niedziela, 6 listopada 2022

Kolejne maleństwa

O tematyce morskiej



 ******************

  Z kobietami



 ******************

Z kotkami



 ******************

Z jeżykami



  ******************

Z bałwankami



  ******************

Na tych wykorzystałam moją starą biżuterię



 ******************

I na koniec jeszcze takie z kawą :)



 Teraz już mocno przystopowałam z ich tworzeniem,
będę więc sporadycznie je pokazywać co jakiś czas.
Bo na pewno coś tam sobie z nich od czasu do czasu powstanie :)

15 komentarzy:

  1. Wszystkie piękne no ale wiadomo z kotami najpiękniejsze😼😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, niektóre przypominają karty do gry. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale wysyp, piękne, no i kochasz je robić.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lidziu fajne te Twoje ATC, pomysłów masz co niemiara ale ja ostatnio zbyt praktyczna się zrobiłam i nie tworzę niczego co by mi się nie przydało i nie uprawiam już zbieractwa, dosyć tego nagromadziłam prze kilka lat. Teraz się tylko zastanawiam co z tym zrobić , bo szafy też mają ograniczona pojemność a wyrzucić jakoś nie mam serca :-), I tak sobie czasem myślę co bym z tym zrobiła jak by mi się przyszło wyprowadzić :-) zresztą mam przykład mojej sąsiadki, która walczy od ponad roku z tym co nagromadził jaj mąż , a któremu się niestety zmarło.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne i pomysłowe te maluchy Lideczko i tak sobie myślę że jesteś w nich mistrzem!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Łooo ! Lidziu 😊 Ale ilości Ateciaków! Szczęka opada 😁 Piękne maleństwa! Z morzem dla mnie naj naj 💙 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka różnorodność :) U Ciebie jak zawsze ilości hurtowe i wszystkie maleństwa mają swój urok i czar :) Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lidziu, bardzo lubię oglądać te Twoje maluszki. A pomysł na wykorzystanie biżuterii to strzał w dziesiątkę.
    Przesyłam buziaczki
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow ale Cię wzięło Lidziu na to ATV, urocze maluchy !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale hurtową ilość zrobiłaś :).

    Wszystkie ATC są super. Miałaś świetny pomysł z wykorzystaniem starej biżuterii :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocie opowieści i kawusiowe maluchy - the best :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)