czwartek, 31 lipca 2014

Ale cudeńka dostałam

Tym razem te cudeńka dostałam od Karoliny, u której wygrałam candy.


Wczoraj listonosz przyszedł z przesyłką., otwieram kopertę, a tam prezent!
I to jak ładnie zapakowany. Pod wstążeczką kwiaty lawendy, które pięknie pachną :)


Od razu buzia mi się uśmiechnęła od ucha do ucha, ale to jeszcze nic.
Jak zobaczyłam co mam w środku..., to cieszyłam się że mam uszy,
bo inaczej śmiałabym się na okrągło, takie tam fajne rzeczy znalazłam :)
Sami popatrzcie czego to ja nie dostałam...


Karolinko, aleś mi radość sprawiła tymi prezentami, ogromnie Ci za wszystko dziękuję!
A Was zapraszam do zajrzenia na blog Zakamarek Karoli, bo warto!

19 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej-piekne prezenty!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje ! Takie niespodzianki to zawsze sprawiają wiele radości :) Prezenty rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. same cudowności dostałaś i jak tu się nie cieszyć, mnie najbardziej urzeka ta maleńka sówka (odzywa sie moja obsesja hihihihi).

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję wygranej i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej i pięknych prezentów :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej. To maleństwo w fioletowej sukience jest przecudne :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. kazdy prezent cieszy nasze serca i oczy nawet ten najmniejszy - pozdrawiam cieplo Marii

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję:) super prezenciki dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję takiej ilości pięknych prezentów!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję. Same śliczności dostałaś.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje, pozazdrościć :)
    Cudny blog.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję! Piękny prezencik dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  13. O... ja się nie zgadzam , stanowczo protestuję !! Ja też chcę takie niespodzianki dostawać !!!
    Ale sie masz fajnie !! Takie cudne przydaśki dostałaś.
    Pozdrówka Lidziu z upalnej opolszczyzny !!

    OdpowiedzUsuń
  14. O kurcze! Ale miałaś niespodziankę i wcale a wcale Ci się nie dziwie, że się cieszyłaś. Też chcę dostawać takie niespodzianki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. serdecznie Ci gratuluje tak milej niespodzianki ! Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję. To ekscytująca chwila gdy się wygrywa i dostaje paczuszkę więc rozumiem emocje. Bardzo fajne przydasie dostałaś. Miłego dnia :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)