poniedziałek, 3 września 2018

Moja kartka - Wrzesień

Mam nadzieję, że już czekacie z niecierpliwością, żeby pooglądać
te wszystkie super karteczki jakie powstały, a miało być na nich


Wszystkie karteczki świetne, całe mnóstwo fantastycznych
zwierzątek się na nich znalazło. czas więc na oglądanie :)

Etoile do Małgosia X

Małgosia X do Lucyna 

Lucyna do Mariola

Mariola do Świat według Basi

Świat według Basi do Agnieszka

Agnieszka do Kamila J

Kamila J do Micia Marzena Przybyła

 Micia Marzena Przybyła do Karolina

Karolina do Krysia

Krysia do Justiti

Justiti do Akrimeks

Akrimeks do Ana

Ana do Madzia B

Madzia B do Anna T

Anna T do Czarna dama

Czarna dama do Julia Gwózdź

Julia Gwózdź do Sikoreczka

Sikoreczka do Ewa Gawlik

Ewa Gawlik do Kgosia

Kgosia do Zacisze Lenki

Zacisze Lenki do Ewa Gil

Ewa Gil do Agula aga

Agula aga do Etoile

     
    ***************************
Rozpoczął się już wrzesień, dzieci poszły do szkoły, a ja się rok w rok
zawsze ogromnie cieszę, że ja już tam chodzić nie muszę. Nie miałam
problemów z nauką, ale nie pałałam jakąś specjalną miłością do szkoły.
I jak mi się czasem nie chce wstać do pracy, to wtedy wystarczy że sobie
pomyślę, że to praca a nie szkoła i od razu radośnie wyskakuje z łóżeczka :)

A dlaczego o tym wszystkim tutaj napisałam. Bo pomyślałam żeby i Was
przenieść w czasie do szkolnych lat i takie karteczki w tym miesiącu stworzyć.

 Zdjęcie znalezione w internecie w wyszukiwarce Google

Z tym, że nie chodzi mi tu o przedmioty typu: linijka, zeszyt, długopis czy tornister.
A chodzi o typowe przedmioty lekcyjne, jak matematyka, biologia czy historia, itd.
A na kartkach mają się znaleźć rzeczy z tym przedmiotem lekcyjnym związane
i tym razem też na kartkach ma się znaleźć NAPIS, nazwa danego przedmiotu.
 Czyli jak ja uwielbiałam matematykę, to na mojej kartce ma się znaleźć napis
Matematyka, czy Kocham Matmę, lub Jestem Matematykiem czy jakiś inny
który będzie Wam pasował do tego, co jest na kartce :)

To jak, mam nadzieję, że spodoba Wam się temat i pobawicie się ze mną?
Kto chętny  na wymiankę to zapraszam do zapisów.
Regulamin znajdziecie tutaj, a zapisy trwają do 5września.
 

  I pamiętajcie koniecznie, żeby zajrzeć tu 6 września,

bo będzie podana lista kto do kogo kartkę wysyła!

Kochane na swoje kartki zawsze czekajcie do 10-tego danego miesiąca.
jeżeli do tego czasu kartka do Was nie dojdzie to wtedy dajcie mi znać.


Lista osób chętnych na wymiankę:
  1. Czarna dama - Matematyka 
  2. Krysia -WF
  3. Ana - Muzyka
  4. Ewa Gawlik - Historia
  5. Anna T - Matematyka
  6. Lucyna - Język angielski
  7. Etoile - Historia 
  8. Małgosia X - Język polski
  9. Justiti - Język francuski
  10. Julia Gwózdź - Historia sztuki
  11. Mariola - Matematyka
  12. Mafalda & Mouse - Analiza chemiczna
  13. Agula aga - Biologia
  14. Sikoreczka - Chemia
  15. Ewa Gil - Plastyka
  16. Micia Marzena Przybyła - Fizyka
  17. Madzia B - Język francuski 
***************************

Kto komu wysyła kartkę:

Czarna dama do Lucyna
Lucyna do Mafalda & Mouse
Mafalda & Mouse do Micia Marzena Przybyła
Micia Marzena Przybyła do Justiti
Justiti do Krysia
Krysia do Agula aga
Agula aga do Julia Gwózdź
Julia Gwózdź do Madzia B
Madzia B do Etoile
Etoile do Ewa Gil
Ewa Gil do Ana
Ana do Sikoreczka
Sikoreczka do Małgosia X
Małgosia X do Anna T
Anna T do Ewa Gawlik
Ewa Gawlik do Mariola
Mariola do Czarna dama

Nie zapomnijcie o wysłaniu swojego adresu
do osoby, która ma Wam wysłać kartkę.
O potwierdzanie mi w komentarzu już nie proszę, bo to jakoś nie zdaje
egzaminu, a na prawdę nie mam w tym miesiącu czasu żeby Was "pilnować".
Mam nadzieję, że wszystkie się poinformujecie i każda kartkę dostanie :)

 I bardzo Was proszę, żebyście pamiętały o wysłaniu mi zdjęcia
do końca miesiąca i co najważniejsze:  DAJCIE ZNAĆ
ADRESATCE JAK JUŻ SWOJĄ KARTKĘ DOSTANIECIE!

45 komentarzy:

  1. Córcia! Jak na razie nie mam pojęcia co ma być na tej kartce, Ale się zapisuję - dobrej Nocy Pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Córcia! Zapomniałam napisać co wybieram.Ja wybieram W.F. - Buziaczki Pa

      Usuń
    2. Adres mam, kartkę sierpniowa dostałam. Ślicznie dziękuję :)

      Usuń
  2. Świetne te zabawy Lidziu organizujesz. Chociaż nie biorę udziału to chętnie oglądam poczynania dziewczyn i Twoje :)) Pomysłowość na kartki ze zwierzętami była niesamowita! Wszystkie super, każda inna :)) Już jestem ciekawa jak wyjdzie ze szkołą :)) Moc uścisków!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite karteczki! Kreatywność dziewczyn nigdy nie przestanie zaskakiwać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne i pomysłowe kartki, najbardziej podoba mi się Twoja z jednorożcem, jest bajeczna :) z chęcią wezmę udział we wrześniu tylko co ja lubię za przedmiot...hmm może muzyka, chociaż nauczycielkę miałam w podstawówce średnią..

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle kreatywność dziewczyn jest niesamowita :) Każda kartka ma w sobie to coś :D Oczywiście bawię się dalej, a moim ulubionym przedmiotem w szkole była historia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie może i mnie zabraknąć, ja kocham matematykę :)
    A karteczki są cudne, już nie mogę się mojej doczekać :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lidziu świetne kartki powstały ze zwierzakami . Pomysł na temat wrześniowy chyba do prostych nie należy ale na pewno się chętne do zabawy znajdą.
    Pozdrawiam i miłego tygodnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kartki!
    A ja w szkole zostałam, he he.
    Z racji swojego zawodu i pasji, dla mnie angielski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne kartki dziewczyny zmajstrowały :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartki z sierpnia jeszcze nie dostalam, mimo to zapisuje sie na wrzesień, moim ulubionym przedmiotem byla historia

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietne kartki zwłaszcza te krzyzykowe!!! A kolejny temat nie łatwy ale bardzo ciekawy, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja swojej karteczki jeszcze nie dostałam

    OdpowiedzUsuń
  13. Liduś, oczywiście bawię się nadal. Lubiłam wiele przedmiotów w szkole, ale najbardziej to chyba język polski.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uuu ale fajne karteczki. To i j

    OdpowiedzUsuń
  15. Tym razem jako że jestem w liceum na profilu artystycznym to wybieram historię sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja w szkole zostałam. Chociaż jestem bibliotekarzem, poproszę matematykę

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały zwierzyniec. Tym razem nie odpuszczę i karteczkuję - Analiza chemiczna

    OdpowiedzUsuń
  18. Karteczka sierpniowa moja w drodze i myślę że do mnie też już leci, a wrzesień hm zadziwił mnie temat. Nie spodziewałam się takiego haha. Miałam dwa ulubione przedmioty polski i biologię ale ta biologia jest mi bardziej bliska więc biologiczną karteczkę chętnie przygarnę. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe kartki stworzyłyście!
    Miłego tygodnia Ci życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wybieram DZWONEK Hahaha! i przerwę :D
    Żartuję.
    Poproszę o chemię :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo piękne zwierzaczkowe karteczki i jest się czym pozachwycać:-)))
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnostwo pieknych karteczek, oczywiscie sie pisze na nastepny miesiac, ja plastyke poprosze, hihihi

    OdpowiedzUsuń
  23. jak zawsze super kartki koleżanki zrobiły:)))pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacyjne kartki powstały Na wrzesień oczywiście się zapisuję choć ciężko wybrać mi jeden przedmiot szkolny po zastanowieniu wybieram fizykę
    Pozdrawiam serdecznie buźka

    OdpowiedzUsuń
  25. Super karteczki powstały;) Ja zgłaszam się również i w tym miesiącu. Przedmiot ulubiony - hm ciężko ale biorąc pod uwagę że kocham języki obce to niech i tak będzie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniała dodać, że chodzi o francuski, choć uwielbiam wszystkie i niemiecki i angielski.

      Usuń
  26. Wrześniowa wymianka zapowiada się ciekawie, a sierpniowe kartki piękne, zwłaszcza ta z tygrysem :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)