środa, 23 lipca 2014

Łapiemy 50 000

Wiem, że do pięćdziesięciu tysięcy jeszcze trochę brakuje,
ale ostatnio, ku mojemu zdziwieniu i jednocześnie ogromnej radości,
te cyferki w liczniku się tak szybko zmieniają, że ani się obejrzę a 50 000 będzie.

Z tego miejsca kochani, chce Wam serdecznie podziękować,
za to że tu zaglądacie, że komentujecie, że po prostu ze mną jesteście.

Nie jestem w stanie, obdarować wszystkich, choć bym chciała,
ale i tak się cieszę, jak co jakiś czas uda mi się obdarować choć jedną osobę
Tym razem będzie to osoba, która jako pierwsza prześle mi na maila
zrzut z ekranu w liczbą 50 000 wejść


Wszystkich chętnych zapraszam do zabawy!


Licznik został złapany przez Klaudię, gratuluję.
Dla Ciebie taki oto prezencik :)


17 komentarzy:

  1. Ho ho, jaki ładny numerek :) Fajnie by było się załapać :) Pozdrawiam i dziękuję za miłe słowa pod moimi postami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezła liczba na Twoim liczniku :) Kolejna świetna zabawa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Suuuper brzmi te 50 000 na liczniku!!! O rajciu dalekoooo mi do takiej cyferki a u Ciebie lada moment - gratuluję:) Zabawa zapowiada się ciekawie:))) Ja to pecha mam ale lubię się bawić- może uda mi się...
    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. 50.000 godne uwagi , spróbuję i ja . Ale faktycznie jakoś ostatnio więcej wejść na blogi . Nie tak dawno u mnie było candy licznik 10.000 a dzis mam już prawei 29.000 wejść . Ja wiem u mnie "sprawcą" jest Danusia Witkowska i jej zabawy. Ale to jest bardzo miłe jak blogowy świat się rozrasta ,heheh prawei jak kiedys nasza klasa :-).
    Gratuluję Ci Lidziu takiego wyniku Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta cholera moje imię zawsze gdzieś wtrąci haha,ale my ją uwielbiamy,czyż nie mam racji Lideczko?

      Usuń
    2. No pewnie, że tak Danusiu, co my byśmy zrobiły bez naszej kochanej, fantastycznej Anulki :)

      Usuń
  5. no to gratulacje - tylko się cieszyć - blog musi żyć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A gdzie to co tu pisałam ,znów od początku muszę:(
    Lideczko moja złota ja nie mam czasu i szczęścia na łapanie licznika ,ale z miłą chęcią pogratuluję tej najszybszej łapaczce,zobaczysz jak szybko osięgniesz ten wynik,ani się obejrzysz a maile się posypią .
    Buziaki kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, nigdy mi się nie udało złapać nic w locie, ale poślę info w świat, ktoś przecież go złapie :) A jak nie złapie? To może być najbliższy numer, czy musi być tak tipez-topez 50000? ;)
    Pozdrawiam i banerek wstawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna liczba 50 000 - mnie jeszcze trochę brakuje do niej więc spróbuję łapać u Ciebie - a nuż mi się poszczęści?
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super pomysł i super że twój licznik nabiera prędkości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. może mnie się uda go złapać :))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Znajac mnie kurka wodna to pewnie przegapie , glupia ja hahaha , ale sprobowac musze :*:* Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna zabawa i już blisko rozwiązania :) łapacz ze mnie żaden ale kto wie :) buziaki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)