poniedziałek, 17 września 2018

Straszna wymianka

Przez ponad tydzień nie będę zaglądać na Wasze blogi, ani komentować,
bo nie ma mnie w domu, jestem w trasie, a ten post wstawił się automatycznie.

Nie obchodzę Halloween, ale czy to znaczy, że nie mogę
w tym klimacie zaproponować Wam zabawy?

Zdjęcie znalezione w internecie

 To tak, żeby w tym czasie mój blog nie zarósł pajęczyną, hi hi
Zasady byłyby bardzo proste i takie jak u mnie zawsze bywały:

* Wymianka dla wszystkich osób chętnych, nie tylko rękodzielników
(bo przecież można różne fajne prezenty tematyczne kupić)

* Zapisy do końca września. Po tym terminie rozlosuję kto komu
wysyła prezent i sami wymienicie się adresami

* Wysyłka najpóźniej 20 października
Do tego czasu poproszę też o jedno zdjęcie tego co wysyłacie.

* W przesyłce ma się znajdować dokładnie 5 rzeczy:
Kartka z pozdrowieniami, coś słodkiego i 3 rzeczy związane z Halloween.
Mogą to być dynie, duszki, wiedźmy, pająki, groby, zombi,  nietoperze,
czarne koty, diabły, kotły miotły i różne inne straszydła :)

 Mogą to być rzeczy w kształtach jakie wyżej są wymienione,
albo na przykład notes z jakimś fajnym duszkiem, kosmetyczka z dynią
i inne tym podobne rzeczy. Proszę tylko, żeby na prawdę się postarać
i zrobić czy kupić takie rzeczy jakie same chciałybyście dostać :)

* Wymianka dojdzie do skutku gdy zgłosi się co najmniej 7 osób chętnych.
Kto wie, być może ta wymianka okaże się rzeczywiście straszna i nikt się nie zapisze...

W razie jakichkolwiek pytań, odpowiem na nie dopiero w połowie przyszłego tygodnia.
Trzymajcie się cieplutko!

Lista osób chętnych na wymiankę:

Czarna dama
Micia Marzena Przybyła
Bożena G
Małgorzata Zoltek
Agata Fleszar
Mafalda & Mouse
Kijankowo Monika
Lucyna
Alina
Anko
Wielkie Małe Pasje
Karolina 
Dekupagekinii 
Kamila J 

Zapisy zakończone, losowanie zrobione,
co możecie zobaczyć poniżej na filmiku :)


Dla pewności jeszcze raz napiszę kolejność:

Anko do Micia Marzena Przybyła
Micia Marzena Przybyła do Mafalda & Mouse
Mafalda & Mosue do Kamila J
Kamila J do Lucyna
Lucyna do Małgorzata Zoltek
Małgorzata Zoltek do Kijankowo Monika
Kijankowo Monika do Agata Fleszar
Agata Fleszar do Alina
Alina do Wielkie Małe Pasje
Wielkie Małe Pasje do Czarna dama
Czarna dama do Karolina
Karolina do Bożena G
Bożena G do Dekupagekinii
Dekupagekinii do Anko

Kochane teraz w kwestii technicznej i dla przypomnienia :)

* Adresami wymieniacie się same
* Przesyłki wysyłamy najpóźniej 20 października.
Do tego też czasu wyślijcie mi zdjęcie Waszej przesyłki.

* W paczuszce mają być:
- Kartka z pozdrowieniami
- Coś słodkiego, tak dla naszej przyjemności
- 3 rzeczy związane z tematem Halloween

 I tutaj mała kwestia wyjaśnienia, 3 rzeczy ale to nie oznacza,
że konkretnie tylko 3 sztuki i koniec kropka. Bo jeżeli ktoś
na przykład będzie chciał zrobić dynie, to może zrobić jedną,
a może tez ich zrobić i dać aż trzy. Tak samo ktoś inny może
ozdobić wieszaki jakimś halloweenowym wzorem (tak Alinko
jakoś mi się z Tobą skojarzyło :) ) więc może dać dwa wieszaki
a nie koniecznie tylko jeden I tak dalej. Chodzi o to, że żeby policzyć
coś jako jedną rzecz musi być to rzecz tego samego rodzaju.
Mam nadzieję, że udało mi się to jakoś składnie wytłumaczyć,
w razie pytań zawsze możecie śmiało pisać, czy tu czy na maila :)

Miłego tworzenia paczuszek Wam życzę,
a potem dużo radości z otrzymania swojej!

23 komentarze:

  1. Lidziu, tym razem będę Wam tylko kibicować, bo mam negatywny stosunek do Halloween i nie lubię motywów z nim związanych.
    Buziaczki i ... do środy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lidziu do Halloween mam taki sobie stosunek, ale dekoracje dyniowe kojarzą mi się bardziej z jesienią i bardzo podobają .
    Do czarnych kotów też nie mam awersji bo takiego kotka nawet kiedyś miałam,a nie jestem przesądna
    A przed wszystkimi lubię obdarowywać dlatego zapisuje się na wymianę mam nadzieję że znajdą się chętni.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. super wymianka! uwielbiam halloween! :) ale niestety wysylka tylko na terenie pl mnie wyklucza :/ milej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie obchodzę haloween i takie prezenty no niestety nie miałyby gdzie sie u mnie podziać wiec Lidziu tym razem pas ale bawcie sie dobrze i szerokiej drogi !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na taką wymiankę chętnie się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham te klimaty. W Irlandii jest tylko Halloween ( W.Ś. obchodzą tu latem ) Szkoda,że wymianka tylko krajowa :(

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja się chętnie zapiszę, bo lubie heeloweenowy klimacik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Córcia! To nie dla mnie - Miłego podróżowania buziaczki Pa

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie świętuję, ale uwielbiam dynię, dobre duszki i halloweenowe zwierzaki. Z chęcią obdaruję strasznościami - jestem chętna na wymiankę

    OdpowiedzUsuń
  10. Co prawda mam czarnego kota (nawet dwa - haha) i podobają mi się dynie (szczególnie takie ozdobne malutkie), ale sama nigdy nic nie ozdabiam i nie mam takich gadżetów. Więc tym razem będę tylko kibicować :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię Halloween i z chęcią się zapisuję na straszną wymiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To nie moje klimaty, nie obchodzę Halloween i jakoś nie w moim stylu tego typu tematyka, więc tylko Wam kibicuję i jestem ciekawa jak wybrniecie. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja się jeszcze zastanowię....kusisz

    OdpowiedzUsuń
  14. No i ja tym razem odpuszczam, nie moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  15. Tym razem rezygnuję, będę kibicować

    OdpowiedzUsuń
  16. Propozycja Lidziu brzmi zachęcająco choć to nie moje "święto". Ale klimat dyń, czarnych kotów nie jest mi obcy. A co tam, wchodzę do zabawy:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem bardzo ciekawa, co przygotują uczestniczki wymianki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się do strasznej wymianki. Potrzebuję mobilizacji a nic tak nie mobilizuje jak dobra zabawa, pozdrawiam i czekam na moja parę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Hmmm... wprawdzie nie obchodzę Halloween, ale lubię jesienne klimaty Dzieciaki byłyby zachwycone, że biorę udział w zabawie o takiej tematyce więc, a co mi tam szkodzi ... do odważnych świat należy :)) Wchodzę w to :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny pomysł na wymiankę i też się piszę:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lidziu jeśli mogę proszę o zapisanie mnie na listę;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeszcze ja! Jeszcze ja! Proszę o zapisanie mnie również na wymiankę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)