sobota, 29 września 2018

Fotograficzny alfabet - S

Tym razem na wymyślenie i zrobienie zdjęć miałyście aż dwa tygodnie.
Jak myślicie, wyszło Wam to na dobre? :) Zaraz się przekonacie.
przypomnę tylko że tym razem robiłyście zdjęcia na literkę


Literka bardzo prosta, tym trudniej było Wam trafić w moje zdjęcia.
W zasadzie udało Wam się trafić tylko w schody, ale dobre i to :)


Moje zdjęcia już znacie, więc czas na Wasze

Agata Baran

Lucyna

Kgosia

Świat według Basi

Mięta

El.

Krysia

Renia

A.M.S.

Splocik

Karolina

Monika ML

Tina J


I Wasze wyniki końcowe


********************

I bez zbędnych słów zapraszam Was na kolejną literkę

Ciekawe jakie teraz zdjęcia mi wyślecie? Moje są już przygotowane

Regulamin jak zawsze dostępny jest tutaj.
A na zdjęcia czekam do piątku 5 października do godziny 23:00

8 komentarzy:

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)