czwartek, 12 listopada 2020

Torba Czarnej Damy

 W końcu zrobiłam coś dla siebie i tylko dla siebie

i nie oddam nikomu, choćby nie wiem co :)

Zrobiłam już sobie z tym wzorem kiedyś okładkę na notes,

a teraz zrobiłam z nim torbę / siatkę na zakupy

Tutaj same gotowe elementy


Tutaj już wszywam haft

A tutaj doszywam uchwyty


 Oczywiście musi też być jakiś drobny kobiecy element :)


I torba gotowa :)




Musze już biec do pracy, więc środek wszyję wieczorem,

wtedy pokażę już torbę skończoną. A póki co zgłaszam ją

na wyzwanie na blogu Art-Piaskownica

 
 
Uwielbiam kolor czarny, a to wyzwanie zmobilizowało mnie
do zrobienia w końcu tej torby :) A dodatkowym kolorem jest biały.
 
******************
 
Wczoraj w nocy, po pracy, doszyłam do końca "wypełnienie" torby.
Najpierw zszyłam poszczególne elementy, a potem wszyłam w torbę

Nawet uszy sobie usztywniłam, żeby się nie naciągały.

Nie patrzcie proszę na to krzywe szycie, bo wiecie, że nie potrafię szyć.

Dlatego Wam w prezencie nigdy bym czegoś takiego nie dała, ale sobie mogę :)


Taki stosik książek spokojnie w nią wchodzi.

Książki z biblioteki czekają od lipca, żeby móc je oddać...


*****************

Ale muszę na końcu powiedzieć, że nie jestem z niej zadowolona

i tak bardzo żałuję. Bo chciałam zdążyć zrobić ta torbę na wyzwanie.

A zaczęłam ją robić dopiero 8 listopada i to w samochodzie w drodze

do Rodziny. Ja tak właśnie podróżuję, bo mam lampkę która mi świeci,

więc jazda nocna mi nie przeszkadza :)


A ponieważ nie miałam w domu włóczki Kotek, z której przeważnie

takie rzeczy robię, to wzięłam inną, którą kiedyś dostałam - Elysee.

Z wyglądu i dotyku super i całkiem przyjemnie się z nią pracowało, jednak

po wypraniu i wyprasowaniu torba wygląda jak taka stara szmata... :(

W porównaniu do poprzedniej torby, tej świątecznej, to różnica jest ogromna.

Wiem już, że po tą włóczkę więcej nie sięgnę!

43 komentarze:

  1. Piękna!
    ps. a ja właśnie w pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna torba, a z jaką dumą bedziesz ją nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna torba! Klasa i styl! Cudowności :) Dla siebie też fajnie coś zrobić, przecież każdy zasługuje na to co najlepsze! Pozdrawiam Cię ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna torba Lidziu! Super prezencik sobie sprawiłaś i tak własnie trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zwalasz z nóg swoimi pomysłami. Świetna torba. Też bym nikomu nie oddała takiej pięknej torby.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super torba, bardzo mi się podoba! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że pomyślałaś też o sobie Lidziu - to wyjątkowa i bardzo oryginalna torba.
    Przesyłam uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy ja Ci już pisałam Lidziu, że masz świetne pomysły:DDD
    Cuuudooownaaa!
    Ja ostatnio szaleję na punkcie toreb na zakupy. Reklamówka to obciach! Taka torba to dzieło sztuki! Super.
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  9. Super torba, piękny haft. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten haft genialnie pasuje do tej torby. Bardzo ładna i na pewno będzie Ci się ją dobrze nosiło.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  11. Unikatowa torba, czy to szydełko tunezyjskie? A haft robiłaś na tkaninie ?Naprawdę cudo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Ulcia, to szydełko tunezyjskie, a dokładnie entrelac w którym się zakochałam. A haft jest zrobiony na kanwie materiałowej :)

      Usuń
    2. Dziękuję, fajne zdjęcie, Lidzia w akcji, pozdrawiam.

      Usuń
  12. Lidziu torba jest piękna i idealnie pasuje do Czarnej Damy :)). Cudowna i zapewne zrobi furorę na zakupach :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ani chybi to jest torba Czarnej Damy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialna! Cieszę się, że masz coś dla siebie :-)
    Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Liduś, torba jest przecudowna i idealna dla Czarnej Damy.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudo Lidziu.:) Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia w wyzwaniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lidziu jest mega !! Ten haft z damą jest uroczy , no po prostu mnie zaczarował. Myślę ża masz spore szans a na podium w tej zabawie. Życzę powodzenia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna kobieca torba- brawo! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniała torba i całe szczęście, że pomyślałaś o sobie. W końcu tez Ci się należy coś ekstra. Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna torba też marzy mi się taka z haftem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Lidziu i bardzo dobrze że jej nie oddasz nikomu bo jest cudna. Haft piękny z klasa idealny dla Ciebie😘😘

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniała!!!!
    Uwielbiam torby z haftem, a Twoja jest fantastyczna:-)))
    Pozdrawiam gorąco:-*

    OdpowiedzUsuń
  23. Czasami trzeba zrobić coś tylko dla siebie. A torba jest rewelacyjna!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Lidziu zycze powodzenia w zabawie i tego zeby torba służyła Ci jak najdłużej :) przepiękny haft i oprawa takze :) brawo brawo !!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Lidziu torba jest prześliczna i tak Twoja idealnie dopieszczona .
    Fajny pomysł z lampką też lubię szydełkować w czasie jazdy .
    Pozdrawiam cieplutko Lidziu i przesyłam tulaski 😊

    OdpowiedzUsuń
  26. Torba jest rewelacyjna ! Idealna dla Czarnej Damy :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładna torba. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Art-piaskownicy. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  28. Czarna dama z czrną torbą to super duet.:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny ten haft i ładnie ta torba wygląda. Szkoda,że włóczka okazała się kiepskiej jakości. Może jakbyś przepikowała po krawędziach kwadratów(to enterlac ?) to by się całość wzmocniła i nie było by tego efektu "szmatki".

    OdpowiedzUsuń
  30. No i to jest właśnie największy koszmar :)Napracujesz się,nawyszywasz,wydziergasz, pozszywasz,a potem wypierzesz i szmata.Koszmar.A tak się pięknie zapowiadała:))Może chociaż haft uratujesz:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co torbę normalnie użytkuję i będę to robić, chyba że będzie wyglądać już tak źle, że wstyd będzie się z nią pokazać :)

      Usuń
  31. Piękna torba, dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna torba! Haft świetny, kolory super, bardzo uniwersalne i eleganckie zarazem :). I bardzo porządnie wykończona (szwów w środku i tak nie widać). Aż mnie zdopingowałaś, żeby w końcu przerobić na torby moje stare hafty zalegające w szufladzie. Pomysł był dawno, ale jakoś weny zabrakło.

    OdpowiedzUsuń
  33. Pomysł super, wykonanie również, tym bardziej przykro, że tyle pracy i wszystko na nic :(. Lidzi, na zdjęciach wygląda rewelacyjnie, może da się to jakoś uratować? Zawsze masz takie super pomysły :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Jest świetna!! Przez cały post się zastanawiałam, czy to na drutach, czy na szydełku, dopiero na końcu zobaczyłam na zdjęciu :) A jaki to ścieg?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szydełku Gosiu :) To jest szydełko tunezyjskie, a ten wzór nazywa się entrelac.

      Usuń
  35. Torba rewelacyjna, a włóczka - no cóż... Kupiłam kiedyś włóczkę Doris Natura (niby natura a 100% akryl), żeby pobawić się nią na obręczy dziewiarskiej, zrobiłam przylegający do szyi komin i po jednym sezonie używania był już do niczego, bo strasznie się zmechacił.

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna torba niech sie dobrze nosi :) U mnie jak i wszędzie biblioteka zamknięta, ale książki można oddać - bo pani przychodzi do pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Szkoda, bo tyle włożyłaś w nią pracy, zastosowałaś piękny i również pracochłonny haft, do tego całe wnętrze, a przez złą włóczkę wszystko poszło na marne:(
    Buziaczki Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)