piątek, 25 lipca 2014

Coś wyszło

W zamyśle miało to być całkiem coś innego, a wyszło jak wyszło.
Nie wiem skąd mi się to wzięło tak w trakcie tworzenia.
Ale zamiast opakowania na chusteczki, zrobiło się takie małe etui :)


Ilonko kochana, już się poprawiam i piszę dokładniej :)

Jakiś czas temu kupiłam w sklepie, gumową podkładkę pod talerz,
okazało się, że ma splot podobny do kanwy plastikowej.
Postanowiłam sobie zrobić z niej opakowanie na chusteczki higieniczne w kartoniku.
Po wycięciu odpowiednich kawałków okazało się jednak,
że niestety ale splot pionowy i poziomy różnią się wielkością,
przez co nie szło by tych kawałków później równo połączyć.

No a skoro zostały mi już te pocięte kawałki, to trzeba było je do czegoś zużyć.
I tak powstało właśnie to etui :)
Tylko dla odmiany, zamiast haftować krzyżykami, to przeplatałam nitkę
poziomo, pionowo i na skos, robiąc sobie przy tym swój wymyślony wzorek.
Środek wyklejony filcem, a zapięciem jest koralik :)

Tak więc Danusiu uchyliłam nie tylko rąbek, ale cały rąb tajemnicy :) hi hi

Etui zgłaszam na wyzwanie w Art piaskownicy


29 komentarzy:

  1. ja cię kręcę, ale śliczne etui

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło bombowo!!! Etui pierwsza klasa:) Pięknie wykonane:)))
    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super kolorki i wzorek :) Śliczne etui :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne etui, taki ładny ma wzorek

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne etui, aż musiałam powiększyć zdjęcie, bo nie mogłam sie napatrzeć na nie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O rety, wygląda jak tkane, jest cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co wyszlo, to wyszlo. Wazne, ze wyszlo przeslicznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudne to jest!!! Jednak jak dla mnie ciut za mało informacji co to,jak to ,a ja ciekawska jestem;)
    Lidziu rozpisz się troszkę więcej następnym razem;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyszło jak wyszło czy pięknie! Świetne to Twoje etui! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ilonka ma rację ,bo też nie wiem skąd to się wzięło,jak to wymodziłaś a koniecznie muszę .Dlatego Lidziu uchyl rąbka tajemnicy czy to szyte, dziergane czy jakie bo ja w tych sprawach to totalny laik jestem .
    Ale to etui wyszło cudnie ,czy na chustki czy nawet telefon można tam schować .
    Pozdrówka kochana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i proszę bardzo ,poprosiłam i uzyskałam szczególowy opis z czego Lidziu ogromnie się cieszę i dziękuję bardzo.Powiem Ci,że fantastycznie poprzeplatałaś tymi nitkami bo wygląda extra.
      Dziękuję i pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  11. POMYSŁÓW CI NIE BRAKUJE-SLICZNE

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne etui Ci wyszło - ale masz pomysły!!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No to już musi być wrodzony talent - jeśli Ci takie cudeńka "jakoś tak" wychodzą :) Świetny wzorek i kolorki, słowem - etui bomba! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Skąd Ty czerpiesz te wszystkie pomysły?! To etui jest rewelacyjne i to w dodatku wykonane z takich mało spotykanych materiałów. W życiu bym nie pomyślała, że to jest z gumowych żyłek, a nie wyhaftowane :) Jestem pod ogromnym wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow ! Wyszlo i to konkretne cos !!!! Kurcze ale mi sie podoba te etui , totalnie w moim stylu w takich azteckich wzorach. Wyszlo swietnie Kochana , pozazdroscic tylko:) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne!

    Mam zamiar zrobić etui z haftem pętelkowym, tylko jakoś do pasmanterii trafić nie mogę, żeby odpowiedni materiał kupić.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyszło naprawdę super, wzór w sam raz na wakacje :) Ale wykonanie dla mnie to czarna magia, także podziwiam :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Lidizu super , że się rozpisałaś. Bo ja tu dziś troche późno jestem ale za to zyskałam szczegółowy opis. Etui wyszło świetnie jest śliczna a ten żakardowy wzorek wyszedł Ci rewelacyjnie.
    Teraz sie już nie dziwie że wyszywasz bez gołej kanwie bez kwadratów. Ja tak jeszcze nie umiem , ciągle się gubię a jak mam kwadraciki to zawsze mogę sobie sprawdzic po kawałku.
    Pozdrawiam serdecznie , udanego sobotnio - niedzielnegow wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ciekawe i niebanalne etui :)
    Bardzo dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia w losowaniu :) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie ma tego złego....Etui jest śliczne! Kolory kapitalnie dobrane i wzór przeuroczy.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda genialnie i choć nie był to pierwszy zamysł opłaciło się dokończyć bo jest ekstra :) pozdrawiam i ściskam

    OdpowiedzUsuń
  22. cudne jest i kolorki mega pozytywne:)

    OdpowiedzUsuń
  23. A w rzeczywistości jest jeszcze cudniejsze - wiem co mówię, bo właśnie od dziś mogę się nim cieszyć :0
    Lidziu jeszcze raz bardzo, bardzo dziękuję :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyszło rewelacyjne :) przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)