poniedziałek, 24 września 2018

Zawiozłam trochę morza...

Od kilkunastu lat mieszkam nad morzem
i tak sobie pomyślałam, że fajnym pomysłem będzie
danie innym w prezencie choć jego namiastki

Tak więc zaczęło się od przygotowania w tym celu słoiczków.
Słoiczki sprzedawane jako do przypraw, podoba mi się ich kształt.


W ruch poszedł klej na gorąco i różne rzeczy, którymi je ozdobiłam

Teraz czas na wypełnienie środka. Jak pamiątka znad morza, to oczywiście
piasek i muszelki. Szkoda, że samego morza też nie mogłam tam wlać :)
Poprosiłam więc męża, zabraliśmy psiaka i pojechaliśmy nad morze

Intuś miał niesamowitą radochę i znalazł sobie fajną zabawę w łapanie fal. 
Tyle tylko, że co na nią skoczył, to ona zdążyła mu już odpłynąć :)

Oczywiście pomagał mi też przy zbieraniu piasku znad morza

W samochodzie jeszcze siedział fajny uhahany...

Ale jak przyjechaliśmy do domu, to zwierzątko padło :)

A ja załadowałam ten piasek do słoiczków, dodałam muszelki
i żeby choć stworzyć wrażenie wody, w środku umieściłam stateczek :)

 W ręce wpadła mi też jeszcze taka fajna buteleczka,
więc i ona stała się takim samym opakowaniem dla "morza"

Pracę tą zgłaszam na wyzwanie w Art-piaskownicy

29 komentarzy:

  1. bardzo fajny pomysł, ale jeszcze lepsze wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fany pomysł i super wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja Ci zazdroszczę tej bliskości do Morza... ech, sama mam zdecydowanie za daleko!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe prezenty, super pomysł miałaś Lidziu. Słodkiego masz pieska, przesyłam dla niego głaski i milutkie pozdrowienia dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie ładne te prace! Wspaniała pamiątka letnich dni!

    OdpowiedzUsuń
  6. Liduś, a ja co spojrzę na ten słoiczek na półce, to buzia sama mi się śmieje i wspominam nasze spotkanie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. i u mnie stoi troszkę morza,a co spojrzę na niego mam przed oczami Was:)))))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietny pomysł i wykonanie Lidziu!!! Brawa dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lidziu pomysł świetny, pięknie wykonana pamiątka :) Ale w dzisiejszym Twoim poście me serce skradł piesek :)) Słodziak!!! Tuliłabym go cały dzień :))

    OdpowiedzUsuń
  10. ale śliczne słoiczki, świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysł super, jak to u Ciebie :)
    Zrobiłaś wspaniałe upominki.
    Piesio jest uroczy, sama słodycz. :)
    Z ostatniej bytności nad morzem muszelki i kamyki mam, zapomniałam tylko o piasku :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Córeńko! Słoiczek Przeuroczy i ze wspaniałą zawartością, Pomocnika super miałaś, Cieszę się że i ja go dostałam - Miłego wieczoru Buziaczki Pa

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne pamiątki znad morza :) A Intuś jak widać bardzo pomocny :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dołączyłam do grona szczęśliwych posiadaczy kawałka polskiego morza. Już nie będę mogła narzekać, że do morza mam za daleko, bo teraz stoi sobie na mojej półce między książkami. Podobnie jak Bożenas, co spojrzę na słoiczek, to mam przed oczami Was i nasz spacer po Puszczy. Słoiczek niezwykle urokliwy, cudny pomysł i super wykonanie :)
    Przytulam cieplutko jak na pożegnaniu ...

    OdpowiedzUsuń
  15. Również dołączam do grona szczęśliwców 😁 Piaseczek nadmorski oraz reszta upominków dumnie prezentują się i u mnie 😉 Bardzo dziękuję raz jeszcze i mile wspominam nasze spotkanie :)
    Przemiłe pozdrowienia posyłam dla Was Lidziu oraz dla Intusia 😊
    Buziaczki 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lideczko za wszystkie prezenty i za to, że mnie odwiedziłaś i że Cię poznałam!
      Całuski.

      Usuń
  17. Bardzo klimatycznie. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. super pomysł i namiastka morza w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialne są te Twoje tworki :) Fajne pomysł, taka pamiątka, wspomnienie wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super:) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł :-) W pierwszej chwili pomyślałam, że w słoiczki zapakowałaś powietrze znad morza :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lidziu świetne pamiątki z nad morza! Super pomysł, chyba sama sobie takie zrobie. Dziekuje za udział w zabawie DIY - INSPIRACJE / PIASEK. Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny pomysł.Bardzo mi się podoba tak ozdobiona buteleczka.Dziękuję za udział w zabawie DIY INSPIRACJE PIASEK.DT DIY Gosia

    OdpowiedzUsuń
  24. Lidko, butelka jest niesamowita. Kompozycja wygląda fantastycznie, przywołuje wspaniałe wspomnienia.
    Dziękuję za udział w zabawie na blogu DIY, DT Monika

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)