niedziela, 19 listopada 2017

Kartki, karteczki

W ostatnim czasie trochę ich powstało.
Więc dziś bez zbędnego gadania pokazuje :)

Na początek kartka, która powstała już wcześniej na zabawę u Ani,
tylko że teraz została bardziej "dopieszczona"

Karteczki, które powstały na moją wymiankę kartkową

Kartki dla najbliższych, które powstały na zabawę u Ani Jacewicz




Potem powstało jeszcze kilka takich wesołych, kolorowych...

I na końcu takie maleństwa.

Kolejne już się potworzyły, albo będą się za chwilę robić,
ale na swoją kolej, żeby tu "zabłysnąć" muszą jeszcze chwilę poczekać :)

***********************************

I tradycyjnie kolejna książka :)
Nora Roberts - jedyna taka noc - 240 stron


I od razu powiem, że moja doba wcale nie jest dłuższa.
Ja po prostu zarówno robótkuje jak i czytam po nocach :)

Miłej niedzieli Wam życzę!

30 komentarzy:

  1. Jeny ile slicznych karteczek, tak z haftowanym garniturem świetne, ale wszystkie są super :), ja mam tak samo zwykle nocami tworze i wiecznie musze wybierac robotki czy ksiązka ;) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wierzę Lidziu, po prostu nie wierzę! Na pewno masz jakieś układy z siłami wyższymi, które wydłużyły Ci dobę, bo co dwa dni przeczytana książka, do tego tyle cudownych karteczek, nawet niechby powstawały stopniowo, ale przecież są bardzo pracochłonne. Też czytam tylko nocami, ale ileż można?! A przecież czytać i robótkować się nie da:( Poproszę namiary na te siły wyższe;)
    Buziaczki Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  3. :):):) podpisuję pod tym wszystkim co napisała Ania(nawanna)
    Cudny wysyp karteczek!!!
    Bardzo mi się podoba zmiana z misiami, w tytule:)
    Pozdrawiam i miłej niedzieli Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lider Ty masz jakieś turbodoładowanie:-):-):-)
    Karteczki są boskie:-):-)
    Te z misiakiami są fantastyczne:-)
    Ja też ciągle krąże między robotkami a czytaniem. ..ale nie odpuszczam ani jednego ani drugiego:-):-)
    Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ wysyp wspaniałych prac, Lidziu, jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne karteczki a jedna ze słodkim misiem jest już moja

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczki cudowne! A widzę i zmiany w szacie graficznej bloga? Urocze misiaczki! Pozdrawiam Lidziu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale wysyp przepięknych karteczek! Ty to Lidziu chyba w ogóle nie śpisz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki wysyp wspanialosci!!! Lidziu masz swietne pomysły i super krzyzykowe prace wykonałaś:) i brawa za kolejna książkę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne :)
    Piękna nowa odsłona bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartki prześliczne, a pomysły i ich ilość powala.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne karteczki
    serdecznie pozdrawiam
    weronika

    OdpowiedzUsuń
  13. Lidziu przygotowałaś piękną kolekcję karteczek.

    OdpowiedzUsuń
  14. Córcia! Myślałam że Trafiłam na inny Blog, Prześliczna przemiana, A karteczki są wszystkie Przecudowne - Miłego wieczoru Buziaczki Pa

    OdpowiedzUsuń
  15. Misiaczki z literami i te po bokach bloga są przesympatyczne i takie radosne!!! A kartek pięknych wykonałaś pokaźny hurt:))). Pozdrawiam cieplutko:).

    OdpowiedzUsuń
  16. zmieniłaś wystrój bloga:))))super:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Karteczki cudne, chyba masz w domu stado krasnoludków, które Ci pomagają :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładne karteczki. śliczności

    OdpowiedzUsuń
  19. Proszę, proszę jaki wysyp cudowności. Piękne karteczki Lidziu. Czasem, tym robótkowym mogłabyś się podzielić z innymi.... nie bądź taka. Hehehe noca powiadasz? Buziaczki i pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie sliczne Lidziu, ale ta z garniturem haftowanym to mnie zauroczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny misiaczkowy napis :-D Kartki cudowne ,zwłaszcza te haftowane :-D

    OdpowiedzUsuń
  22. Liduś, ale śliczne misiaczki zagościły na Twoim blogu. I na karteczkach też gdzie niegdzie wiedzę misia. A karteczki są przepiękne i maleństwa też.
    Serdeczności i buziaczki pełne słodkości:)

    OdpowiedzUsuń
  23. O, nowy napis - śliczny :D. Karteczki piękne i jak ich dużo :DDD. Mnie najbardziej podobają się te haftowane są przepiękne :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  24. Lideczko wszystkie karteczki są wspaniałe !!!
    Te wyszywane najbardziej mnie urzekły :)
    Buziolki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Karteczkowy zawrót głowy :)
    Świetne zestawienie.
    Bardzo podoba mi się nowy napis. Od razu chcę się zostać i podglądać poczynania :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Urocza galeria Lidziu! Najbardziej podobają mi się te haftowane karteczki - pewnie dlatego, że sama nie haftuję :)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne, aż miło popatrzeć na nie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)