sobota, 8 kwietnia 2023

Kartki Wielkanocne

 Kiedyś już wspominałam, że bardzo mocno ograniczyłam wysyłanie kartek,
ale mimo wszystko kilkanaście zawsze do najbliższych mi osób idzie.
Zrobiłam więc kilka takich prostych, najprostszych...


Wykorzystałam do tego jeden arkusz papieru z elementami do wycinania, a także resztki różnych papierów, które dostałam od różnych osób, oraz naklejki i napisy,
jeszcze z rzeczy po mojej Mamusi. I tak z tych wszystkich "resztek" powstały one :)
 





Jako, że blogger mnie nie lubi i u większości osób komentować nadal nie mogę,
to pozwólcie, że tutaj złożę Wam życzenia świąteczne.

Najserdeczniejsze życzenia zdrowych,

radosnych i spokojnych Świąt Wielkiej Nocy,

smacznego jajka, mokrego dyngusa,

a także odpoczynku w rodzinnym gronie.

Niech każdy z nas wykorzysta ten czas jak najlepiej.

Zdjęcie znalezione w internecie

23 komentarze:

  1. Piękne kartki, wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki Lidziu. Życzę Wam zdrowych, spokojnych i radosnych świąt wielkanocnych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych Świąt, Lidusiu.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  4. Radosnych świąt Lidziu.🐤🐤🐣

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze kartki z resztek. Spokojnych Świąt.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Radosnej błogosławionej Wielkanocy Lidziu, urocze karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lidziu, wszystkiego dobrego na te święta! Samych pięknych i radosnych chwil!
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt Wielkiej Nocy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczypta magii u Anny8 kwietnia 2023 23:48

    Radosnego Alleluja Lidziu:)
    Śliczne karteczki poczyniłaś jestem pewna, że sprawią radość obdarowanym.
    Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne,świąteczne karteczki Lidziu.
    Również życzę zdrowych,spokojnych a zarazem radosnych Świąt Wielkanocnych dla Ciebie oraz wszystkich Twoich bliskich!!! Ściskam mocno i ślę buziaki 🥰🪻🐣🌿🌷🐇🌱❤️

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kartki
    Zdrowia rodzinnej atmosferze spokoju ciszy w sercu i życiu niech ten czas wypełni ten wielkanocny czas tym co jest potrzebne

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartki śliczne, niby takie same, a jednak inne. :)
    Dziękuję za życzenia. :)
    Spokojnych i pogodnych Świąt Tobie i Twoim bliskim życzę. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Spokojnych Świąt i mokrego Dyngusa!
    Też wysłałam tylko kilka kartek ....

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne karteczki Lidziu 😍 Radosnych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja stałam się szczęśliwą odbiorczynią jednej z nich.Ale że ja w tym roku nie ogarnęłam się z wysyłką pozwolę sobie tutaj złożyć Wam najserdeczniejsze życzenia świąteczne i poświąteczne:))Żyjcie zdrowo i kolorowo:))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne i gustowne karteczki. Dziękuję za życzenia i również z okazji świąt Wielkanocnych chciałabym Ci życzyć wszystkiego najlepszego i najpiękniejszego. Niech to będzie wyjątkowy czas dla Ciebie i Twoich najbliższych. Odpocznijcie, a zarazem nacieszcie się sobą. Pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne karteczki i życzenia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Serdecznie dziękuję że i ja znalazłam się wśród osób do której dotarły Twoje cudne kartki. Wszystkie są urocze a i ja w końcu tez chyba zrobię wszystkie jednakie, wg tego samego wzoru. Przecież i tak trafiają do różnych osób. Fajnie że wykorzystałaś w nich resztki papierów z zapasów !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczniutkie te kartki, super pomysł i wesołego po świętach

    OdpowiedzUsuń
  20. Lidziu, przepiękne kartki! Mam nadzieję, że Święta spędziłaś tak jak planowałaś :-)
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. W ogóle nie widać, że kartki powstały z resztek. Wspaniale się prezentują. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Lidziu śliczne karteczki, niech Zmartwychwstaly błogosławi Ci każdego dnia !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)