niedziela, 8 listopada 2020

Roczny kocyk pogodowy - Listopad

 Jestem szczęśliwa. Udało mi się wyjechać w rodzinne strony

i odwiedzić wszystkich moich najbliższych. Od razu lepiej się czuję,

jestem teraz o nich spokojniejsza i zadowolona, że wszystko z Nimi dobrze.

Nie dawno wróciłam do domu, szybko złapałam za igłę i szydełko

i dokończyłam temperaturowy kocyk i okładkę na zabawę na blogu DIY

I w tej chwili obie te rzeczy prezentują się tak:



*********************

A będąc w Pile, zaniosłam moim najbliższym kilka małych upominków.

Jednym z nich była pamiątkowa covidowa ramka. Zrobiłam taki haft


I umieściłam go w ramce wraz z wymyślonym przeze mnie wierszykiem :)


 Miłego nowego tygodnia Wam życzę i dużo zdrowia!

21 komentarzy:

  1. Super, że udało Ci się odwiedzić rodzinę... Ja pierwszy raz odkąd jestem w UK nie byłam w PL...

    Pomysłowy hafcik i fajny wierszyk:) Kocyk już niebawem będzie zrobiony.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super te kocyk się prezentuje. Haft na czasie ;) Fajnie, że odwiedziłaś rodzinę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha swietna covidowa niespodzianka 😂 a kocyk coraz bliżej konca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ten haft będzie opowiadał potomnym o tym co przeszliśmy. Pozdrawiam serdecznie😊

    OdpowiedzUsuń
  5. No covid wymiata ;) Zazdroszczę samozaparcia- mnie chyba brakło by zapału, by skończyć tak duży projekt, jak kocyk... Podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ale u Ciebie pracowicie, jak zawsze :) O ten haft covidowy! wow

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny hafcik,pracujesz chyba nocami

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocyk jest już śliczny i mega ciężki do wykonania mi się wydaje. hehe Super pomysł z tym haftem. :) Cieszę się, że mogłaś odwiedzić bliskich i że wszytko z Nimi dobrze. Bardzo dużo zdrówka i radości Wam wszystkim życzę. <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się Lidziu że udało Ci się odwiedzić najbliższych. Rameczka Covidowa świetna, będzie fajna pamiątką nie tylko teraz. Kocyk brawo za wytrwałość. Będzie super .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Super że byłaś, jest lżej. My byliśmy w piątek u rodziców .Piekny i ciekawy prezent.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. U Lidzi to nudno nigdy nie jest:) Zawsze tyle się dzieje!
    Dobrze, że covid tylko na ramce. A wierszyka nie widzę - nawet po powiększeniu - buuuu!
    Buuuziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapomniałam, jakie wymiary ma już kocyk kocyk na szydełku.

    OdpowiedzUsuń
  13. Lidziu, podziwiam Twoją pomysłowość! Nawet covidowi dasz radę :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Lidziu, super pamiątka zmagań z covidem. Cieszę się, że Twoi bliscy wyszli z nich obronną ręka.
    Uściski i buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Covidowa ramka to niezwykły pomysł, ciekawy pomysł Lidziu. Kocyk pogodowy też fajnie się zapełnia:) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocyk coraz to fajniejszy. Moje kocydło pogodowe które robiłam rok, albo dwa temu (nie pamiętam) musiałam prawie połowę spruć, bo był tak wielgachny. Teraz jest idealny
    Covidowy obrazek bardzo pomysłowy. Niech chroni przed wirusem Twoją rodzinkę i Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Lidziu ciesze się, że u Twoich bliskich wszystko dobrze. Zdrowie jest najważniejsze. Bardzo podoba mi się ramka z wierszykiem, super! :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniale powstają kwadraciki :) Wirus też fajny choć niech się nigdzie nie zadamawia a pozostanie na kartce z wierszem - dobrze napisanym :)
    pozdrawiam Lidziu

    OdpowiedzUsuń
  19. Odważna jesteś. Covidowa ramka świetna :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie Ci idzie!. Gratuluje wytrwałość. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  21. Lidziu rewelacyjnie Ci idzie dzierganie kocyka z zakładki pogodowej. Brawo za wytrwałość. Ramka covidowa uzupełniona haftem powala na kolana. Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu. Pozdrawiam cieplutko DT DIY Bogumiła

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)