sobota, 18 maja 2024

Kartki majowe 2

 Powstały już kolejne kartki, więc czas na ich prezentacje :)
Na początek kartka na wyzwanie na blogu Kartkowe ABC

Tym razem znów było bingo, tym razem z literką M

Wybrałam linię MAMA - MIĘTOWY - MAK


**************************************

Druga kartka powstała na zabawę u Uli K


U Ulci w tym miesiącu również jest bingo


Wybrałam linię NIEBIESKI - NAPIS - WSTĄŻKA


*********************************

I trzecia kartka, która powstała na zabawę u Karolinki


I mój kolejny misio z serii :)

20 komentarzy:

  1. Śliczne kartki Lidziu, podoba mi się Twój niepowtarzalny styl. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne kartki, i z haftem i bez haftu piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne kartki. Lubię tu zaglądać.
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego obrazu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki na różne okazje, misio wygrywa.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudności, Lidziu. Oczywiście ta w niebieskościach oczarowała mnie najbardziej.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne karteczki, ta makowa skradła moje serducho :) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ cudeńka, zauroczyła mnie niebieska, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie są cudne:) ale maki kocham to i ta kartka najdłużej przyciągała mój wzrok;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Wykonałaś śliczne kartki, a każda ma swój urok właściwy przeznaczeniu.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne karteczki, a hafcik misiowy naj ! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne, na bogato, pracochłonne.... brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne karteczki Lidziu :) dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne kartki, zwłaszcza ta pierwsza

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie kartki są piękne. Jednak haftowany miś wymiata. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocze! Najbardziej misio mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lidziu pięknie i kolorowo u Ciebie! Karteczki SUPER❤️

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)