środa, 8 listopada 2017

Podam dalej

Jakiś czas temu zapisałam się u Agatki na "Podaj dalej".
A wczoraj przyszedł prezent...
To dopiero śliczności mi Agatka kochana wysłała.

Uroczą karteczkę

Coś słodkiego, żebym czasem nie schudła (hi hi) 

Przepiękny gotowy wzór do haftu + muliny i kordonek

 Oraz całe mnóstwo świetnych przydasi

Agatuś, jeszcze raz wielkie dzięki Ci za te wspaniałości.

**********************

Zgodnie z zasadami tej zabawy zapraszam dwie chętne osoby,
które chciały by otrzymać ode mnie upominek.
Na przygotowanie mam aż rok czasu, ale na pewno będzie to prędzej.
Wysyłam tylko na adresy w Polsce.

A tu upominki jakie dziewczyny ode mnie dostały.

Dla Any

Dla Basi

21 komentarzy:

  1. Lidziu, piękne prezenty dostałaś od Agatki! Ja się niestety nie zapiszę, bo mam jeszcze jedno podaj dalej do przygotowania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ cudeńka dostałaś:) Ciekawa jestem gotowego obrazka:) a z przydaśków na pewno cuda wyczarujesz:)
    Ja niestety odpadam, sama czekam na chętne 2 osóbki w podaj dalej

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Lidziu :) Ja pasuję, bo mam do przygotowania 4 paczki, a na dwa kolekne podaj dalej czekam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ Agatka dogodziła paczuszką :) Ja chętnie przygarnę upominek od Ciebie :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Lidziu ciesze się ze paczuszka dotarła i ze wywołała uśmiech na Twoje buzi:-)
    Buziaki wielkie:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prezenty:) nie mam bloga chyba czas go założyć aby nie omijały mnie taki zabawy:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. To może ja się zapisze na podaj dalej a prezenty śliczne dostałaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super Basiu, czyli mam już obie chętne osóbki :)

      Usuń
  8. Ładne prezenty
    śliczny Hafcik
    serdecznie pozdrawiam
    weronika

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja za późno niestety, ale następnym razem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczności dostałaś od Agatki!
    Coś wiem na temat jej wielkiego serduszka :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lidusia, gratuluję pięknych prezentów.
    Tulaski i buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super prezencik i przydaśki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Córcia! Ale śliczności dostałaś, Niektóre bardzo mi się podobają - Spokojnej nocy buziaczki pa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)