wtorek, 1 lipca 2014

Lista osób do wymianki urodzinowej

Kochane, bardzo ale to bardzo się cieszę, że zgłosiłyście się do tej wymianki.
Myślałam, że jak przeczytacie, że na prezent trzeba będzie czekać jakiś rok,
to żadna z Was się na to nie zdecyduje. Stąd moje jakże wielkie i miłe zaskoczenie.


Zgłosiło się Was 15 osób, to trzy osoby więcej niż rok ma miesięcy.
Ale jak miało przyjść do losowania, które osoby miały by brać udział w zabawie,
a które nie, to ja się poddałam, nie potrafiłam tego zrobić...
Wszystkie mnie obdarzyłyście zaufaniem zgłaszając się do tej wymianki.
Dlatego ja z miłą chęcią zrobię prezenty dla całej Waszej piętnastki :)


PAŹDZIERNIK 2014
28 - Natalia Stefaniak
LISTOPAD 2014
05 - Anna Iwańska
GRUDZIEŃ 2014
25 - Justyna9ewa 
31 - Elunia
STYCZEŃ 2015
24 - CreaDiva
LUTY 2015
10 - Harem Soutache 
15 - Milka Chmiel
MARZEC 2015
31 - misiek 77
KWIECIEŃ 2015
04 - Marta Borowska 
12 - Agnieszka Ostrowska 
17 - Majeczka
MAJ 2015
Brak osoby chętnej
CZERWIEC 2015
20 - Marta Myszkusia
LIPIEC 2015
28 - Elunia
SIERPIEŃ 2015
20 - Ewa Kwiatkowska
WRZESIEŃ 2015
26 - Anna T


Dziewczyny chcę Wam powiedzieć, żebyście się nie martwiły,
bo ja zawsze dotrzymuję danego słowa i każda z Was
na 100%  swój prezent ode mnie otrzyma.
Mam już głowę pełną pomysłów i wielką ochotę zacząć w tym temacie działać,
ale zanim to nastąpi,  to mam do Was jeszcze ogromną prośbę:

Dziewczyny kochane napiszcie mi coś o sobie
Dzięki temu postaram się choć trochę dopasować prezenty do Was.
Jakie lubicie kolory, jakie lubicie motywy; czym się zajmujecie.
Jaką techniką tworzycie (postaram się pod to dopasować przydasie)
Im więcej mi o sobie napiszecie tym lepiej. 
Dla pokazania o co mi chodzi napiszę kilka słów o sobie:

Kolory, w których najczęściej chodzę to: ecru, biel, czerń, róż, fiolet
i wszelkie odcienie niebieskiego.
Kolory jakie najczęściej używam w domu, to brązy i zielenie.
Z biżuterii kocham głównie kolczyki i zegarki, ale noszę też wisiorki rzadziej bransoletki
(chyba że jest to cały komplet, to wtedy ubieram w całości).
Techniki w jakich tworzę to: szydełkowanie, haft krzyżykowy i scrapbooking.
Kocham wszystko co jest związane z wiosną i naturą - lasy,  góry, jeziora, itd
Ponad to lubię motywy aniołów, elfów, dzieci wszelkich kwiatów i roślin.
Kocham psy i ptaszki uwielbiam czytać i próbować nowe przepisy w kuchni.
Kolekcjonuje świeczki i malutkie alkohole można je zobaczyć tutaj
Kocham czekoladę i wszystko co czekoladowe pod każdą postacią :)

Będę wdzięczna, jeżeli i Wy mi w ten sposób jak najwięcej o sobie napiszecie.
Możecie to zrobić tutaj w komentarzu, albo wysyłając na maila.

Poproszę też o adres Justynkę9ewa

Wszystkie tapety znalezione są w internecie

15 komentarzy:

  1. Witaj bardzo się cieszę że mimo wszystko wszystkie Nas wybrałaś:) kwiecień najowocniejszy....przypomnij NAM o dacie twej!!!!!!!! koniecznie !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również bardzo się cieszę, że wybrałaś nas wszystkie. I już zaczynam myśleć nad prezentem dla Ciebie.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super :) Niedługo dotrze do Ciebie mail :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajnie, ciekawie zapowiada się ten prezentowy rok i już nie mogę doczekać się tych wszystkich tematów w tym i dotyczących mnie. Coś o mnie:
    Ubieram się głównie w czerń, a dla odmiany bardziej czarny :E nie żartuje bywają jeszcze szare, ciemne brązy i granaty- głónie ciemne rzeczy. Słucham głównie metalu a jak nie mam ochoty na taką muzykę sięgam po klasyczną. Kolory jakimi się otaczam to niebieskie, zielone, fioletowe- związane jest to głównie z tym że kocham naturę. Ulubione motywy to ważki!, wszelkie kwiaty, roślinki. Gdy nie tworzę, w ciepłych miesiącach głównie wybieram się za miasto nad wodę obserwować i fotografować ważki. Tworzę głównie rzeczy quillingiem ale przymierzam się do decou. W swojej twórczości szczególne miejsce mają u mnie świeczniki bo je uwielbiam. Czytać też lubie choć ostatnio nie mam na to głowy bo cały wolny czas wypełniają ważki i rękodzieło, książki czekają na jesień/zimę :) Kocham czekoladę i choć idzie w biodra nie potrafię sobie odmówić- w końcu raz się żyje hehe :D Zaraz wyśle mail z adresem :) Strasznie się cieszę na tą zabawę bo to zawsze coś nowego, jakieś wyzwanie:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. No to spore wyzwanie przed Tobą - powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. O super Lidziu , że wybrałaś nas wszystkie, widzę , listopd słabo obsadzony ;-) Zapowiada się ciekawa zabawa. Zaraz piszę maiela z danymi
    Pozdrawiam i buziaczki !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że całą nasza piętnastkę wybrałaś:) Masz wyzwanie przed sobą, bo tyle pomysłów na prezenty trzeba wymyślić. Ale Ciebie znając na pewno sobie z tym mistrzowsko poradzisz :)
    Mojego maila dostaniesz w najbliższym czasie :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo się cieszę, że załapałam się na Twoją urodzinową wymiankę i już obmyślam prezent :-) W wolnej chwili napiszę maila. Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Już uzupełniam informację :) Urodziłam się 26 września :) Resztę informacji prześlę na maila :) Pozdrawiam - Ania.

    OdpowiedzUsuń
  10. O jej jak wspaniale ze sie dostałam!:)to moja pierwsza wymianka i juz nie moge doczekac sie twoich i moich urodzin:D mail wysłałam juz:) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, że mogę brać udział, bo super dostawać prezenty, ale jeszcze lepiej je przygotowywać :)

    Co do mnie, to ja uwielbiam dekoracje w kolorach brązu (od beżu po ciemną czekoladę) i złota, lubię motywy kwiatowe (szczególnie urzekają mnie róże) i aniołki w każdej postaci. Tworzę w różnych technikach, ale przede wszystkim jest to haft matematyczny i krzyżykowy. Cały mój wolny czas zajmuje hobby lub książki, przy tym odpoczywam. Lubię też fotografować i cały czas się czegoś nowego w tej dziedzinie uczę

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj....mam dwa pytanka przypomnij mnie o twej dacie....chyba oczopląsu dostałam od ciepła nie widzę....drugie pytanie a co byś powiedziała gdybyś Ty dostała wcześniejszy prezent:) czasem jest tak ze mamy nadmiar czasu a czasem nie ma gdzie szpilki włożyć :) pytam tak teoretycznie:) ....

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też bardzo się cieszę, że się załapałam :))) I już zaczynam myśleć o prezenciku dla Ciebie :)))
    Pozdrawiam
    ps. meila o sobie napiszę w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że dostałaś mojego maila? Mam prośbę, jakbyś mogła mi podać swój adresik, abym mogła w odpowiednim czasie przesłać Ci upominek urodzinowy :)))

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że dostałaś mojego maila? Mam prośbę, jakbyś mogła mi podać swój adresik, abym mogła w odpowiednim czasie przesłać Ci upominek urodzinowy :)))

      Usuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)