środa, 17 października 2018

Matematyczne szaleństwo :)

Nie bójcie się, nie będę tu rozwiązywać żadnych zadań matematycznych,
ani kazać Wam coś liczyć, chyba że sami pokusicie się o policzenie kartek.
Ja po prostu pokaże Wam karteczki jakie powstały na zabawę u Ani Iwańskiej


W tym miesiącu tworzymy kartki w nowej technice,
a technikę jaką Ania nam zaproponowała to
HAFT MATEMATYCZNY

Nie mogę powiedzieć, żeby była to dla mnie całkiem nowa technika,
bo próbowałam jej już kiedyś, a z tych prób powstały aż 4 kartki :)
A potem długo, długo nic - aż do teraz. Usiadłam więc do komputera
w poszukiwaniu jakiś wzorów, a że nie mogłam się zdecydować które
wybrać, to w rezultacie wydrukowałam i wyhaftowałam ich sporo.

Chcecie zobaczyć w jakie matematyczne szaleństwo wpadłam?
To zapraszam. Na początek kartki Wielkanocne


************************

Teraz kartki Gwiazdkowe, dwie powstały w formie zawieszki,
można je będzie powiesić na choince czy na ścianie

Ta ma kształt pingwinka, co widać po otwarciu

 Kolejne dwie są sztalugowe

I pozostałe

***********************

Powstała nawet jedna kartka Halloweenowa,
bo akurat była mi potrzebna na moją Straszną wymiankę :)

***********************

I pozostałe pasujące na różne okazje :)




I co poszalałam? :) Samo haftowanie kartek zajęło mi 4 wieczory,
a potem jeszcze poświęciłam jeden calutki dzień na ich zrobienie.
Może nie jest to jakoś super, bo do dziś nie wiem jakie są zasady
tego haftu, jak mi wyobraźnia podpowiadała tak je sobie haftowałam.
Ale cieszę się, że Ania dała nam takie zadanie, dzięki temu mam znów
trochę karteczek na zapas. A może niedługo znów sięgnę do tej techniki?

I jak zawsze na koniec kolaż wszystkich kartek

30 komentarzy:

  1. Lidziu zaszalałaś.:) Podziwiam ilość postawionych krzyżyków i ślicznych kartek, masz wspaniały zapas na różne okazje.:) Kartki z sówką i bałwankiem najbardziej mi się podobają. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie, zaszalałaś. Ogromna ilość kartek i jakie fajne :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaszalałaś kochana :) Tyle pięknych kartek wyczarowałaś.
    Najbardziej ujęła mnie ta wesoła czapka (taka inna), bałwanek i parasolka. Nie umniejszam rzecz jasna pozostałym.

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda, zaszalałaś :) Ale karteczki śliczne i zawsze fajnie jest mieć coś w zapasie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka hallowenowa mnie kompletnie rozbroiła..świetna:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście zaszalałaś, Lidziu, ale z tego "szaleństwa" zrodziło się naprawdę dużo pięknych kartek. Prześliczne wzory.
    Sama mam przygotowanych kilka wzorów, ale nie wiem, od czego zacząć- ten pierwszy krok najtrudniejszy, ale po Twoich kartkach widzę, że warto go podjąć, gdyż efekt jest niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow !!! Tytuł faktycznie adekwatny do treści ha ha !!! Szaleństwo pełną parą 😁 Przy takiej ilości trudno wybrać faworytkę...Ale chyba skłaniam się ku uroczej parasolce 😉 Reszta karteczek równie piękna!!! Ale się napracowałaś Lidziu. Miłego dnia - pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  8. No to poszalałaś, ale efekty tego szaleństwa są śliczne :)
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany ale zaszalałaś :-) A ja się cieszę jak głupia,że tak Cię zainspirowałam . To chyba Twój kartkowy rekord jeżeli chodzi o ilość kartek w mojej zabawie ( w jednym miesiącu oczywiście). Lidziu piękne dziękuję, utwierdziło mnie to w przekonaniu , że to co robię mam sens .
    Wszystkie Twoje kartki są przepiękne ale mam swoje faworytki - ta z ptaszkami i ta ostatnia z misiem .
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  10. O matko z córką! jaki wysyp rewelacyjnych karteczek! jesteś niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  11. Czarodziejka - igiełka :))) Cudeńka stworzyłaś Lidziu. Rozbroił mnie uśmiechnięty zając - no świetny jest! Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lidziu tylu karteczek z haftem matematycznym to jeszcze nie widziałam!Wszystkie śliczne, ciekawe i pięknie wykonane! Jesteś niesamowita ❤. Moc uścisków!

    OdpowiedzUsuń
  13. Normalnie hurtowo poleciałaś !Piękne kartki i różnorodne :-)
    Najbardziej zachwyciła mnie choinka :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. No szaleństwo Lidziu!!!! Rewelacyjne karteczki;) mimo ze ja mam tez kilka na warsztacie to zupełnie inne wzory .... Twoje sa super !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Córeńko! Zaszalałaś to mało powiedziane, Zrobiłaś kawał dobrej roboty, Karteczki wszystkie są przepiękne , Prześliczne Cudowne i Urocze, Wybrać tą jedną jest nie możliwe,Bo wszystkie zasługują na to - Miłego wieczoru Buziaczki Pa

    OdpowiedzUsuń
  16. WOW WOW WOW!!! Brak mi słów normalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Lidziu, czy na północy Polski wieczory są dużo, dużo dłuższe niż na południu? Wydawało mi się, że nie. A tu tyle wspaniałości powstało u Ciebie w 4 wieczory. Ja nie nadążam. Podziwiam Twoje rękodzieło i życzę przekładania tego dobra na pieniądze:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooooooooo cholipcia, jaki hurcik. Lidziu jesteś niesamowicie pracowitą osóbką. Wszystkie karteczki są urocze. Brawo dla Ciebie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Normalnie zdzikłam :))ale wysyp kartek!super praca

    OdpowiedzUsuń
  20. Liduś, jesteś niesamowita. Wszystkie karteczki biorę w ciemno.
    Buziaczki i dziękuję za pogaduszki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj posalałaś :) Bardzo fajne kartecki wyszły z tej matematyki;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale fajne karteczki! Masz talent do tej mamematyki:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Poszalałaś i to pięknie :-) Oślepłabym, gdybym zrobiła tyle kartek w tak krótkim czasie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne szaleństwo :)
    Bardzo lubię haft matematyczny, ale dziurkowanie kartek przyprawia o ból rąk, więc póki co, tę technikę odstawiłam, ale zamierzam do niej wrócić, może niebawem...
    Podziwiam Twoje kartki, a szczególnie ich ilość.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  25. Lidziu Ty to masz czarodziejską igiełkę. Jakie cudne te hafciki matematyczne, jedna piękniejsza od drugiej. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. No rzeczywiście zaszalałaś!;) Jesteś pracowita jak mróweczka, a przy tym tworzysz wspaniałe kartki.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hurtowo widzę:) Wszystkie śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow!!! jakie śliczne sa Twoje karteczki, no i ich ilość powala. Podziwiam i pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)