środa, 4 grudnia 2013

PRZYPADEK - Wyzwanie foto

Przypadek - to temat siedemnastego wyzwania fotograficznego


Oj długo myślałam nad tym tematem, bo ciężko jest uchwycić przypadek na zdjęciu :)
Jak sama nazwa wskazuje - przypadek, dzieje się przypadkiem -  więc jak być na niego przygotowanym?
Chociaż ja uważam, że tak na prawdę to nic nie dzieje się przypadkiem.
Tylko wszystko jest gdzieś tam u góry skrupulatnie zaplanowane :)

Moje zdjęcie na wyzwanie...

Zdjęcie znalezione w internecie

Historia długa, by ją opowiadać, ale to właśnie przypadek sprawił, że w danym dniu,
w danej chwili i na danej stronie internetowej spotkały się dwie osoby - ja i pewien mężczyzna,
który teraz jest moim mężem.  A może to jednak nie przypadek.... :)

3 komentarze:

  1. Przypadki chodzą po ludziach ciekawe ujecie tematu

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej w życiu mieszają przypadki, ale bez nich było by nudno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. na początku zastanawiałam się, co ma wspólnego klawiatura z przypadkiem... baardzo mi się podoba Twoja interpretacja ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)