piątek, 29 marca 2019

I znów kolejne kartki powstały

Pierwsza z nich powstała na zabawę u Splocika


Na drugie przysłowie haft powstał już wcześniej.
Dziś  będzie interpretacja pierwszego przysłowia, które brzmi:
Fortuna kołem się toczy; temu tyłem, a temu zajrzy w oczy.

Pewnie większości z nas od razu kojarzy się to z pieniędzmi.
Przynajmniej mi od razu taki obraz przed oczami się pojawia.
Stąd u mnie pomysł na haft ze świnką skarbonką


Ale przecież fortuna to nie tylko pieniądze, czyli bogactwo,
to również szczęśliwy los. I myślę, że każdy z nas może powiedzieć
że tą fortunę posiada, albo posiadał, bo przecież ona może być zmienna.

Skoro jesteśmy zdrowi, mamy koło siebie bliskie nam osoby, które
nas kochają, nie chodzimy głodni i spotykają nas różne inne miłe rzeczy,
 to czyż to nie jest szczęśliwy los? Czyż nie jesteśmy bogaci?
Ja uważam, że to jest o wiele więcej warte nić jakiekolwiek pieniądze.
I życzę Wam wszystkim żebyście taką fortunę zawsze posiadali.


***********************

A przy okazji pokażę Wam jeszcze dodatkowe karteczki,
które powstały z myślą o moich Rodzicach.


Dziś mamy w końcu piękny wiosenny dzień, świeci słońce i jest przyjemnie.
I jak cudownie już się rozwijają pąki na drzewach i krzaczkach 
i coraz więcej kwiatuszków się pojawia, jak jest pięknie...

20 komentarzy:

  1. karteczki ślicznie, u nas też już wiosnę czuć, choć temperatury jeszcze nie wiosenne, ale da się wytrzymać

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kartki. :)
    Fajnie zinterpretowałaś przysłowie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna świnka:) Śliczne karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesujący hafcik do przysłowia. Na kartce świnka prezentuje się idealnie. Pozostałe karteczki też są fantastyczne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te karteczki:)
    Album pieska z wcześniejszego postu- to ekstra pomysł i wykonanie. Najbardziej podoba mi się karta-jak był u lekarza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki Lidziu, a najbardziej ujęła mnie ta ze słowem od psinki.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna ta świnka! Ooo widzę, że fiołki u Ciebie zakwitły, cóż, ja nadal na swoje czekam ;) Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W Niemczech świnka to symbol dobrobytu i bogactwa i często pojawia się na kartkach z życzeniami. To prawda,że pieniądze szczęścia nie dają ale podobno mu pomagają;). Kartka jak zwykle śliczna Pozdrawia

    OdpowiedzUsuń
  9. Świnka rewelacyjna! Aż buziol mi się uśmiechnął;) Karteczki śliczne, a słowo od Intusia... wspaniały pomysł! Wiosny z każdym dniem więcej, nawet zdjęcia robione wczoraj nie oddają dzisiejszej rzeczywistości.
    Pozdrawiam Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartka ze skarbonką jest rewelacyjna! Chociaż nie - cofam to :D Wszystkie są rewelacyjne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świnka jest przesłodka :) piękne karteczki Lidziu i urocze zdjęcia wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne te Twoje xxx karteczki! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Lidziu rewelacyjne krzyzykowe prace! I uważam ze jestem bogata, mam tyle osób i milosci wokół siebie...cenie to bardzo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Lideczko Kochana,podziwiam Cię !!!
    Potrafisz z każdego przysłowia,hasła,stworzyć coś niepowtarzalnego !!!
    Podziwiam Cię za Twoją SUPER kreatywność :)
    Buziam i pozdrawiam weekendowo :)***
    Ps. Świnka jest the best !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps.2. Jak mogłam zapomnieć- Intuś prezentuje się przepięknie jako model !!!

      Usuń
  15. Lidziu kartki są piękne, zresztą jak zawsze je podziwiam :)) Fajnie zinterpretowałąś przysłowie i mądrze napisałaś. Fortuna to coś więcej niż pieniądze. Znam bardzo bogatą osobę, ale okropnie nieszczęśliwą bo samotną. Nie wszystko można kupić, a bliscy w około to największy skarb i radość. Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  16. Liduś, wspaniałe karteczki. I jak pięknie i prawdziwe napisałaś o ty, c wżyciu jest najważniejsze i co daje prawdziwe szczęście.
    Uściski i buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne karteczki zrobiłaś:))dla taty ta "najlepszy pielęgniarz"????

    OdpowiedzUsuń
  18. Rano było dziś u mnie -1,5, ale teraz już wiosna :-) Kartki piękne :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)