wtorek, 26 listopada 2019

Kartki z odzysku

Wspominałam już wcześniej w tym poście, że dostałam od Taty
woreczek różnych haftów i obrazków, które zostały z kartek
po Mamusi, jakie od Was otrzymała przez te wszystkie lata.

Pomału będę te rzeczy wykorzystywać, pierwsze prace z nimi
mieliście okazję już zobaczyć, a dziś będą kolejne karteczki.
W ten sposób chcę dać drugie życie tym rzeczom, bo żal wyrzucić.

 Pierwsza karteczka jest ze śliczną "kolorowanką" Agi-Craft

Druga z obrazkiem z tym uroczym ptaszkiem od Uli K

A kolejne dwie powstały z jednej karteczki od Etoile

Dostałam jednak same te rzeczy a nie całe kartki, nie podpisane
więc w większości przypadków nie mam pojęcia co jest czyje.
Te z dzisiejszego postu wszystkie rozpoznałam, ale pozostałych nie,
więc gdy kiedyś rozpoznacie swoją pracę, to dajcie proszę znać.

A na koniec pokażę swoją kartkę, którą znalazłam w rzeczach Mamy.
Widokówkę kupną, którą przerobiłam, czyli dokleiłam koronkę, muszelki
i piasek, o matulu ile to już lat temu było...  zapomniałam że taką zrobiłam :)
f

Przypominam jeszcze, że gdyby ktoś chciał dostać prezent
od Mikołaja to już czas najwyższy wysłać do niego list :) 


22 komentarze:

  1. Wszystkie kartki są piękne. Znalazłaś swoją, pewnie obudziły się wspomnienia. Wspaniale, że to wszystko pokazujesz, cudowna z Ciebie córka, a mama widzi i jest dumna, totalnie w to wierzę! Tulę mocno, niech Twój dzień będzie pełen piękna. :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Lidziu przepięknie zarządziłaś tymi półproduktami, cudne prace :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ! Piękne drugie życie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale, że dajesz im kolejne życie. Serdeczności Lidziu.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne, pełne uroku karteczki.
    Uściski Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Liduś, wspaniały pomysł, żeby dać tym karteczkom drugie życie i wykorzystać elementy.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że w ten sposób wykorzystujesz te wszystkie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lidziu swietny pomysl na drugie zycie karteczek, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale że dałaś tym kartkom, a raczej ich elementom drugie życie.
    Buziaczki Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne karteczki. Cudownie wykorzystałaś podarowane Ci rzeczy. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Pewnie Lidziu szkoda zmarnować takie śliczności.
    Tulaski dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ty masz dobre pomysły. Zawsze to fajnie dla osób, które wysyłały kartki, że ich prace nie pójdą na marne i dostana drugie życie!
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Brawo Lidziu! Nadałaś im drugie życie! Jesteś niemożliwa :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysł miałaś Lideczko !!!
    Pięknie wykorzystałaś te wszystkie elementy,które leżą jak ulał na Twoich karteczkach.Mocno ściskam i buziam 😘

    OdpowiedzUsuń
  15. Lidziu super że dałaś nowe życie kartkom zamiast je wyrzucić. Będą cieszyły oczy kolejnych obdarowanych.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. o kurczę,bardzo ciekawy pomysł na nowe życie dla kartek <3

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystkie piękne, ale ta kolorowana cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne drugie życie kartek :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe prace, pięknie wszystko wykorzystałaś, brawo za pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)