wtorek, 5 marca 2019

Serce dla Owsiaka

Na pewno mieliście okazję poczytać już o tej akcji na innych blogach.
Akcja została ogłoszona na stronie FB. Wiele z Was do tej akcji przystąpiło,
ja też postanowiłam dołożyć kilka serduszek od siebie.

Wysłane oczywiście w terminie, ale dopiero teraz znalazłam chwilkę.
by Wam je pokazać. Tak żałuję że przeczytałam o tym zbyt późno i to
w czasie gdy byłam rozłożona przeziębieniem i sił brakowało na wszystko.
Zrobiła więc coś poszło najłatwiej i najszybciej - serduszka z filcu.

Miałam okazję już kiedyś je zrobić, teraz znów ten wzór powtórzyłam.

 A do tego uszyłam jeszcze jedno serduszko z napisem

I taki komplecik poleciał do fundacji

************************

A jak już jestem przy serduszkach, to pokaże jeszcze jedno filcowe


I szydełkowe, które znalazło już swoje zastosowanie na kartce

Miłego dnia Wam wszystkim życzę i dużo słoneczka.
U nas dziś pada, wieje i ogólnie nie ciekawie.

21 komentarzy:

  1. Przepiękne serca, sporo ich przygotowałaś, Lidko. Szlachetny cel zawsze dodaje sił i chęci niesienia pomocy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te serduszka z filcu i na cel szlachetny. prezent sie na pewno spodobał.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Lidziu, masz wielekie serduszko i piękne serduszka robisz.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne serduszka :)
    Ja też wysłałam kilka serduszek filcowych ozdobionych serduszkami szydełkowymi i frywolitkowymi.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lidziu piękne serduszka...jak cukieraski kolorowe🤩 i cel bardzo szczytny ! Serdeczności ślę 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie zrobiło się i miło a więc podziwiam serduszka i pozdrawiam równie serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne serduszka Lidziu.:) Ściskam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lidziu śliczne te serduszka!!! Co jedno to piękniejsze, aż trudno wybrać :)). Bardzo lubię motyw serca :)). Buziaki posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe serducha, Lidko :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Po wczorajszej listopadowej pogodzie z wiatrem i deszczem dziś mamy piękną wiosnę. Równie piękna jak Twoje serduszka :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne te serduszka Lidziu :DDD Oj, kilka osób na pewno się ucieszy z takiego prezentu, a że cel szczytny, tym bardziej podziwiam :DDD

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie serduszka bez wyjątku są piękne i pełne uroku.

    OdpowiedzUsuń
  13. ale się rozserduszkowałaś....piękne ...wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  14. Serduszkowa panienka jestes Lidziu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale wysyp różnych serduszek :) Pięknie wyglądają ! Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała akcja! Piękne serca przygotowałaś nie tylko dla Owsiaka.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  17. Lideczko piękne serduszka stworzyłaś!!!
    Serca serduszkiem Twoim natchnione w szczytnym celu ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)