wtorek, 17 października 2023

Urodzinowe podziękowania

 I zmieniła się kolejna cyfra w moim wieku, kurcze stara już jestem :)
Kilka dni temu obchodziłam swoje urodziny i jak co roku
znalazło się kilka bliskich memu sercu osób, które o mnie pamiętały.
I tak chce z całego serca podziękować:

Eluni, za piękną kartkę, słodkości i super zestaw do haftowania


Gosi za piękną kartkę, słodkości, przydasie i cudny album w jesiennym klimacie



Gosieńka jak zawsze pamiętała też o naszej rocznicy ślubu



Kasi za słodkości i pozostałe prezenty, a szczególnie za tego cudnego żołędzia



Marzence za super prezenty, a przede wszystkim za ten wspólnie spędzony czas.
Cudownie było się z Tobą spotkać i w końcu poznać "na żywo" :)



Dziękuję także moim wszystkim koleżankom z pracy za bon upominkowy.
Moniś, Tobie szczególnie, za zrobienie tej pięknej karteczki :)



To jeszcze na koniec pochwalę się, że od mojego kochanego Męża,
dostałam między innymi te super stempelki. On wie, że uwielbiam stemple :)


A do Brata i Bratowej dostałam między innymi super kartkę oraz piękne
włóczki z połyskiem. Jak ja kocham takie rzeczy :)


Były też jeszcze życzenia mailowe i telefoniczne.
Wszystkim Wam za pamięć o mnie bardzo, bardzo dziękuję.

 Jesteście CUDOWNI!!!

 

I na sam koniec jeszcze taki mały prezent "od życia"

 Na FB jest taka grupa #kamyczki
I miałam to szczęście, że jeden taki znalazłam :)


Podziwiam wszystkich, którzy malują na tych maleństwach.
Nie które to są na prawdę małe arcydzieła :)

14 komentarzy:

  1. Piękne prace, prezenty. Wszystkiego dobrego dla Ciebie, zdrówka, spełnienia marzeń, uściski. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknego i trafione prezenty, wszystkiego najlepszego Lidziu.

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja dołączam się.do życzeń wszystkiego.najlepszego.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No cóż przyznaję bez bicia że przegapiłam Twoje urodziny przyjmij wobec tego tą drogą spóźnione ale serdeczne życzenia urodzinowe. Dużo zdrówka dla Ciebie i całej Twojej rodziny i obyś zawsze miała czas i kasę na to co lubisz.
    A dziewczyn Cię super obdarowały !! Co jeden prezent to fajniejszy!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe prezenty otrzymałaś. :)
    Wszystkiego dobrego dla Ciebie i dla Was. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe niespodzianki dostałaś Lidziu i piękny kamyk znalazłaś. Przyjmij proszę spóźnione życzenia wszelkiego dobra, dużo zdrówka i spełnienia marzeń. Z okazji rocznicy życzę Wam kolejnych pięknych lat razem, dużo szczęścia i miłości.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prezenty i karteczki. Super, że dziewczyny pamiętają :) Ja też dołączam do wszystkich życzeń i tych urodzinowych i tych rocznicowych. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne pamiątki, Liduś. I ja Ci Kochana życzę wszystkiego co najlepsze. Dużo zdrowia, szczęścia i niekończącej się weny twórczej. Ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Liduś, zasługujesz na najpiękniejsze prezenty.
    Uściski - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego co najlepsze, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Usciski Lidziu, wszelkiego dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale milutko... Lidziu ja nie ogarniam ... więc spóźnione sto lat dla Ciebie i dla Was, pięknych pełnych miłości kolejnych wspólnych dni miesięcy I lat a baletnice też mam, wzór dostałam na urodziny I czeka w kolejce 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)