środa, 17 stycznia 2018

Dookoła świata - Styczeń

Jestem już gotowa z haftami na kolejną blogową zabawę.
W tym roku będę podróżować z Kasią dookoła świata.


Zabawa polega na wyhaftowaniu czegoś związanego
z państwem jaki w danym miesiącu Kasia nam zaproponuje.
W styczniu wybieramy się w podróż do Francji :)


No oczywiście jak Francja, to pierwsze i głównie
skojarzenie jakie mi przychodzi na myśl to wieża Eiffla.
I w tym kierunku właśnie poszłam. A ponieważ możemy hafty
zagospodarować jak tylko chcemy, to ja zrobiłam zakładkę.


A potem mnie podkusił jeszcze jeden wzór,
no nie mogłam sobie go odmówić, aż żal by było...


Czyż nie uroczy? A powstał z niego notesik :)


W środku ma małą kieszonkę, w niej dwa tagi


Już czekam na luty, ciekawa gdzie teraz "pojedziemy"?

********************************

A dziś na zasypało i to porządnie

Co psa otrzepałam, za sekundę wyglądał tak

 Super, tylko szkoda że przy tym tak wiało,
bo strasznie po oczach zacinało, ale frajda niezła :)

33 komentarze:

  1. Lidziu kochana kiedy Ty to wszystko robisz?! Jesteś niesamowita. Wspaniałe prace!
    U mnie dziś też od rana sypie konkretnie, no i oczywiście wieje! Szkoda że tak nie było w święta.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, notes
    intek; uroczy
    weronika

    OdpowiedzUsuń
  3. Francja chyba wszystkim kojarzy się z wieżą Eiffla :) Śliczne prace przygotowałaś :) U mnie też sypało, ale nie aż tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te francuskie hafciki.
    Wczoraj u nas był śnieg, dzisiaj kapie z dachu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lidziu ten drugi hafcik z różami jest cudowny a notesik wyszedł rewelacyjnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne hafty ! A wieża z różami to już pełny romantyzm :-) U nas ani odrobiny śniegu ,chyba go wywiało dalej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne hafciki:))ten z różami cudeńko:)))u nas straszyli zimą a tymczasem pięknie świeci słoneczko a śniegu tyle co cukru pudru na cieście:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze prace :-) Hafciki cudowne! Świetny pomysł na notesik... piesek także zachwyca :-)) U mnie pierwszy śnieg tej zimy... (był wczoraj, bo jak tak patrzę przez okno... dzisiaj już tylko kałuże) ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała ta podroż już czekam na efekt następnej wyprawy! Fajny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakładka piękna, notes śliczny :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super hafty Lidziu i świetnie zagospodarowane:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodki notesik - istny paryski szyk. U mnie też taka zima, ale jak rano wykopywałam samochód spod zwałów śniegu, to jakoś tak mniej mnie zachwycała:):):)
    Buziaczki, Liduś.

    OdpowiedzUsuń
  13. Lidziu świetna zabawa i wykonałaś cudne hafciki, zwłaszcza drugi:) brawa dla Ciebie Kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. hafciki piekne, notesik też śliczny, u nas też śnieg pada od wczoraj :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Córcia! Piękne hafciki, Notesik Bardziej mi się podoba,A Intulek jaki biedny na tym śniegu- Miłego wieczoru Całuski Pa

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne wzory wybrałaś! Podziwiam Twoje prace!

    OdpowiedzUsuń
  17. Lidziu jesteś niesamowita. Piękne te hafy wyszły, a zakładka z paryską wieżą - cudowna. Czekam też z radością i niecierpliwością na luty. Jestem ciekawa gdzie pojedziecie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Hafciki cudne, zagospodarowane uroczo :) U nas też popadało, ale do wieczora wszystko stopniało :)
    Intuś wygląda ślicznie, nawet w tej śniegowej czapce - haha :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zakładka jest urocza ale notesik jeszcze ładniejszy :) To ciekawa zabawa a Ty Lidziu jak zwykle masz fantastyczne pomysły.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna zakladka, notesik ma cudowną okładkę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ty nasz pracusiu. Hafcik z wieżą bardzo fajny, ale ten z różyczkami wprost fantastyczny i ten notesik bardzo słodki Trzymaj się zdrowo Lidziu w te mroźne dni. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniałe hafty ;0 Pieskowi się podoba na śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. zakładka jest bardzo udana,tylko nie pchaj tego śniegu do mnie,nie lubię odśnieżać

    OdpowiedzUsuń
  24. Lidziu piękne prace i w bardzo francuskim klimacie. Piesio choć oblepiony śniegiem to wgląda na zadowolonego. Moja mała uwielbia harce na śniegu i bieganie za śnieżkami. Pozdrawiam Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne! ja swoją pracę na wyzwanie zrobiłam 1 stycznia :)
    muszę w końcu ją opublikować :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny pomysł na wykorzystanie hafciku, notes cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne prace zmajstrowałaś!!! Widać Francja Ci pasuje:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Twoje prace są niesamowite. Kiedy.znajdujesz na to wszystko czas? Motyw na notesiku mnie zauroczyl. Już nie mogę doczekać się, aż zobaczę prace na kolejne miesiące. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zakładka piękna, ale notesik skradł moje serce całkowicie, jest niesamowity. Jeśli zaś chodzi o pogodę, to u mnie dla odmiany wiosenna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)