piątek, 23 grudnia 2022

Warsztaty bombkowe

 

Te piękne pierniczki zostały zrobione przez Anetkę :)

Fajnie jest pracować w takim super miejscu i mieć do tego taką ekstra szefową.
W tym roku postanowiłyśmy w pracy zrobić sobie wspólne świąteczne spotkanie,
połączone z warsztatami bombkowymi, które zrobiła dla nas szefowa.

Na początek była wyżerka, każda z nas coś przynosiła
i tak między innymi objadałyśmy się takimi pysznościami :)

A jak już brzuszki były pełne, to wtedy zaczęłyśmy tworzyć swoje bombki.
Ja kompletnie nie "mediowa" jestem, więc dla mnie większość rzeczy to była nowość.
Ale świetnie się przy tym bawiłam i jestem pełna dumy ze swojej bombeczki.





Jeżeli ktoś miałby ochotę też sobie taką bombkę zrobić, a nie wie jak się
do tego zabrać, to polecam Live z Mirellą, bo dokładnie to samo robiłyśmy.


A tutaj już nasze małe arcydzieła :)


A ja Wam kochani życzę Zdrowych i Spokojnych Świąt!

Obrazek znaleziony w internecie

22 komentarze:

  1. Urocza bombka. Spokojnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super,piękna bombeczka Lidziu! Fajnie mieć taką szefową i pracę, którą się lubi. Zdrowych,spokojnych a zarazem radosnych świąt Bożego Narodzenia dla Ciebie Lideczko oraz dla Twoich bliskich 🥰💖🧑‍🎄❤️😘✨️

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna bombka, Lidziu.
    Życzę Ci spokojnych i radosnych świąt.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  4. Z okazji Świąt Bożego Narodzenia życzę
    pięknych chwil w świetle choinki,
    radosnych momentów w gronie najbliższych,
    dystansu do świata w tym szczególnym czasie
    i worka wspomnień, które pozostaną na kolejne lata.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lidziu, wesołych świąt!🧡
    Bombki wyszły Wam przecudne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spokojnych, rodzinnych, zdrowych i radosnych Świat :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spokojnych, radosnych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale macie ekstra czas za sobą, świetna robota Lidziu i Twoja i koleżanek! Błogosławionego czasu 😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Super bombki. :)
    Dziękuję za życzenia. :)
    Dobrych Świąt życzę. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne takie warsztaty wspólne, ja z mediami też nigdy nie miałam do czynienie ale na takie bombkowe warsztaty bym poszła!!
    Zdrowych Świąt i spełnienia Marzeń

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałych świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna bombka Lidziu i super jak ma się szefowa z tą samą pasją a jeszcze jak jest super babka to już wogóle przyjemność pracować.
    Wszystkiego dobrego kochana 😃

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję Lidziu za życzenia. Ja Tobie i Twojemu mężowi Marcinowi też chcę życzyć dużo radości i rodzinnego ciepła na ten święty czas oraz wielu wspaniałych chwil w tym nowym, 2023 roku 🙂. Niech obfituje w liczne rękodzielnicze projekty, którymi będziesz się z nami dzieliła na blogu. Takie warsztaty bombkowe to wspaniała sprawa. A i widzę, że efekt końcowy był bardzo efektowny. Ściskam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Bombki rewelacyjne Ja pragnę życzyć dużo zdrowia miłości i samych słonecznych dni na ten Nowy Rok

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie się spisałyście, bombki wyglądają rewelacyjnie :) Pozdrawiam cieplutko już po świętach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałą masz szefową. Piękne bombki :-).

    OdpowiedzUsuń
  17. Super taka szefowa:) Świetne bombki wam wyszły :) Lidziu wszystkiego dobrego w nadchodzącym Nowym Roku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pracujesz w fajnym miejscu. Taka szefowa to skarb, trzeba powiedzieć, że nie każdy szef zgodziłby się na urządzenie świąt i do tego jeszcze warsztaty! Uściśnij szefową ode mnie:) Bombki bombowe!

    OdpowiedzUsuń
  19. Święta, święta i już po, a ja dziś życzę Ci wszelkiej pomyślności na ten nowy rok :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna bombka. W super miejscu pracujesz i ekstra masz ekipę, że takie wspaniałości robicie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)