środa, 6 marca 2019

Niech Cię ma w swojej opiece...

Wiele lat temu walczyłam z chorobą, jedną z najgorszych.
I choć lekarze wtedy nie dawali mi za dużych szans, to jednak żyję.
W tamtym czasie został mi podarowany obrazek z Matką Bożą, która
miała mnie strzec i czuwać nade mną i wierzę, że tak było i jest nadal.

Piszę o tym dlatego, że teraz robię tak, że jeżeli któraś z bliskich mi osób jest
ciężko chora, to wtedy ja od siebie daję tej osobie Jej wizerunek, żeby ją strzegła.
Niedawno powstała kolejna Matka Boska, tym razem dla mojej Mamusi...
 

Nie jest duża, ma format mniejszy niż A6 i jest zrobiona w formie stojącej.

Haft na około jest wykończony pomponikami,
a akurat to jest temat wyzwania w Szufladzie,
dlatego też tą moją pracę tam zgłaszam.


A jak już jestem przy religijnych tematach to pokażę Wam jeszcze
ja kiedyś próbowałam zrobić krzyż na szydełku.


No nie ukrywam, jakoś tak trochę krzywo mi wyszedł,
ale przecież każdemu może się zdarzyć że coś nie wyjdzie, prawda?

31 komentarzy:

  1. Piękny obrazek wyhaftowałaś mamusi. Niech ją strzeże, obsypie łaskami i błogosławieństwem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała Mateczka, niech czuwa nad Twoją Mamusią Lidziu. Krzyżyk też bardzo ładny, ja nie widzę błędów. W obie prace włożyłaś sporo serca. Ściskam serdecznie, trzymaj się kochana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny obrazek :) Dużo zdrowia dla Twojej mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech czuwa nad Twoją Mamusią Lidziu i sprawi by wszystko było w porządku. Uściski ślę

    OdpowiedzUsuń
  5. Lidziu, ja też z tych co wierzą w Opatrzność i moc opieki Bożej Mateczki. Niech Was strzeże każdego dnia! Piękne prace przygotowałaś! Pozdrawiam i przesyłam moc pozytywnych myśli:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie ze Mamuska czuwa nad Wami! Niech i Krysia sie odpowiednio zajmie 😘 Sliczne prace, krzyżyk tez :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna jest ta Mateczka Lidziu, niech czuwa nad twoją mamusią i pozwoli jej wrócić do zdrowia. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lidziu, piękna jest ta własnie Matka Boża Cygańska, niech dobre, przepełnione mioscią krzyżyki dodają wsparcia dla Twojej. Pozdrwawiam Ciebie i Mamę bardzo, bardzo ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lidziu cudowny gest, cudowny haft i wierzę że ma cudowna moc i pozwoli mamie szybko wrócić do zdrowia.
    Szydełkowy krzyż jest piękny, spróbuj go zblokować powinien się wyprostować.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. zgadzam się Lidziu z Tobą, moja mama też zachorowała w niedzielę przed wigilią dostała się do szpitala, diagnoza była dla nas ciosem, ale po 16 dniach pobytu okazało się, że wszystko się cofa, więc to nie jest ta najgorsza choroba. My jednak wiemy, że została cudownie uzdrowiona i nadal prosimy Ją i Jej Syna o dalsze łaski
    Obrazek cudowny, a krzyżyk też piękny mimo wszystko

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobre fluidy bez względu na to w co się wierzy dodają chorym sił a bliskim nadzieję. Dobro powraca . Życzę wszystkiego co dobre:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny gest Lidziu, Niech Matuchna ją strzeże :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały pomysł, niech strzeże Twojej Mamusi! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny obrazek wyhaftowałaś - z pewnością będzie strzegł Twojej Mamy!! Dużo zdrówka jej życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny hafcik, bardzo ciekawie wykończony i trzymam kciuki, żeby zadziałało :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lidziu, aż wzruszyłam się!! Piękny Twój gest! Dużo zdrówka życzę Twojej mamusi!! Trzeba wierzyć i mieć nadzieję, że wszystko będzie dobrze! Ściskam Was obie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nas również strzeże Matka Boska wyhaftowana przez Ciebie:)i jakoś dajemy radę,więc i Twojej mamusi będzie strzegła i da jej zdrowie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lideczko, niech Mateczka czuwa nad Twoją Mamusią. Podziwiam haft i krzyżyk.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  19. na pewno strzeże Krysię...będzie dobrze

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny hafcik, krzyżyk też ładny, liczy się że z miłości zrobiony :) Zdrówka życzę dla Pani Krysi :)
    Przy okazji ,choć bardzo tego nie lubię robić..
    Mojej znajomej synek zachorował ciężko, najgorsza diagnoza jaka chyba może być:( informację i link do fundacji, jeśli sie jeszcze nie rozliczyliście ..o ten 1% chciałam prosić...

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny haft! i niech nad Krysią czuwa Najwyższy:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny pomysł z tą Maryją, zwłaszcza dla wierzących.

    OdpowiedzUsuń
  23. Matka Boża ma wielką moc... wiem o tym z autopsji, jest wspaniała! Pozdrawiam wiosennie! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lidziu dużo, dużo zdrowia dla Twojej mamy.

    Obrazek jest piękny :).

    OdpowiedzUsuń
  25. Dużo zdrowia dla Twojej Mamy, a piękny obrazek z wizerunkiem MB niech doda Jej sił.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny haft ! Zdrowia Twojej mamie życzę Lideczko :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny obrazek, zawarłaś w nim swoją miłość, co czyni go cudownym!
    Zdrowia dla Mamy i wszystkiego najlepszego dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Prześliczny wizerunek Matki Najświętszej.
    Zdrówka życzę Tobie, Twojej Mamusi i wszystkim bliskim 💕

    OdpowiedzUsuń
  29. Dużo zdrowia dla Ciebie i Twojej mamusi. Niech Matka Boska czuwa nad Wami 💓 Piękny obrazek!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny wizerunek Mateczki.
    Cudnie go wyszłaś.
    Z głębi serca życzę Twojej Mamusi powrotu do zdrowia !!! Całej Waszej rodzinie zdrówka Lideczko ❤🌸🌹

    OdpowiedzUsuń
  31. Właściwie to powinnam Ci życzyć żebyś miała jak najmniej okazji do robienia takich haftów. Życzę Tobie i wszystkim Twoim bliskim dużo zdrowia.
    Dziękuję za zgłoszenie do konkursu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)