sobota, 9 maja 2015

Koteczek będzie miał nowy domeczek

Ostatnio jestem zabiegana i mam tyle różnych spraw na głowie.
Ale pamiętam, pamiętam że był konkurs na imię dla kotka :)


To małe, słodkie stworzonko, czekało na swoje imię i na osóbkę, u której znajdzie dom.

Okazuje się, że oprócz zdolności manualnych posiadacze jeszcze talenty poetyckie.
Wierszyki świetne, każdy inny a wszystkie jakże urocze i pięknie koteczka opisujące.
Więc wybaczcie mi kochane, ale ja nie napiszę Wam kto wygrał, przynajmniej nie teraz.
Wielokrotnie czytałam Wasze wierszyki i nie potrafię wybrać tej jednej osóbki.
Najchętniej to bym obdarowała Was wszystkie. Ach kiedy indziej pewnie bym to zrobiła,
ale teraz chwilowo nie byłabym w stanie sprostać takiemu zadaniu, a szkoda.

Dlatego też tym razem przekaże pałeczkę mojemu mężowi.
Niech On wybierze zwycięski wierszyk :)
A ja po powrocie z pracy napiszę Wam tutaj, jaki zapadł werdykt :)
Tymczasem miłego dnia Wam życzę!

********************************

  Kolejny dzień pracy za mną, jestem już w domu więc czas na ogłoszenie wyników.
Ale będę taką "zołzą", he he że jeszcze trochę Was potrzymam w niepewności.
I za nim ogłoszę, czyj wierszyk mój mężulek wybrał,
to szybciutko taki króciutki instruktaż dla przyszłej właścicielki kotka :)

Na początek instrukcja obsługi kotka,
czyli gdzie wolno, a gdzie nie wolno go dotykać.


I ostrzeżenie, uważaj bo kotek może Ci wleźć wszędzie!


No to teraz najważniejsze!
Od dziś koteczek będzie nosił imię GERARD
Czy już wiecie, która z Was będzie nową właścicielką kotka?
VANILLA - gratuluję Ci kochana, dbaj o niego :)

Wszystkie obrazki znalezione są w internecie

A tutaj już prezent jaki Sara ode mnie otrzymała


13 komentarzy:

  1. Córcia współczuje mojemu zięciulkowi cała odpowiedzialność spadła na niego wszystkie wierszyki są świetne dlatego najlepiej zrobić losy i sierotka niech wylosuje i na kogo przypadnie do tego koteczek pojedzie ale się rozpisałam hi hi spokojnej nocy całuski pa

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem bardzo, do kogo koteczek powędruje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj wybór zawsze jest najgorszy, ja sama na pewno nie mogłabym się zdecydować. Także powodzenia w wyborze :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję nowej mamie Gerarda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla nowej właścicielki Gerarda. Instrukcja obsługi - rzecz bardzo przydatna, bo koty to charakterne bestie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh dziękuję , co prawda to mój pierwszy kociak , ale będę dbała jak tylko potrafię :)
    Już nie umiem doczekać się przybycia Gerarda , mleczko już czeka w lodówce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że kotek odnalazł Mamę...adopcyjną :) Tak mi się wydawało, że to Twój Gerard! Pomyślności i owocnego wychowania kociaka :)

      Usuń
  7. Super kotek. Mój kocór zaliczył kąpiel w akwarium- lubiał ciepo świetlówki ale trochę ważył więc pewnego dnia szyba nie wytrzymała i rybki miały gościa;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wybór :) Gratuluję i pozdrawiam obie "Mamy". ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hihi Gerard, super imię :).

    To życzę Ci trochę więcej czasu dla siebie i przyjemności :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)