sobota, 3 października 2020

Zwierzęca wymianka kartkowa II - Wrzesień

 Gotowi na obejrzenie małych kartek z dużym zwierzątkiem? :)

A mowa oczywiście o hipopotamach

Sami zobaczcie jakie one potrafią być urocze

Karolina do Czarna dama

Czarna dama do Barbara H

 
Barbara H do Mięta

 
Mięta do Kamila J

 
Kamila J do Micia Marzena Przybyła

 
Micia Marzena Przybyła do Ewa Gawlik

 
Ewa Gawlik do Karolina

Super hipcie, prawda? :) A tymczasem zapraszam Was na kolejny
miesiąc zabawy, gdzie tym razem na naszych kartkach pojawią się Misie

Wszystkie chętnie osoby, zapraszam do zapisów w komentarzu.
Zasady wymianki możecie znaleźć tutaj.  
Ja tylko przypomnę, że zapisujemy się do 7 października
 
***********************
 
Lista osób chętnych na wymiankę:
 
 
*************************
 
A tutaj już lista, kto komu kartkę wysyła:
 
Czarna dama do Karolina
Karolina do Mięta
Mięta do Barbara H 
Barbara H do Micia Marzena Przybyła
Micia Marzena Przybyła do Świat według Basi
Świat według Basi do Ewa Gawlik
Ewa Gawlik do Kamila J
Kamila J do Czarna dama
 

31 komentarzy:

  1. Wszystkie karteczki bardzo mi się podobają :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hipcie wyszły wspaniale!
    Na misie też się zapisuję.
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsze te haftowane - do nich mam zawsze sentyment:) Ale ta jesienna z hipkiem na skuterze też wpadła mi w oko:) A tańcząca hipka jest przeuroczna! Tyle fajnych pomysłów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Każda kartka jest piękna i wyjątkowa :)
    Na misie również się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne hipcie!
    Miłego dnia Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne, radosne karteczki.:) Brawo dziewczyny.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Och, jak miło że hipopotam okazał się milusiński. Piękne kartki. Jeden temat a tyle pomysłów. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajne hipcie, Lidziu.
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. alez rozkoszne misie :)Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudnw gipcie wylądowały na karteczkach. Wspaniałe prace dziewczyny. Milego weekendu Lidziu😘

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne kartki! Super hipcie :-)
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocze są te hipopotamki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze te hipcie! Kto by pomyślał, że mają tyle wdzięku. Świetne pomysły i realizacje.
    Serdeczności Lidziu!

    OdpowiedzUsuń
  14. Hipcio w każdej odsłonie wyglada bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie hipcie są przesłodkie piękne kartki.
    Oczywiście na misiaczki też się zapisuję.
    Pozdrawiam cieplutko Lidziu
    🤗i przesyłam tulaski

    OdpowiedzUsuń
  16. Super hipcie ! Podobają mi się wszystkie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. WItaj Lidziu, to ja Szymka. Wróciłam na bloga i patrzyłam na stare posty i zaczełam powoli odwiedzać ludzi. Tak mi przykro i mam nadziję, że czas pomaga przetrwać. Serdecznie Ciebie pozdrawiam Kochana

    OdpowiedzUsuń
  18. Co za niesamowita różnorodność technik i pomysłów, kartki w każdej odsłonie są rewelacyjne, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna galeria wyszła:) Proszę mnie zapisać na misie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Haha ale swietne, no rewelka :);:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie bardzo ładne, trudno byłoby mi wybrać faworyta. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyśmienite karteczki pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeszcze ja na misie! Jeszcze ja! Taka gapa ze mnie że się zapomniałam zapisać :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Hipciaki-słodziaki w pięknych kartkach ujęte :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)