czwartek, 23 listopada 2017

Różne takie...

Zacznę od prezentu jaki dostałam od Patrycji,
u której zapisałam się na"Podaj dalej".
A w środku znalazłam...

Różne herbatki do picia

Śliczne śnieżynki

Super przydasie

I karteczkę świąteczną

Patrycjo jeszcze raz Ci bardzo za wszystko dziękuję!

Zgodnie z zasadami tej zabawy zapraszam dwie chętne osoby,
które chciały by otrzymać ode mnie upominek.
Na przygotowanie mam aż rok czasu, ale na pewno będzie to prędzej.
Wysyłam tylko na adresy w Polsce.

*****************************

A teraz uwaga posiadacze maszynek sizzix.
Będzie coś dla ludzi o mocnych nerwach.
 Tyle zostało z mojej maszynki.... 


Już niestety od dłuższego czasu nie docinała mi wykrojników.
Podkładałam kilka warstw dodatkowych papierów a i tak
trzeba było kilka razy przejeżdżać, żeby dało się coś wyciąć.
Kupiłam nawet nowe płytki, nową platformę i nic.
W końcu się poddałam i oddałam ją w ręce mojego męża.
Okazuje się, że łożyska w środku są uszkodzone.
Będę więc teraz grzecznie czekać na ich wymianę
i mam nadzieję, że wtedy będzie znów działać jak należy.
Piszę o tym dlatego, że jeżeli którejś z Was też nie docina,
to może to być ten sam problem, warto sprawdzić.

*************************

A tutaj prezenty jakie wysłałam

Do Asi

Do Edyty

26 komentarzy:

  1. Córcia! Powodzenia w sprzedaży , A prezencik piękny - Buziaczki pa

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty do Ciebie przywędrowały :)
    Maszynki nie posiadam, więc i z wyprzedaży wykrojników nie skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezenty bardzo ładne.
    Chętnie kupię parę młodą oraz komplet 03 i komplet 05
    Pozdrawiam Mariola

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prezencik dostałaś.
    Co do maszynki to moja pewnie czeka to samo , tylko kto mi ja naprawi to nie wiem , mój M ma dwie lewe ręce do takich robót.
    Co do wykrojników to niezłą masz kolekcję, ale już chyba spasuję z zakupami bo sama mam sporo których nie używam.
    Powodzenia Lidziu w sprzedaży. Myślę że na FB w grupie przydasiowy bazarek szybko byś sprzedała.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak, tylko że ja nie mam konta na FB.
      A co do wykrojników to na początku miałam tak, że na każde imieniny, urodziny czy jakiekolwiek inne okazje prosiłam wszystkich o wykrojniki zamiast czekoladek czy kwiatków i tak się ich trochę uzbierało. A potem się okazało, że w większości z nich w ogóle nie używam, albo użyłam tylko raz. I z ciężkim sercem ale stwierdziłam, że trzeba je sprzedać, bo nie ma sensu żeby leżały, jak inni na pewno lepiej je spożytkują. Sama mam przykład na Tobie Aniu, gdzie fajnie wykorzystujesz ten wykrojnik w kształcie jakby gwiazdki, a u mnie leżał nie używany :) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Prezenciki super otrzymałaś :)
    Wykrojniki też piękne, ale jeszcze nie dorobiłam się maszynki, to raczej inwestować na przyszłość nie będę -haha, chociaż bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się że prezenty przypadły do gustu. Co do maszynki to aż mi serce stanęło - moja na szczęście jeszcze działa :D Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Lidziu przesyłka z podaj dalej bardzo fajna! A wykrojnikow nazbierałas faktycznie sporo, nie sadzilam ze one aż tyle kosztują,,..powodzonka zycze bo ja maszynki nie posiadam....

    OdpowiedzUsuń
  8. Lidko, border nr 5 proszę dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lidziu, ale piękne obdarowała Cię Patrycja. Wykrojniki pooglądałam, ale niestety nie posiadam maszynki, więc na oglądaniu się kończy.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  10. wow:)))ależ tego nazbierałaś:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Lidziu rezerwuję kompl. 01, tylko podaj mi na meila wymiary. Mile widziane wycięte scrapki. Coś takiego szukam tylko nie wiem czy to dokładnie to.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lidziu piekny prezencik otrzymalas a kolekcja wykrojnikow niezla, co do BS to ja juz przez to przeszlam i niewiem czy wiesz ze mozesz poprosic o bezplatny komplet czesci za darmo na oficjalnej stronie Big Shota, troche trwa przesylka ale dzieki kursikom na you tubie mozna samemu w domu zmontowac i idzie jak nowa.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cenna informacja, zapamiętam na przeszłość. Dziękuję 😁

      Usuń
    2. Dzięki Ewuniu za tę informację, nawet nie wiedziałam że tak robią. To dobrze świadczy o firmie :)

      Usuń
  13. Lidziu rezerwuję:
    border 06
    border 07
    komplet Marianne
    komplet Spellbinders 02
    maila wysłałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak napisałaś, że dla ludzi o mocnych nerwach, sądziłam że w dzikim szale rozwaliłaś swoją maszynkę ... W Ato...chyba mają serwis, wiec i czesci są dostępne, chyba.Prezenty cudne, wykrojniki też, ale juz nie oglądam, co by się nie skusić 😁
    Buziaki 🌼

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszyscy o wykrojnikach i super, ja niestety nie posiadam, ale widzę wolne miejsce i chętnie zapiszę się na Podaj dalej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I super Asiu, bardzo się ciesze że choć jedna chętna osoba się znalazła :)

      Usuń
  16. Lidziu, rok temu miałam to samo ze swoja maszynka, mój mąż wymieniła mi łozyska i poki co jest ok.
    Kolekcja wykrojników pokaźna, też czasami sprzedaję jakieś, co ich nie używam a kupuje kolejne, ot nasze hobby

    OdpowiedzUsuń
  17. Cóż to za kolekcja. :) A do zabawy podaj dalej mogę się zapisać. Jeśli jeszcze masz miejsce :) ściskam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne przydaśki otrzymałas i karteczkę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)