wtorek, 3 grudnia 2013

I znów zostałam wyróżniona

Po raz kolejny, od kolejnej osoby, to na prawdę ogromna radośc dla mnie.
Tym razem ta przyjemność sprawiła mi Natalia


Cieszy mnie sam fakt, że chcecie tu do mnie zaglądać, 
a dzięki tym wyróżnieniom i Waszym komentarzom mam siłę i chęci do dalszej pracy :)
Natalio bardzo Ci dziękuję :)

Zasady wyróżnienia:
 
1. Nominowana osoba pokazuje nagrodę.
2. Dziękuje za nominację.
3. Ujawnia 7 faktów o sobie.
4. Nominuje 7 blogów.
5. Informuje o nominacji blogi nominowane.

Jeżeli chodzi o fakty o mnie, to ujawniałam je już trzy razy na stronach:

http://misiowyzakatek.blogspot.com/2013/02/wyroznienie.html
http://misiowyzakatek.blogspot.com/2013/05/kolejne-wyroznienie.html
http://misiowyzakatek.blogspot.com/2013/09/kolejne-mie-wyroznienie.html

Natalia zadała także pytania, oto moje odpowiedzi na nie :)

1. Skąd pomysł na własny blog - Z chęci poznania osób, które jak ja lubią rękodzieło
2. Gdybym miała nauczyć się nowego rękodzieła byłoby to - Decoupage, frywolitka i pergamano
3. Jak najchętniej spędzasz czas gdy za oknem zimno i mroźno - Przed telewizorem z szydełkiem w ręku
4. Co byś zrobiła by jeszcze bardziej rozpowszechnić rękodzieło - Trudno powiedzieć
5. Czy natura i otoczenie jest dla Ciebie inspiracją? Jeśli tak to co konkretnie - Wszystko
6. Skąd dowiedziałaś się o rękodziełach, które teraz wykonujesz - Od rodziny lub z blogów
7. Przy tworzeniu słuchasz rad i podpowiedzi innych - Czasami tak
8. Ulubiona pora roku i dlaczego - Wiosna, wtedy czuję że żyję
9. Czym charakteryzują się Twoje dzieła - Nie mają znaku charakterystycznego
10. Kilka słów od siebie - Odpowiedź znajdziecie w ujawnionych faktach o mnie 

A ja chcę dziś nominować blogi w inny sposób :)
 Nominuję pierwsze siedem blogów, których właściciele wpiszą komentarz  pod tym postem :)

1 komentarz:

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)