sobota, 10 października 2020

Kolorowa koperta - czarna

 Już spieszę, żeby pokazać Wam jak się wymieniłyśmy kopertami,

w których znajdowały się same czarne rzeczy


Szczerze mówiąc to myślałam, że ten kolor okaże się być trudnym

i mało kto będzie na niego chętny, a mimo to sporo nas się uzbierało,

a wymianki fajnie się udały, sami możecie zobaczyć :)


Bożena G do Leacathy

 
Leacathy do Witaminka

 
Witaminka do Czarna dama

 
Czarna dama do Świat według Basi

 
Świat według Basi do Kamila J

 
Kamila J do  Świat myśli

 
Świat myśli do Karolina

 
Karolina do Akrimeks

 
Akrimeks do Micia Marzena Przybyła

 
Micia Marzena Przybyła do Bożena G

*****************
 
Ja swoją kopertę dostałam od Agatki a w niej same śliczności:
Karteczka z czarną damą :)

Słodkości

Mnóstwo przydasi

I fantastyczne prezenty

Agatko kochana jeszcze raz Ci z całego serca dziękuje
za te wszystkie wspaniałości jakie znalazłam w przesyłce.

*******************************

A teraz zapraszam wszystkie chętne osoby na kolejną wymiankę.
A w tym miesiącu w naszych kopertach mają się znaleźć misie.

Dopiero teraz zauważyłam że jakoś tak się złożyło że w październiku
zarówno tutaj jak i w wymiance kartkowej występują misie :)

Chętnych zapraszam do zapisywania się w komentarzu.
A tutaj lista osób chętnych do zabawy:

***********************  

Już wiadomo kto do kogo wysyła Misie

Jak zawsze dla pewności wypisuję:


Czarna dama do Bożena G

Bożena G do Witaminka

Witaminka do Micia Marzena Przybyła

Micia Marzena Przybyła do Świat według Basi

Świat według Basi do Czarna dama

23 komentarze:

  1. Brawa brawa :) czarny to trudny kolor ale elegancki i wbrew pozorom ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czarna wymianka zakończona sukcesem:) Pewnie dlatego, że organizowała ją "Czarna Dama":)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała wymianka bardzo dziękuję za wszystko i oczywiście na misiaczki też się zapisuję.
    Pozdrawiam cieplutko i przesyłam tulaski Lidziu 🤗🤗🤗

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie obdarowałyście się dziewczyny. Mnie też wydawała się czarna koperta trudną do wypełnienia, a tu same cudowności. Brawo.
    Buziaczki Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite jak wspaniale poradziłyście sobie z czarną wymianką, brawo Wy.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie że się zapisuję na słodziaki misiaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Lidziu, Ty nasza Czarna Damo, taka wymianka musiała nastąpić na Twoim blogu :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czarny kolor jest trudny, ale doskonale sobie poradziłyście. Świetna wymianka!
    Pozdrawiam Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna wymianka, pięknie się obdarowałyście się prezentami.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajne paczki do siebie wysłałyście. Jak widać czarny nie taki straszny i można piękne rzeczy wyszukać lub zrobić z jego użyciem :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. No fakt czarny do łatwych nie należy, ale jednocześnie to bardzo ciekawy kolor i bardzo elegancki. świetne prezenty żeście sobie zrobiły.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Taki trudny kolor, a tak świetnie sobie poradziłyście.
    Buziaczki, Liduś.

    OdpowiedzUsuń
  13. Czarny kolor też potrafi mieć swój urok. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Lidziu cieszę się, ze koperta Ci sie spodobała, piszę sie na misiową kopertę, bo u mnie misie już czekają ciekawe do kogo pojadą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam was dziewczyny za tak wspaniałą realizacje trudnego koloru :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo trudne wyzwanie ale jak widzę, wszystkie prezenty są fantastyczne.
    Uściski Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. wspaniałe prezenty,czarne jest piękne!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak ja mogłam przegapić taką zabawę:P Super prezenty dziewczyny przygotowały!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna wymianka, szkoda że nie zdążyłam na nią :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Misiowa paczka prawie gotowa więc proszę mnie dopisać do listy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czerń to intrygujący kolor, świetnie sobie z nim poradziłyście :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)