poniedziałek, 23 września 2024

Hurra już jesień - Uwielbiam!

 Dla większości jest to smutna i nie lubiana pora roku, ale nie dla mnie.
Uwielbiam tę porę roku, sama o sobie mówię że jestem Jesieniarą :)
I kiedy tylko zaczyna się lato, ja już z utęsknieniem czekam na jesień.

Dziś przywitam ją zabawą Fotolift na blogu Art Piaskownica


Przy okazji spaceru z pieskiem, poszliśmy do lasu nazbierać co potrzeba.
Tak wygląda mój lift zdjęcia


Jesień czuć w powietrzu. Pierwsze kasztany do domu już przyniosłam

 

A w moim aparacie pojawiły się pierwsze jesienne zdjęcia





W domu też już mam jesiennie :)







Ja w pełni przygotowana. Zapas kakao w szafie jest,
a na półce nowe książki na długie zimowe wieczory



Zrobiłam sobie też prezent w postaci spersonalizowanej poszewki na podusie :)


Żadne jesienne dni, ani wieczory nie są mi straszne.
Życzę wszystkim pięknej jesieni!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)