piątek, 19 stycznia 2018

Cykliczne szydełko - Zimowy komplet

Postanowiłam już w zeszłym roku, że będę brać w miarę regularnie
udział z Cyklicznym szydełku na blogu Diy,
oczywiście pod warunkiem, że tematy będą mi odpowiadały.

W tym miesiącu zadaniem do wykonania jest:

Powiem szczerze, że na początku myślałam że odpuszczę.
Bo ja szydełkowy samouk, raczej robię małe i proste formy.
Czapek ani szalików nigdy jeszcze nie robiłam.
Ale przecież warto się rozwijać i próbować nowych rzeczy, prawda?
Postanowiłam więc spróbować.

Wiedziałam, że to nie będzie komplet dla mnie z bardzo prostej przyczyny.
W domu do swoich potrzeb używam jedynie włóczki kotek,
a ona jest niestety zbyt zwarta i sztywna, nie rozciąga się...

Tutaj ogromna prośba do wszystkich osób, które robią czapki, czy szaliki.
Ale tez i do tych co nie robią, a posiadają na ten temat jakąś wiedzę.
Podpowiedzcie proszę, jakie włóczki są do tego najlepsze?
Nazwy są mile widziane, bo chętnie bym i dla siebie coś wydziergała.

A wracając do cyklicznego szydełka, to skoro nie robię takich rzeczy,
to i też nic od siebie nie wymyślałam, tylko skorzystałam ze wzoru
na czapkę jaka była podana na stronie z wyzwaniem. I tym samym wzorem
zrobiłam też komin, który był na zdjęciu pokazany.
Swoją drogą to całkiem fajna rzecz, jak nic zrobię go i dla siebie :)

Na początek czapka

Teraz komin

A tutaj już komplecik w całości


33 komentarze:

  1. Rewelacyjny komplet, wyszedł Ci perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie wyszedł Ci ten komplecik . Ja w sumie odpuściłam to wyzywanie z prostej przyczyny , nie mam dla kogo wydziergać takiego zestawu. a szkoda mi czasu na robienie czegoś do szuflady.
    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  3. Super komplecik :) Bardzo ciekawy splot i świetnie dobrane kolorki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak jak napisałaś...trzeba się rozwijać...wyzwania do tego skłaniają.... Cudna rzecz Ci wyszła...nie znam się na splotach, kiedyś takie rzeczy robiłam dla siebie ale na drutach...ależ to były czasy...zawsze miałam swój komin czy szalik i czapule, ale kolorki dobrałaś cudne...Super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie Ci wyszedł ten komplecik:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem czego się obawiałaś bo komplecik wyszedł świetnie :) nie pomyślałabym że jesteś samoukiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały komplecik i śliczne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudeńko w moich ulubionych kolorach :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Komplet wygląda ślicznie wykonanie profesjonalne. Podobną czape zrobiłam dla córci teraz zabrałam się za drugą może dopracuję coś do kompletu.Pozdrawiam serdrcznie po długim leniuchowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki śliczny w moim ulubionym kolorze - zakochałam się... ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny komplecik. Lidziu super zdolniacha z Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lidziu świetny komplecik! Jestem zachwycona. I te kolorki. Śliczne. Jak na samouka jesteś niesamowicie zdolna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Liduś , komplecik jest piękny i kolorki ma najpiękniejsze.
    Dużo buziaczków przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lidziu: brawo, brawo, brawo!!! Świetnie sobie poradziłaś.
    Pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lidzia, Ty mnie rozwalasz- jest coś , czego nie umiesz???? Cudny komplecik! Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uroczy komplet! Super się prezentuje w tych kolorach! Pozdrawiam noworocznie:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie taki diabeł straszny,jak go malują :D
    Początki wydają się trudne,a efekt - prosty i piękny :)
    Jesteś Lidziu wyjątkowa,cokolwiek tkniesz...staje się piękne :)
    Buziaki :)***

    OdpowiedzUsuń
  18. lovely post dear love this winter set keep posting..
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietnie sie prezentuje, kolory dobrane ekstra i te słodkie guziczki i kokardunia...piękny komplet, ktos sie ucieszy ! Ja nie mam doswiadczenia z wloczkami wiec nic Ci nie doradzę Lidziu...ale brawa dla Ciebie!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię takie połączenie kolorowy. Udany komplecik😊

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ Ty masz talent w tych rękach :) Wspaniały komplet, piękne kolory i na pewno ktoś niezwykle będzie zadowolony, jak go dostanie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny komplecik ! Podziwiam talent i wytrwałość :*

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie sobie poradziłaś! Wcale nie widać ze to debiut i bardzo podobają mi się kolorki. A co do włóczek... Sama też zaczynałam wełnianą przygodę od kotka, ale dziś go w zasadzie nie używam bo po pierwsze nie lubię tego efektu sztuczności (skrzypi mi pod szydełkiem;-))a po drugie mechaci się w użyciu. Jeśli wydaje Ci się twardy i nierozciągliwy to to raczej efekt tego, że ciasno szydełkujesz, włóczki same w sobie raczej nie są jakoś specjalnie elastyczne, chociaż te naturalne mają tendencje do rozciągania pod wpływem wody. Polecam Ci wypróbować na początek jakieś mieszanki akrylu i wełny lub bawełny (zależy jak mocno ma grzać i czy masz wrażliwą skórę) Najlepsze na zimowe wyroby są oczywiście naturalne wełny ale maja tą wadę, że są drogie i wiele osób niestety podrażniają. Osobiście z wełny używam tylko merino (wełna merynosów) bo to jedyna która mnie gryzie. Sprawdziłam i mogę polecić mieszanki i wełenki od Dropsa, Yarn Art, Nako, Gazzal ... nazw konkretnych włóczek Ci nie podam bo jest tego mnóstwo, ale jak byś miała problem z wyborem to pytaj:-) Trochę się rozpisałam;-) ale pamiętam, że jeszcze niedawno miałam te same problemy z wyborem włóczek więc mam nadzieję, że trochę pomogłam:-)Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Córcia! Prześliczny Komplecik, Kolory bardzo ładnie dobrałaś, Czekam aż do siebie zrobisz :-) Miłego wieczoru Całuski Pa

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne kolorki i super wykonanie. Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Lidziu piękny komplecik i śliczny kolorek. A jakie guziczki! Piękności w całości:)))) Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniały komplecik Lidziu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Fantastyczny! Przepięknie Ci wyszedł ten komplet! Jestem zachwyconą Twoją pracą. Bardzo dziękuje za udział zabawie Cyklicznego Szydełka. Fajnie że Ci się spodobał ten projekt.
    Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny komplet. To są moje ulubione kolory: granat i szarości, szczerze, z przyjemnością zrobiłabym i nosiła coś takiego, może się kiedyś nauczę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Naprawdę nie Twoja dziedzina? Nie chce mi się wierzyć, bo komplet wyszedł Ci cudowny. :) ładne kolorki do tego.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)