czwartek, 21 marca 2019

Dziś będą karteczki

Które co jakiś czas na różne okazje powstają, ale dopiero
dziś przyszło pora na ich zaprezentowanie.
Zacznę od karteczki, która powstała na zabawę u Lady Savage


W tym miesiącu zawitaliśmy do województwa mazowieckiego,
a tematami jakie mieliśmy do wyboru był rak lub syrenka

Co prawda znacznie wcześniej powstał haft z syrenką,
jednak on wciąż leży i czeka na odpowiednie wykończenie
za to rak już jest gotowy i wskoczył na karteczkę, którą
posłałam w ramach mojej wymianki kartkowej

A jak już jestem przy tym temacie to od razu pokażę kartkę,
która powstała w zeszłym miesiącu i miała być z żabką

Jeżeli chodzi o wymianki to powstała jeszcze taka karteczka
cała w czerwieni, bo chodziło o wymiankę "Czerwona koperta"

A na koniec jeszcze karteczki jakie powstały na Dzień Kobiet,
każda jedna z haftem elfa, bo w tym roku te elfiki królują


Hurra już jest wiosna!
Co prawda wstawiam ten post w nocy, ale mam ogromną nadzieję, że
ten dzień przywita mnie pięknym słońcem, czego wszystkim Wam życzę.

26 komentarzy:

  1. Lidziu śliczne karteczki!!! Jak zawsze zresztą :)) Buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne hafciki i urocze karteczki :) Pozdrawiam cieplutko i wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo śliczne kartki na różne okazje.Ślę uściski i pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne karteczki:))))wiosna,wiosna:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Lidziu u mnie jakoś wiosny nie widać, rano był przymrozek a teraz szaro buro i ponuro. Za to na Twoich kartkach radośnie i kolorowo. Wszystkie są super ale tez Elfikami są naj, świetne hafciki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie i bardzo wiosennie się zrobiło za sprawą Twoich karteczek Lidziu:D
    U mnie niestety słonka brak, ale zajrzałam do Ciebie i mam wiosny pod dostatkiem .
    Piękne karteczki ,a jeżyk i żabcia ...no słodycz!!!
    Pozdrawiam i słonka życzę ;}}} A.

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczki są przepiękne.Najbardziej podoba mi się ta z jeżykiem taki słodziak pozornie.U nas wiosny nie widać,chyba tylko na kapeluszu córci do szkoły z okazji pierwszego dnia wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U nas poza słyszalnym nawet w domu śpiewem ptaszków tez dzisiaj pochmurny dzien....ale juz bliżej juz dalej do ciepła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no a karteczki rewelacja! Podziwiam kazdy hafcik , to przeciez mnóstwo pracy!

      Usuń
  9. OJ aż dech zapiera od pięknych kartek muszę i ja pomyśleć o świątecznych kartkach dawno temu wykorzystałam w tym celu stare fotografie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lidziu wszystkie prace są przepiekne :) a te z wróżkami to podziwiam i podziwiam :) z wiosennym pozdrowieniem dla Ciebie i Twojej mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne elficzki zagościły na Twoich karteczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lidziu przesłodkie kartki i bardzo bardzo kolorowe i radosne.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  13. Słońca dziś u nas nie było ale jakby odrobinę cieplej :)
    Śliczne są te karteczki Lidziu, wspaniale wykorzystujesz swoje hafty.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lidziu, karteczki są przepiękne. Ta z jeżykiem łowiącym raki to moja faworytka.
    U mnie dość chłodno ale i tak czuć już wiosnę w powietrzu.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne karteczki:) Wiosna powoli się budzi:) Nareszcie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale wysyp kartek! Wszystkie są przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale świetna kartka z rakiem. Bardzo mi się podoba fakt, że zrobiłaś raczka w kolorze zielonym, nasz prawdziwy, polski jedyny w swoim rodzaju raczek. Dziękuję Ci za zgłoszenie go do mojego wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wszystkie karteczki są świetne

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne hafciki i super kartki!
    Pozdrawiam wiosennie 🌷 🌷 🌷

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne hafciki! Rzeczywiście, elfiki zachwycają!
    Pozdrawiam wiosennie Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Co jedna, to piękniejsza, zwłaszcza te z elfikami przypadły mi do gustu :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak zwykle cudne karteczki Lidziu. Te małe elfiki są urocze i chyba te kartki najbardziej przypadły mi do gustu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zestaw pięknych kartek, najbardziej podoba mi się ta z zabką, jest urocza i zabawna.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne karteczki stworzyłaś. Kurcze nie wiedziałabym którą wybrać. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)