wtorek, 19 marca 2019

Sielski bociek, czyli wiosna :)

Mam zamiar pomału wrócić do blogowania...
Wiem już, że z części zabaw w których chciałam wziąć udział się nie wywiążę.
Ale udało mi się jeszcze przed wyjazdem do Rodziców wyhaftować bociana,
którego teraz wykorzystałam aż do trzech różnych blogowych zabaw.


Jakoś tego boćka trzeba było zagospodarować.
Ja do tego celu użyłam jedną z oprawek od znalezionego żyrandola.
Mój Mąż mi takie różne rzeczy do domu znosi a ja je wykorzystuję :)

Zrobiłam jej "plecki", ozdobiłam wstążeczką, koroneczką, patyczkami,
kwiatuszkami i innymi drobiazgami i taki wiosenny obrazek teraz mam


Bociany zawsze kojarzą mi się z wiosną, jak je widzę to od razu
robi mi się radośniej na sercu. A do tego jeszcze kwitnące już kwiatki
i świecące słoneczko... jednym słowem wiosna w pełni!

Dlatego zgłaszam ramkę na wyzwanie na blogu Diy

***************************

Jak byłam młoda to latem zawsze jeździłam do Babci na wieś.
Do dziś pamiętam ten zapach, ten szum drzew, ciszę i spokój wokół.
Pola, lasy, łąki, kwiaty, latające motylki, kumkające żabki i bociany
siedzące w swoich gniazdach, uwielbiałam te klimaty, takie sielskie...

Dlatego ramkę zgłaszam też na zabawę u Małgosi Burczyk 

******************

A ostatnią zabawą na którą ją zgłaszam jest zabawa u Splocika

Bocian jest interpretacją drugiego przysłowia:
2. Gdzie bocian na gnieździe, tam piorun nie uderzy.
Bocian jest i jak widać gniazdo też, więc żadne pioruny nam nie straszne

36 komentarzy:

  1. Witaj Lidziu.Śliczna wiosna u Ciebie zagościła.Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna wiosna u Ciebie :) Masz głowę pełną pomysłów i cudnie je realizujesz :)Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mijałam tego bociana gdzieś po drodze, jest fajny :)
    Interpretacja piękna, taka wiosenna i ciepła.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki śliczny bociek u Ciebie zagościł. W tej rameczce to iście prawdziwa wiosna jest. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, Lidziu grunt to dobra organizacja pracy , jeden malutki hafciki i tyle zabaw zaliczonych. Śliczny sielski obrazek . Dziękuję za udział w zabawia na blogu DIY i życzę powodzenia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj cieplutko Lidziu, fajny ten bociek :) Taki prawdziwie wiosenny i sielski. Pozdrawiam Ciebie i Mamę cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby bociek uczynił nam wiosnę :) piękny jest

    OdpowiedzUsuń
  8. super bociek i śliczny obrazek z tego powstał

    OdpowiedzUsuń
  9. Bociek ma gniazdko w pięknym otoczeniu,śliczny obrazek powstał.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak u Ciebie bocian, to wiosna murowana- świetnie wyszedł:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lidziu bardzo się cieszę, że wróciłaś :)) Bociek śliczny i pięknie go wkomponowałaś :)). Wszystkiego dobrego dla Ciebie!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bociek super a cały obrazek rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  13. :) sprytnie trzy w jednym Lidziu:) gratuluje pomysłu i wykonania !!! Usciski :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Boćki to symbol odnowy i nadziei więc super,że znalazł się na obrazku. Boćki niedługo mają swoje święto, 23.IV świętego Wojciecha, dzień ptaki przylatującego.;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki piękny wiosenny obrazek :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. PIękny ten bocian z xxx :-D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bociek bardzo pomysłowo zagospodarowany ,taki prawdziwy wiosenny obrazek powstał z tych kolorowych kwiatuszków 😊 Fajnie się prezentuje.
    Pozdrawiam słonecznie 🌻🌹😃

    OdpowiedzUsuń
  18. Liduś, piękny ten bociek, oby wiosnę na dobre przywołał. I jaki z niego uniwersalny ptak - do wielu zabaw pasuje. A rameczka jest boska.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  19. cieszę się że wracasz,znaczy z Krysią lepiej:)))bociany to zawsze radość:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny bociuś, a taki to podwójne szczęście przynosi :) i niech Twoja mama zdrowieje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny, sielski obrazek. Pachnie wiosną!
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  22. Lidziu, piękny wiosenny obrazek! Brak tylko kumkających żabek :)) Taki obrazek z dzieciństwa jest i w mojej pamięci. Dziękuję za udział w zabawie. Uściski dla Ciebie i Twojej mamy przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękna praca z tym uroczym bocianem :) Cieszę się, że Krysia wraca do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Właśnie zastanawiałam się czy już przyleciały i mam odpowiedź - u Ciebie już są;)
    Uroczy bociek i rewelacyjny obrazek.
    Buziaczki Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo optymistyczny obrazek. Ja mam bociany po sąsiedzku.

    OdpowiedzUsuń
  26. Podziwiam Twoją pomysłowość Lidziu!!! Obrazek z bocianem pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny, sielski obrazek Lidziu! Pomysł jak zwykle niezwykle oryginalny.
    Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna praca, super pomysł na obrazek :DDD Zrobiło się kolorowo i radośnie :DDD

    OdpowiedzUsuń
  29. Podobno pierwsze bociany już u nas widziano, oby ten Twój też zwiastował wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniały bocian Lidziu, pięknie go oprawiłaś.:)
    Taki mąż to skarb. Pozdrawiam Was serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bocian to prawdziwy symbol wiosny - bardzo wesoło na Twoim obrazku :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY. Pozdrawiam serdecznie - Inka z DT

    OdpowiedzUsuń
  32. Rewelacyjny, pełen optymizmu obrazek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)