale mówi się trudno. Są w życiu rzeczy ważne i ważniejsze.
Dlatego bardzo dziękuję Wam wszystkim, którzy jeszcze tu do mnie zaglądacie,
a szczególnie tym którzy znajdują czas, by pozostawić  czasem jakieś słowo :)

33 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się pomysł, a wykonanie chyba jeszcze bardziej :) Mam nadzieję, że kiedyś pokażesz zdjęcie wszystkim bombek razem :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie z czasem tak samo... Fajna bombeczka:) Jak powyżej zostało napisane czekam na podsumowanie całego bombowego dorobku... I nie ma to tamto czas trzeba znaleźć i zaprezentować całą kolekcje ;) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesympatyczny aniołek, super bombka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze podziwiałam Twoje bombki, cudenka.Nie martw się , przyjdzie czas że będziesz bardziej aktywna.Buziaki Lidziu i do przodu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna bombka!
    Wspaniale, że zrealizowałaś cel

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic się nie martw. Kto ma zostać to zostanie. Teraz większość z nas ma mniej czasu. Takie to życie szybkie się zrobiło nie wiedzieć czemu. U nas też urwanie głowy, ale wychodzę z założenia że nic na siłę. Chyba lepiej się spełniać w rodzinie a przyjemności
    Z tworzenia prezentów dla otoczenia na pewno wrócą. Jak ten czas wróci oczywiście. Hihi. Pozdrawiam Lidziu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejna śliczna bombka.
    Chętnie zobaczyłabym zdjęcie całej kolekcji.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczną będziesz miała kolekcję Lidziu:)Czasem każda z nas tak ma, że przychodzi taki czas, że trzeba wybierać co jest ważniejsze:) Nie martw się:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna jest ta bombka, to będzie wspaniała kolekcja. Uściski Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lidziu jednym słowem byle do emerytury!!, co nie oznacza że będziesz tego czasu miała w nadmiarze, ale zawsze trochę więcej!!. Cóż zgadzam się z Tobą że są rzeczy ważne i ważniejsze.
    Co do bombek to sa super, ale ja upierdliwa jestem i poproszę o jedno wspólne zdjęcie Będą mega wyglądać na choince.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak to z tym czasem jest, ciągle go mało. Super bombka

    OdpowiedzUsuń
  12. Lidziu jak już Ania napisała ja też poproszę wspólne zdjęcie. Będzie co podziwiać🤩 Śliczny hafcik wybrałaś. A życie cóż, trochę przeniosło się na fb, szybciej można konwersacje utworzyć, mnie na blogu wkurzają teraz komentarze. Dziś zalogowałam się a wyskoczyłam u paru osób jako anonim. Przykre i złośliwe. Pozdrawiam 😃

    OdpowiedzUsuń
  13. Krásny anjel a vianočná ozdoba :-)
    Pozdravujem,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł. już wyobrażam sobie te bombeczki na choince :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Och kochana mnie prawie wcale nie ma na blogu.Dopadło mnie życie i to w ten okrutny sposób.Ale mam nadzieję,że kiedyś uda mi się wrócić.Na razie żyje na wielkiej petardzie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lidziu, śliczna bombka,koniecznie pokaż wszystkie razem.
    Są rzeczy ważne i ważniejsze, to fakt. Myślę, że każdy to zrozumie.
    Tulę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne te bombeczki, życzę Ci aby powstawały kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna anielska praca :) Lidziu trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolejna cudna do kolekcji :) Jest gdzieś dostępny wzór tego aniołka ? Pokaż kiedyś wszystkie bombeczki razem. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna bombka. Widać że poświęciłaś jej dużo czasu. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna ta bombka choć to środek lata ale fajna jest i tyle😊 Spokojnie jeszcze będziesz mieć więcej czasu najpierw trzeba zająć tym co najważniejsze . Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna ta bombka, a kto ma zostać to zostanie❤ nic na siłę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Lidziu, nie jesteś osamotniona. Niby miało mnie być tu więcej bo obowiązków ubyło,a wyszło jak wyszło. Więc się nie przejmuj. Przyjdzie czas to wszystko wróci do normy. Faktycznie czasy jakieś szybsze nastały.
    Co do bombek to kolekcja imponująca, tym bardziej, że każda z nich pracochłonna i dopracowana w szczegółach .
    I tak , ja również " domagam" się zdjęcia całej kolekcji bombek😜.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ cudna ta bombka, bardzo mi się podoba, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  25. Sam wzorek już jest przepiękny, a tu jeszcze tak ślicznie oprawiony.:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Różowa bombeczka :) - świetna.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna bombka. Zgadzam się, że są rzeczy ważne i ważniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  28. Lidziu to prawda ze są rzeczy ważne i ważniejsze i ja to doskonałe rozumiem, blog nie zająć nie ucieknie a Ci co będą chcieli do Ciebie zaglądać to to zrobią 😀 i cóż szacun za te bombki, są cudne 😉😘😉

    OdpowiedzUsuń
  29. Super bombka. Również liczę na pokazanie całego zestawu.

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna bombka, cudowna kolekcja;) pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też ostatnio miałam dosyć zakręcony i zapracowany czas i mniej mnie było na innych blogach. Dlatego nadrabiam zaległości teraz, kiedy mam chwilę wolnego. Nic się nie przejmuj swoją nieobecnością na blogu - poczekamy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)