sobota, 20 października 2018

Fotograficzny alfabet - U

Pewnie już od rana czekacie jakie to zdjęcia
i jak punktacja jest za literkę...


Jak się okazuje nie łatwa to była literka. Owszem jeżeli chodzi
o faunę i florę to sama miałam problem, żeby coś znaleźć, ale
dlatego właśnie zawsze piszę, żeby w razie czego zajrzeć do regulaminu.
A tam jest napisane, że może coś być wydrukowane i przerobione na
zawieszkę czy ozdobę na piku, sama z tego tym razem skorzystałam.

I tak moje zdjęcia wyglądały następująco

A teraz już pora na to co Wy zrobiłyście

Swiat według Basi

Agata Baran

Kgosia

Splocik

Krysia

Mięta

El.

Lucyna

Karolina

A.M.S.

Monika ML

I wyniki końcowe

A tymczasem już tylko 3 literki nam został do końca zabawy.
Pora więc znów chwycić za aparaty i szukać wyrazów na literkę


Ja swoje już mam

Regulamin jak zawsze dostępny jest tutaj.
A na zdjęcia czekam do piątku 26 października do godziny 23:00

19 komentarzy:

  1. He he 😄😄😄 Mówiłam,że będę grzać tyły w tym tygodniu 😂😂🤣
    Oj ciężko było...
    Może w następnym będzie lepiej
    Pozdrowionka 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Córcia! Dobrze nie wypadłam tym razem, No trudno, Jeszcze te trzy literki przeżyję :-) Miłego Wieczoru buziaczki Pa
    Gratulacje dla EL

    OdpowiedzUsuń
  3. He he, no gorzej poszło tym razem ;).
    Ale brawa dla Wszystkich, a zwłaszcza dla El. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale niespodzianka! Nie spodziewałam się, że wskoczę tak wysoko. Fajnie!
    Dodam tylko dla ścisłości, że używam i podałam nazwę czapki "uszanka", nie mylić z sową-uszatką.
    Splociku - znowu nam się myśli zbiegły z tym "ubiorkiem" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trudna literka ale nawet wysoko jestem fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedna z trudniejszych literek, ale dziewczyny poradziły sobie znakomicie!
    Pozdrawiam Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się nameczyłam z tą literką, ale nie wyszło najgorzej;-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna zabawa i ciekawe zdjęcia :) nie jest łatwo wyszukać coś oryginalengo na u :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Tym razem trudno było trafić.Jednak i tak fajny przegląd zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze podziwiam pomysłowość. Uszka - mniam:)
    Buziaczki, Liduś.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla El. :)
    El - nam często zbiegają się tematy i to nie tylko w tej zabawie. :)))
    Oberwało się Ktosiowi, bo odwiódł mnie od pomysłu z uszatką stwierdzeniem, że to przecież sowa.
    No i namówił mnie na ulicę sądząc, że to jest tak oczywiste, że będzie omijane przez uczestniczki.
    Trudno się mówi, jak usłuchałam podpowiedzi, to tak wyszło, jak wyszło.
    Bawię się dalej i dotrwam do końca zabawy :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniałe zdjęcia-uszka......jak ja je lubię,zwłaszcza z grzybami

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje El... Kurczę no a i miałam miec uszka....kicha !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nieźle sobie radzicie w tej zabawie. Fajne te zdjęcie i skojarzenia. Ja mam zazwyczaj pustkę w głowie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zdjęcia, chociaż literka była trudna :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super Ci poszło, świetne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)