sobota, 23 marca 2019

Sal słoiki cz.1

Zapisałam się u Raeszki do wspólnego haftowania świątecznych słoiczków


I już mogę Wam pokazać pierwsze dwa jakie powstały.
Pierwotnie  wszystkie miały być zrobione w formie magnesów, dlatego
haftowałam je na kanwie plastikowej, ale jak się potem okazało, że kontury
prowadzą przez środek krzyżyków, to stwierdziłam że następne będę haftować
już na zwykłej kanwie materiałowej i powstaną z nich na przykład kartki.

A póki co tak wygląda pierwszy ze słoiczków


A tak wygląda drugi słoiczek


Jako że słoiczki są gwiazdkowe zgłaszam je na zabawę i Kasi


28 komentarzy:

  1. Urocze słoiczki, podziwiam ilość konturów na pierwszym hafcie. Pozdrawiam Lidziu i życzę spokojnego weekendu.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem leniwa i z reguły nie zabieram się za nic co ma dużo konturów, dlatego podziwiam Cię Lidziu!
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne słoiczki, chciałabym zobaczyć je wszystkie razem.
    Ślę pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne słoiczki,ten pierwszy cukiereczk...Ja na haftowaniu się nie znam,ale Ania wczoraj mnie zachęciła i nawet poczyniłam malutkie zakupy w kierunku tego,teraz poszukuję drobnych wzorków.Słoiczki będą ślicznie wyglądać na lodówce:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale prezentują się te słoiczki.Kontury nadały im wyrazistości.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł na serię haftów, ślicznie to wyszło Lidziu.
    Cieplutko pozdrawiam i życzę Ci miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne słoiczki!
    Już się cieszę na ten drugi, bo ma żywe kolorki.
    A na kanwie plastikowej jeszcze nie wyszywałam i ciągle do niej podchodzę jak do jeża...
    Pozdrawiam wiosennie 🌷 🌷 🌷

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne! Jak już wyszyjesz wszystkie to będziesz mieć rewelacyjną kolekcję słoiczków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajne :-) Plastikowa kanwa kusi mnie i kusi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lidziu, śliczne słoiczki. Ten z zimowymi ubrankami jest naprawdę super.
    Miłego weekendu i mnóstwo buziaczków.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oba słoiczki śliczne ja ostatnio kolekcjonuje magnesy więc jestem pod wrażeniem pomyslu na takowy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie śliczne Lidziu :D Jako magnesy byłyby extra !
    Znając Twoje zdolności , karteczki będą prześliczne
    i bardzo urocze :}
    Pozdrawiam cieplutko :}}} A.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś niemożliwa z tym haftowaniem- skąd Ty bierzesz na to energię?:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super robota Lidziu! Ja dostałam jeden wzor tylko, ciekawe ....

    OdpowiedzUsuń
  15. Lidziu śliczne te słoiczki :))) Już czekam na następne :)) Buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialne te słoiczki! Pozdrawiam wiosennie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne słoiczki i do tewgo się nie potłuką :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jak ja nie cierpię haftować na plastikowej kanwie,tym bardziej podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne słoiczki :) Będą się super prezentować na lodówce :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super się prezentują na takiej białej kanwie plastikowej. Robi ona fajną otoczkę :).

    OdpowiedzUsuń
  21. Słoiczki śliczne, a Ty szybka jesteś :) Już dwa zrobiłaś...
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)