czwartek, 27 lutego 2020

Hop-blog czyli 1 urodziny bloga Świry Rękodzieła

Blog Świry Rękodzieła obchodzi swoje pierwsze urodziny.
I z tej okazji zaprasza nas wszystkich do wspólnej zabawy.

Ja, tak na prawdę, do dziewczyn trafiłam dopiero we wrześniu.
Wtedy odkryłam to fajne miejsce w tym naszym blogowym świecie.
A że potrzebowałam w tamtym czasie "nie myśleć" (zresztą do dziś tego potrzebuję,
dlatego powstaje u mnie aż tyle rzeczy, żeby mieć czym zająć ręce i głowę), to zaczęłam
brać udział we wszystkich organizowanych przez nie zabawach, bardzo fajnych zabawach.
Jedną z nich jest właśnie dzisiejsza zabawa Hop-Blog.
Poskakałam sobie po blogach dziewczyn i ułożyłam takie hasło:

"Uśmiechnięte nasze minki, świętujemy urodzinki!
Tyle przez ten rok się działo,
Więc powiedzieć trzeba śmiało,
 Że ekipa super była,
Pomysłami nas raczyła.
Mija roczek, dziękujemy,
Ale jeszcze więcej chcemy!
Wspólnie krzyczmy więc: do dzieła!
 Dziewczyny miałyście super pomysł na ten blog, świetnie go prowadzicie.
Uczycie nas, zachęcacie i inspirujecie. Dzięki Waszym wyzwaniom i konkursom
zrobiłam sporo rzeczy, których wcześniej robić nie planowałam :)
Cieszę się bardzo, że jesteście a jeszcze bardziej, że udało mi się do Was trafić.
Mam nadzieję, że będzie tworzyć ten blog jeszcze przez wiele, wiele lat.
A ja jestem Waszym Świrem i mam zamiar pozostać nim na długo :)

11 komentarzy:

  1. Powodzenia Lidziu. To super zabawa i super nagrody, trudno obok nich przejść obojętnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna zabawa :) bedzie dużo chetnych :) ja też się bawię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lidziu, tak jesteś naszym Świrem :) dziękujemy, że jesteś, że komentujesz, że bawisz się z nami :) dziękujemy, że jesteś! Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lidziu, ja też niedawno trafiłam do dziewczyn i w miarę możliwości biorę udział w zabawach. Powodzenia życzę i pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały wierszyk - powodzenia :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia Lidziu, wierszyk wstrzelił się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękujemy Kochana za tak miłe słowa, ale bez Was żadnego sensu tego bloga by nie było, Tak więc dziękujemy <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)